Ρεκόρ πωλήσεων σε όλες τις πλατφόρμες σημείωσε η Κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών smartphone και ευρείας κατανάλωσης Xiaomi, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ αγορών Singles Day.
Από τις 23 Οκτωβρίου έως το τέλος της ημέρας στις 11 Νοεμβρίου, η Xiaomi είπε ότι πούλησε προϊόντα αξίας άνω των 22,4 δισεκατομμυρίων γιουάν (3,11 δισεκατομμύρια δολάρια) σε πλατφόρμες όπως οι Alibaba’s Tmall and Taobao, JD.com, Pinduoduo και Douyin.
Οι μετοχές της Xiaomi αυξήθηκαν για λίγο περισσότερο από 2% στις συναλλαγές στο Χονγκ Κονγκ αργά το πρωί της Δευτέρας. Στον αντίποδα οι μετοχές της Alibaba και της JD.com έχασαν τα προηγούμενα κέρδη τους.
Αγορά smartphone: Σημάδια ανάκαμψης στην παγκόσμια αγορά
Με το σταγονόμετρο τα στοιχεία
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι δύο κολοσσοί διαδικτυακών αγορών αρνήθηκαν να μοιραστούν τα συνολικά στοιχεία για το φεστιβάλ αγορών Singles Day.
Η JD είπε μόνο ότι ο όγκος συναλλαγών και παραγγελιών έφτασε σε υψηλά ρεκόρ. Η Alibaba είπε ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων, οι αριθμοί παραγγελιών και οι συμμετέχοντες έμποροι αυξήθηκαν από ένα χρόνο πριν.
Η Xiaomi ανέφερε ότι το smartphone Xiaomi 14 που κυκλοφόρησε πρόσφατα ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις στο Tmall της Alibaba από τις 4 έως τις 11 Νοεμβρίου. Η εταιρεία διεκδίκησε επίσης την πρώτη θέση σε διάφορες κατηγορίες πωλήσεων smartphone κινεζικών επωνυμιών σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών.
«Πολύ καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις του Mi14 δημιουργούν αύξηση κερδών και πιθανή αναβάθμιση αποτίμησης στο μέλλον», έγραψαν οι αναλυτές της HSBC σε έκθεση της 6ης Νοεμβρίου.
«Αυξάνουμε τις προβλέψεις μας για την αποστολή smartphone για τη Xiaomi κατά 7% το 2023 σε περίπου 150 εκατομμύρια μονάδες και κατά 6% το 2024 σε 160 εκατομμύρια μονάδες», ανέφεραν οι αναλυτές.
Χαμηλές προσδοκίες
Την τελευταία δεκαετία, το Singles Day επεκτάθηκε από ένα μονοήμερο φεστιβάλ αγορών σε μια περίοδο πολλών εβδομάδων με προσφορές αγορών σε διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες στην Κίνα.
Η αβεβαιότητα σχετικά με το μελλοντικό εισόδημα έχει επηρεάσει τις λιανικές πωλήσεις στην Κίνα τα τελευταία χρόνια.
Ενόψει του φετινού φεστιβάλ αγορών, μια έρευνα της Bain and Company διαπίστωσε ότι το 77% των καταναλωτών στην Κίνα δεν σχεδίαζε να αυξήσει τις δαπάνες.
Πωλήσεις live streaming
To live streaming και τα σύντομα βίντεο σε πλατφόρμες όπως το Taobao της Alibaba και το Douyin της ByteDance παρέμειναν ένα αυξανόμενο κανάλι πωλήσεων.
Latest News
Εκτίναξη για το Reddit μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με την OpenAI
Η συμφωνία προβλέπει τη χρήση δεδομένων που θα παρέχει το Reddit για την εκπαιδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης
Μία καλή και μία κακή είδηση για τη Microsoft στο κλείσιμο της εβδομάδας
Η μία είδηση έρχεται από το Λονδίνο και την βρετανική ρυθμιστική Αρχή και η άλλη από τις Βρυξέλλες και την Κομισιόν
Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του Youtube
Το TikTok επιχειρεί να μπει στην ίδια «κατηγορία βάρους» με το Youtube
Επιβεβαίωση προβλέψεων και απορρόφηση θυγατρικών προανήγγειλε η Entersoft
Εκτίμηση της Entersoft ήταν ότι η οργανική ανάπτυξη θα παραμείνει ισχυρή για τα επόμενα χρόνια λόγω της αυξημένης ζήτησης για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες του Ομίλου
Με «χείρα βοηθείας» από Κίνα ο Μασκ αναπτύσσει την ΑΙ στην Tesla
ΗTesla αναπτύσσει σχέδια για ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα όπου θα εκπαιδεύει τον αλγόριθμο που απαιτείται για πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα
«Η τεχνητή νοημοσύνη ψεύδεται, κλέβει και μας εξαπατά»
Μελέτη του ΜΙΤ προειδοποιεί ακόμα και για τον κίνδυνο η ΑΙ να νοθεύει εκλογικά αποτελέσματα
Δεχτήκατε κυβερνοεπίθεση - Πώς να ελαχιστοποιήσετε τη διατάραξη των IT συστημάτων σας
Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο δεν περιορίζεται απλώς στην αποτροπή επιθέσεων
Συνεργασία SoftOne-Euronet στις λύσεις αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών
Οι νέες υπηρεσίες θα διατίθενται στην από κοινού πελατειακή βάση 285.000 επιχειρήσεων και στην ευρύτερη ελληνική αγορά
Στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Facebook και Instagram
Αφορμή η πιθανότητα να δημιουργούν διαδικτυακό εθισμό σε παιδιά και εφήβους
Τα data center «εκτροχιάζουν» τις δαπάνες των Big Tech
Οι εταιρείες χρειάζονται έσοδα από υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης, όχι εξοικονόμηση κόστους, για να τροφοδοτήσουν την έκρηξη των κέντρων δεδομένων