Την απόφαση να επιβάλλει χρεώσεις στις ηλεκτρονικές συναλλαγές έλαβε η Σκλαβενίτης. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση που ανάρτησε στην ιστοσελίδα της, με τίτλο «Νέες χρεώσεις Αποστολής από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα», επισημαίνει τα εξής:
«Από τη Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023 οι χρεώσεις Αποστολής των παραγγελιών από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα διαμορφώνονται ως εξής:
- 5,00 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ
- 2,50 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ
- Δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν ότι η παραπάνω κίνηση αν και προκαλεί αίσθηση εντούτοις δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία, επισημαίνοντας πως εδώ και πολύ καιρό αρκετοί λιανεμπόροι τροφίμων «φλερτάρουν» με την ιδέα της επιβολής κάποιων χρεώσεων στις αποστολές των προϊόντων στο σπίτι.
Στελέχη του κλάδου σε κατ’ ιδίαν συνομιλίες εκφράζουν εδώ και καιρό τον προβληματισμό τους για το υψηλό κόστος που «συνοδεύει» την αποστολή προϊόντων μέχρι την πόρτα των νοικοκυριών, τονίζοντας πως οι εταιρείες του κλάδου δεν μπορούν να συνεχίσουν να το επωμίζονται ολόκληρο μόνες τους.
Πριν από αυτή την αλλαγή στις χρεώσεις των ηλεκτρονικών παραδόσεων από τη Σκλαβενίτης η αποστολή των παραγγελιών από το eshop της αλυσίδας ήταν δωρεάν για αγορές από 30 ευρώ και άνω ενώ υπήρχε χρέωση από 2 ευρώ έως 6 ευρώ, η οποία υπολογίζονταν βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το κέντρο διανομής έως τον τόπο παράδοσης για αγορές κάτω των 30 ευρώ. Πλέον η χιλιομετρική απόσταση καταργήθηκε και η υπηρεσία της αποστολής χρεώνεται με βάση το ύψος της παραγγελίας.
Πόσα κέρδη φέρνει στον Σκλαβενίτη η The Mart – Τα σχέδια επέκτασης του βραχίονα χονδρικής
Το χρονικό
Η Σκλαβενίτης εισήλθε στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από την συνεργασία με την ηλεκτρονική πλατφόρμα efood.gr. Μια συνεργασία που άρχισε πιλοτικά στη διάρκεια του πρώτου lockdown (Μάρτιος 2020) και και επεκτάθηκε ταχύτατα τους επόμενους μήνες σε αρκετές πόλεις της χώρας. Είχε προηγηθεί στις αρχές του 2020, η εξαγορά του caremarket.gr που μετατράπηκε σε Sklavenitis.gr.
Η εταιρεία απέφευγε συστηματικά και επί πολλά χρόνια τη δραστηριοποίηση στο ψηφιακό κανάλι. Ωστόσο, η πανδημία έστρεψε όλο όλο και περισσότερους καταναλωτές στις online αγορές ακόμη και για είδη σούπερ μάρκετ. Η συγκεκριμένη κατηγορία έκανε «άλμα πενταετίας» μέσα σε λίγο διάστημα μετά το ξέσπασμα του Covid-19.Εκτιμάται πως σήμερα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αντιστοιχούν πλέον στο 2,5% με 3% του ετήσιου τζίρου των σούπερ μάρκετ, όταν πριν την υγειονομική κρίση μετά βίας προσέγγισαν το 0,5%.
Σύμφωνα με την Convert Group, η αξία του μέσου ηλεκτρονικού καλαθιού των σούπερ μάρκετ κυμαίνεται στα 77 ευρώ, όταν η αξία του μέσου καλαθιού στο φυσικό δίκτυο είναι στα 20 ευρώ.
Latest News
Από τις Πυραμίδες της Γκίζα μέχρι την Μαδρίτη – Οι νέοι σταθμοί της Coffee Island
Αισιόδοξος για την πορεία ανάπτυξης στη διεθνή αγορά δηλώνει στον «ΟΤ» ο CEO της αλυσίδας
Οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων αντέχουν παρά τις γεωπολιτικές εντάσεις
Οι εξαγωγές του κλάδου αναπτύχθηκαν τόσο το 2022 -με τη συνολική τους αξία να αυξάνεται από 6,7 δισ. σε 8,1 δισ. ευρώ- όσο και το 2023, καταλήγοντας στα 9,1 δισ. ευρώ
Η αντεπίθεση της οικογένειας Φιλίππου στην ιδιωτική ετικέτα
Εκτίναξη κερδών κατά 41% το πρώτο τρίμηνο για τον ελληνικό όμιλο – Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις ΗΠΑ, Ελλάδα, Ιταλία και Ην. Βασίλειο
Οι οκτώ βασικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων - Τι δείχνει έρευνα του ΕΒΕΠ
Στο υψηλότερο επίπεδό από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου έφτασε ο πληθωρισμός τροφίμων στην Ευρώπη το 2023
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Αλλαγές κορυφής στην «Χήτος» με το βλέμμα στο... Λονδίνο
Ο Νίκος Χήτος ανέλαβε πρόεδρος της Χήτος ενώ την είσοδό του στο διοικητικό συμβούλιο έκανε ο Βασίλης Χήτος στη θέση του αντιπροέδρου
Βίκος – ΕΨΑ: Ένα διαζύγιο που άργησε 12 χρόνια
Πώς μπήκε τέλος στην «παθητική επένδυση» στην ΕΨΑ - Τα μερίδια αγοράς και τα φιλόδοξα σχέδια των δύο εταιρειών
«Βγαίνει» από την ΕΨΑ η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων - Αγοραστής ο Νίκος Καραμούζης
Κρίναμε ότι δεν έχει νόημα η παραμονή μας ως επενδύτές στο σχήμα αυτό, δήλωσε ο πρόεδρος της γιαννιώτικης βιομηχανίας, Πέτρος Σεπετάς
Το πωλητήριο στη Μινέρβα, τα σενάρια και οι 10 μνηστήρες
«Κλείδωσε» η πώληση της υπεραιωνόβιας εταιρείας - Το χρονοδιάγραμμα