Ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ιδρύματος Ευγενίδου και Ναυτιλιακός Πρέσβης Καλής Θελήσεως του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού International Maritime Organization – IMO, Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης, με πρόταση του Φινλανδικού Ινστιτούτου Finnish Institute at Athens έλαβε από την Πρεσβεία της Φινλανδίας στην Ελλάδα το παράσημο «Decoration of the Orderof the Lion of Finland», που απονέμεται σε σημαντικές προσωπικότητες, που συνεισέφεραν καθοριστικά στην ευημερία της Φινλανδίας.
Με κοινή γραμμή Ελλάδα και Τουρκία για τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ)
Ευχαριστώντας για την τιμή που του έγινε, ο κ. Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης αναφέρθηκε στους Ευγένιο Ευγενίδη και Νικόλαο Βερνίκο-Ευγενίδη, των οποίων η συνεισφορά στην φινλανδική οικονομία αναγνωρίστηκε με τις υψηλότερες διακρίσεις. Εξέφρασε, επίσης, την επιθυμία αυτή η ιστορική σχέση να συνεχιστεί στο μέλλον.
Οι διμερείς σχέσεις
Ο ευεργέτης Ευγένιος Ευγενίδης εκτός των άλλων, επιχειρηματικών δραστηριοτήτων έδινε έμφαση στην ανάπτυξη ανάπτυξης διμερών σχέσεων της Ελλάδας με τις Σκανδιναβικές και Βαλτικές χώρες, κάτι που αποτέλεσε εφαλτήριο για την ανάπτυξη του εμπορίου της Εγγύς Ανατολής με τη Σκανδιναβία. Αποτέλεσμα της διαχειριστικής του δραστηριότητας ήταν η ίδρυση δύο γραμμών σύνδεσης της Ελλάδας με την Πολωνία και τη Φινλανδία.
Οργάνωσε εκθέσεις Σκανδιναβικών προϊόντων στην Ελλάδα και Ελληνικών προϊόντων στην Σουηδία και στην Φινλανδία. Ένα αποτέλεσμα τέτοιων ενεργειών ήταν ότι, μέσω απ’ ευθείας ναυτιλιακών συνδέσεων, το εμπόριο μεταξύ της Ελλάδας και άλλων λιμανιών της Μεσογείου και των Σκανδιναβικών αγορών άρχισε να ανθίζει στα χρόνια του Μεσοπολέμου. Οι εξαγωγές των Ελληνικών καπνών αυξήθηκαν, ενώ οι μεταφορές ξυλείας από το λιμάνι του Πειραιά έγιναν οι μεγαλύτερες και οι πλέον αποδοτικές στα Βαλκάνια. Το 1926 διορίστηκε Γενικός Πρόξενος της Φινλανδίας στην Ελλάδα.
Ο Ευγένιος Ευγενίδης γεννήθηκε στο Διδυμότειχο του Έβρου, (επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας) στις 22 Δεκεμβρίου 1882 και πέθανε στις 22 Απριλίου 1954 στο Βεβέ στην Ελβετία.
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου