Το ανθρώπινο στοιχείο, τη περιβαλλοντική συνείδηση και την ασφάλεια χαρακτήρισε ως ακρογωνιαίους λίθους της αειφορίας και της ποιοτικής ναυτιλίας η πρόεδρος της HELMEPA και της INTERMEPA και CEO της Diana Shipping, Σεμίραμις Παληού, μιλώντας στο 13 Annual Capital Link Shipping Forum.
Η κ. Παληού αναφέρθηκε σε ένα μέλλον γεμάτο προκλήσεις, σχετικά με την προσπάθεια της παγκόσμιας ναυτιλίας να πετύχει την απαλλαγή από τον άνθρακα και την πράσινη μετάβαση. Όπως είπε «Έχουμε μπροστά μας ένα μνημειώδες έργο να πετύχουμε. Εργαζόμαστε για ασφαλή πλοία σε καθαρές θάλασσες ενώ μειώνουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Είναι η ηθική μας ευθύνη».
Μιλώντας για το ανθρώπινο δυναμικό, η επικεφαλής της HELMEPA και της INTERMEPA, τόνισε πως 800.00 ναυτικοί θα χρειαστεί να κάνουν reskilling, να επανεκπαιδευτούν δηλαδή στις νέες τεχνολογίες και στα εναλλακτικά καύσιμα που θα ενσωματωθούν στον κλάδο.
Ανάγκη για νέα ταλέντα
Ιδιαίτερη σημασία έδωσε και στην ανάγκη προσέλκυσης νέων ανθρώπων στην θάλασσα, κάνοντας λόγο για την προσπάθεια που γίνεται να ενταχθούν στην ναυτιλία τα νέα ταλέντα του μέλλοντος. «Πρέπει να δημιουργηθούν ευκαιρίες που θα εμπνεύσουν την νέα γενιά να έρθει μαζί μας και να συμβάλλει στο μέλλον της βιώσιμης ναυτιλίας».
Επιπρόσθετα, η Σεμίραμις Παληού χαρακτήρισε την ναυτιλία ως τις αρτηρίες και τις φλέβες της παγκοσμιοποίησης, που ενώνουν χώρες, αγορές και ανθρώπους. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε πως είναι μεγάλη η ευθύνη, αλλά και υπερηφάνεια η προώθηση και εξασφάλιση της βιωσιμότητας για τις γενιές που θα έρθουν. «Δεν είναι μόνο η επίτευξη των στόχων, αλλά και το να παραδώσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον στη νέα γενιά», επεσήμανε χαρακτηριστικά.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία