Έναν κατάλογο με αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εντός της Ρωσίας και τα οποία πρέπει να αγοράζουν οι κρατικοί αξιωματούχοι δημοσίευσε σήμερα Παρασκευή η κυβέρνηση της χώρας. Πρόκειται για αυτοκίνητα είτε ρωσικών είτε κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, κάτι που υποδεικνύει τη διείσδυση Κίνας στη ρωσική αγορά μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Ρωσία: Tραβάει… χειρόφενο και η Lada
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κατακτήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς, μετά την αποχώρηση εταιρειών όπως η Renault και η Nissan, την ώρα που η Δύση αποκλείει τη Ρωσία και η Μόσχα αποφεύγει τις δυτικές εταιρείες.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Kommersant, το Κρεμλίνο έχει δώσει εντολή σε αξιωματούχους που εμπλέκονται στις προετοιμασίες για τις προεδρικές εκλογές της Ρωσίας το 2024 να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα iPhones της Apple, εκφράζοντας ανησυχίες ότι οι συσκευές είναι ευάλωτες στις δυτικές υπηρεσίες πληροφοριών.
Σήμερα Παρασκευή, το υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου δήλωσε ότι ο κατάλογος των αυτοκινήτων αποτελείται από εκείνα που συνιστώνται κατά προτεραιότητα για χρήση από κρατικούς και δημοτικούς υπαλλήλους για επίσημους σκοπούς, μετά από εντολή του προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν.
«Μέχρι σήμερα, οι εγχώριες εταιρείες έχουν ήδη παράγει ένα ευρύ φάσμα μοντέλων με διάφορα τεχνικά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό (έξι εταιρείες και περισσότερα από 20 μοντέλα) που είναι σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες υπαλλήλων σε διάφορα επίπεδα», σύμφωνα με το υπουργείο.
Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δεσμευτεί να ενισχύσουν την εντοπιότητα της παραγωγής, βάσει ειδικών επενδυτικών συμφωνιών με την κυβέρνηση, αναφέρει το υπουργείο.
Τα αυτοκίνητα που παρατίθενται είναι πέντε μοντέλα Lada, που παράγονται από τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ρωσίας Avtovaz, καθώς και τα εμπορικά σήματα UAZ, Aurus και Moskvich και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Evolute.
Το Moskvich, ένα αυτοκίνητο-αναβίωση από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης, είναι ενδεικτικό της αυξανόμενης επιρροής της Κίνας στη ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία. Πηγές δήλωσαν στο Reuters ότι το μοντέλο Moskvich 3 είναι ένα JAC Sehol X4 που συναρμολογείται στη Μόσχα χρησιμοποιώντας κιτ που αγοράστηκαν από έναν Κινέζο προμηθευτή.
Πέντε μοντέλα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Haval, η οποία παράγει αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην περιοχή Τούλα, 200 χιλιόμετρα από τη Μόσχα, από το 2019, συμπεριλαμβάνονται επίσης στον κατάλογο.
Latest News
Αναζητώντας τη γνώση - Ποια είναι η νέα εμμονή της Gen Z στο TikTok
Οι νέοι θέλουν να γνωρίζουν πώς κατασκευάζεται το αγαπημένο τους προϊόν και οι εταιρείες και οι influencers αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες των εργοστασιών
Δασμούς 100% στις εισαγωγές απο την Τουρκία θα επιβάλει το Ισραήλ
Ο υπουργός Οικονομικών του Ισραήλ Μπεζαλέλ Σμότριτς ανακοίνωσε απόψε ότι η χώρα του θα ακυρώσει τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με την Τουρκία
Οι αγορές υποτιμούν τον γεωπολιτικό κίνδυνο των εκλογών, προειδοποιεί ο ντε Γκίντος
Τα χρηματιστήρια εκτινάχθηκαν σε υψηλά ρεκόρ φέτος, παρά το γεγονός ότι ο μισός κόσμος κατευθύνεται προς τις κάλπες
Μάχη τραπεζικών μνηστήρων στα Βαλκάνια για την Addiko Bank
Η μάχη για τη συγχώνευση τραπεζών στα Βαλκάνια αναταράσσεται από την προσφορά της σλοβενικής NLB
Το ΔΝΤ καλεί Κίνα και ΗΠΑ να λύσουν τις εμπορικές διαφορές
Οι εμπορικοί περιορισμοί «μπορούν να στρεβλώσουν το εμπόριο και τις επενδύσεις, να κατακερματίσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού και να προκαλέσουν αντίποινα», είπε η εκπρόσωπος του Ταμείου
Η Goldman διαχειριστής των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων ύψους 43 δισ. της UPS
Τα συνταξιοδοτικά προγράμματα στις ΗΠΑ είναι μια δεξαμενή 2,5 τρισ. δολαρίων
Αναδιάρθρωση με 4.000 απολύσεις στην Toshiba
Η αναδιάρθρωση αφορά έως και το 6% του εργατικού δυναμικού της Toshiba στην Ιαπωνία
Καμπανάκι της ΕΚΤ για το χρέος - Οι 11 «παραβάτες» και οι κραδασμοί
Η «δημοσιονομική διολίσθηση» αφήνει τις χώρες ευάλωτες σε γεωπολιτικές εντάσεις και υψηλότερα επιτόκια
To «Iron Dome» της ισραηλινής οικονομίας και η εκτίναξη του ΑΕΠ εν μέσω πολέμου
Οι καταλύτες που οδήγησαν την ανάκαμψη και οι προοπτικές της οικονομίας
Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays