Οι πωλήσεις παιχνιδιών Barbie στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25% συνολικά για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο σε σύγκριση με το ίδιο δίμηνο πριν ένα χρόνο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Circana, η οποία παρακολουθεί τα στοιχεία των σημείων λιανικής πώλησης.
Τα στοιχεία της Circana έδειξαν επίσης ότι η Barbie ήταν το Νο. 1 περιουσιακό στοιχείο και το Νο. 1 εμπορικό σήμα ανάπτυξης σε δολάρια στην κατηγορία «κούκλες» στο λιανικό εμπόριο κατά το ίδιο δίμηνο. Η μάρκα Barbie είχε επιπλέον έξι από τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις είδη στην κατηγορία «κούκλες» την ίδια περίοδο.
Η ζήτηση για προϊόντα Barbie μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας δεν προκαλεί έκπληξη. Η ταινία «Barbie», της σκηνοθέτιδας Γκρέτα Γκέργουιγκ, σημείωσε το μεγαλύτερο πρώτο Σαββατοκύριακο του 2023 και τώρα είναι η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις στο box office των ΗΠΑ φέτος, αφαιρώντας το στέμμα από το «Super Mario Bros», σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Mattel, που σερφάρει στο ροζ κύμα της «Barbie», είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κλήσης κερδών της ότι η εταιρεία παιχνιδιών έχει μεγάλα σχέδια να επεκτείνει το φαινόμενο Barbie πολύ πέρα από την ταινία. Την 1η Ιουνίου, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια νέα συλλογή παιχνιδιών, η οποία περιλάμβανε κούκλες Barbie και Ken ντυμένες σαν τους χαρακτήρες της ταινίας και ένα κουκλόσπιτο αντίγραφο του τριώροφου DreamHouse στην ταινία της Barbie.
Η ταινία
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel, Ινόν Κρέιζ, δήλωσε κατά τη διάρκεια της κλήσης ότι το πρώτο κύμα προϊόντων που σχετίζονται με ταινίες είχε εξαντληθεί και ότι η Mattel σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα προϊόντα για τις γιορτές. Συνολικά, είπε ότι η Mattel έχει κλείσει περισσότερες από 165 συνεργασίες με μάρκες και εμπόρους λιανικής που καλύπτουν τα πάντα, από ρούχα μέχρι κεριά, έπιπλα, μπέργκερ, ζυμαρικά, ακόμη και σούσι εμπνευσμένα από τη Barbie.
Η άνθηση των προϊόντων Barbie της Mattel που ωθείται από την ταινία θα βοηθήσει επίσης να δώσει και στην εταιρεία ώθηση που χρειάζεται στις πωλήσεις αργότερα φέτος, καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για προϊόντα διακριτικής ευχέρειας.
Αν και η Circana δεν παρουσίασε δεδομένα πωλήσεων για τις κούκλες Barbie, ο Κρέιζ είπε ότι οι πωλήσεις κούκλας Barbie αυξάνονταν πολύ πριν από την κυκλοφορία της ταινίας. Ο Κέιζ προσέθεσε είπε ότι είναι σημαντικό να δούμε πώς η Mattel μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της μάρκας Barbie.
Latest News
Εβδομάδα κρας τεστ για την παγκόσμια οικονομία - Τα μάκρο κρίνουν τις αποφάσεις για τα επιτόκια
Συνάντηση των υπουργών της G7 στην Ιταλία
Το φιλανθρωπικό στοίχημα της Μελίντα - Η «λευκή επιταγή» των 12,5 δισ.
Τρία χρόνια μετά το διαζύγιο με τον Μπιλ Γκέιτς ακολουθεί ανεξάρτητη πορεία
Assets ευρωπαϊκών τραπεζών 700 εκατ. ευρώ κατάσχει η Μόσχα
Δικαστήρια δικαιώνει την Gazprom μετά από προσφυγή θυγατρικής της
Η startup που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μειώσει τα απόβλητα
Η παραγωγή τροφίμων ευθύνεται για το 26% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου
ΗΠΑ-ΚΙΝΑ: Εφοδιαστικές αλυσίδες σε νέες αναταράξεις
Αυξάνονται οι φόβοι στις παγκόσμιες αγορές μετά την επιβολή νέων δασμών από την αμερικανική κυβέρνηση στις κινεζικές εισαγωγές
Πόσο αξίζει το ασήμι που ανέλκυσε από ναυάγιο μεγιστάνας - Γιατί δεν πήρε τίποτα;
Το βρετανικό δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής δεν οφείλει αποζημίωση για την ανάκτηση ράβδων αργύρου αξίας 43 εκατ. δολαρίων
Οι συμβουλές του Μπέζος για εταιρικές συναντήσεις και ηγεσία
Η στρατηγική του Μπέζος υποστηρίζεται από οργανωτικούς ψυχολόγους όπως ο Άνταμ Γκραντ
«Κασσάνδρα» ο Ντάλιο για το χρέος: Οι φόβοι για «εμφύλιο» και η Τέιλορ Σουίφτ για πρόεδρος
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής ανησυχεί για την αυξανόμενη δημοσιονομική επιβάρυνση
Στρατιωτική βοήθεια άνω του 1 δισ. στέλνουν οι ΗΠΑ στο Ισραήλ (διάγραμμα)
Οι λεπτομέρειες πολλών μεταφορών παραμένουν κρυφές
Γιατί το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία δεν συμφέρει ούτε τη Ρωσία ούτε την Κίνα
Αναλυτές υποστηρίζουν ότι τόσο η Ρωσία όσο και η Κίνα έχουν λόγους -διαφορετικούς η καθεμιά- να μην τελειώσει σύντομα ο πόλεμος στην Ουκρανία