Το Vision Pro, η μάσκα μικτής πραγματικότητας της Apple, θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ στις 2 Φεβρουαρίου, ανακοίνωσε η εταιρεία τη Δευτέρα, με τις προπαραγγελίες να ξεκινούν στις 19 Ιανουαρίου.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα ένθετα συνταγογραφούμενων φακών για το Vision Pro θα κοστίζουν 149 δολάρια και ότι η μάσκα θα διαθέτει 256 GB αποθηκευτικού χώρου.
Η εντυπωσιακή είσοδος της Apple στην αγορά των VR συσκευών
Όπως ήταν μάλλον αναμενόμενο, η μετοχή της Apple σημείωσε άνοδο στις προκαταρκτικές συναλλαγές τη Δευτέρα.
Η νέα αυτή συσκευή αξίας 3.500 δολαρίων είναι η απάντηση της Apple στη μάσκα Quest της Meta ενώ είναι το αποτέλεσμα πολυετούς ανάπτυξης. Η Apple ανακοίνωσε την μάσκα Vision Pro στο Worldwide Developers Conference της περασμένης χρονιάς.
«Η εποχή των χωρικών υπολογιστών έχει φτάσει», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ. Η μάσκα τροφοδοτείται από το τσιπ M2 της Apple, το ίδιο που χρησιμοποιείται στα τελευταία μοντέλα υπολογιστών της.
Το Vision Pro είναι η πρώτη νέα κατηγορία προϊόντων της Apple από τότε που κυκλοφόρησε το Apple Watch το 2015.
Οι αναλυτές και οι ειδικοί δεν αναμένουν ότι η μάσκα θα αποφέρει σημαντικά έσοδα αρχικά. Η UBS, για παράδειγμα, αναμένει ότι τα έσοδα του Vision Pro θα μπορούσαν να είναι περίπου 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα «σχετικά ασήμαντο» ποσό για τα δεδομένα της Apple.
Παρόλα αυτά η Apple «ακολουθεί» το ρεύμα καθώς πολλές εταιρείες έχουν ποντάρει στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα κατά το πρόσφατο παρελθόν, χωρίς βέβαια μέχρι αυτή τη στιγμή αυτές οι προσπάθειες να έχουν οδηγήσει σε ευρεία υιοθέτηση από τους καταναλωτές ή τους εταιρικούς πελάτες.
Αξιοσημείωτο ότι το Vision Pro διαθέτει ένα νέο λειτουργικό σύστημα, το visionOS, μαζί με ένα εντελώς νέο σύστημα εισαγωγής δεδομένων που επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τα μάτια, τα χέρια και τη φωνή τους για να ελέγχουν τις λειτουργίες της μάσκας.
Σύμφωνα με την Apple, η συσκευή θα μπορεί να συνεργάζεται με μια σειρά εφαρμογών παραγωγικότητας και δημιουργικότητας, συμπεριλαμβανομένων των Microsoft Office και Salesforce Slack.
Με τη νέα μάσκα η Apple στοχεύει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές βιώνουν παιχνίδια και περιεχόμενο βίντεο. Οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν βίντεο από το Apple TV+ και άλλες πλατφόρμες σε μια οθόνη εικονικής πραγματικότητας «που έχει πλάτος 100 πόδια», έγραψε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Latest News
Σφίγγει ο κλοιός για Χ και Booking στην Ευρώπη - Τι αποφάσισε η Κομισιόν
Η Booking έχει πλέον έξι μήνες για να συμμορφωθεί με τις σχετικές υποχρεώσεις βάσει του DMA, προσφέροντας περισσότερες επιλογές και ελευθερία στους τελικούς χρήστες
Έρχεται πέλεκυς στην Microsoft από την ΕΕ για το Teams
Η προσπάθεια της Microsoft να αποφύγει κυρίως για την αποσύνδεση της εφαρμογής τηλεδιάσκεψης από το υπόλοιπο λογισμικό της εταιρείας φαίνεται ότι απέτυχε
Ρώσοι χάκερ εισέβαλαν στην ουκρανική τηλεόραση
Κατάφεραν να μεταδώσουν μέσω δικτύων σε Ουκρανία και Λετονία την παρέλαση της Ημέρας της Νίκης που πραγμαοποιήθηκε στη Μόσχα
Ο παγκόσμιος πόλεμος των 81 δισ. δολ. για τα τσιπς - Τα ανοικτά μέτωπα
Βαθαίνει η κόντρα μεταξύ ΗΠΑ, Ευρωπαϊκής Ένωσης και Κίνας - Tα projects και οι επιδοτήσεις
Σε «τροχιά ανάπτυξης» επέστρεψε η Softbank
Τα σχέδια της θυγατρικής για επέκταση στην τεχνητή νοημοσύνη
Ποιοι κολοσσοί επενδύουν στη Γαλλία 15 δισ. ευρώ
Αφορούν τον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, της τεχνολογίας και των χρηματοοικονομικών
Πρώτη δικαστική νίκη του Ίλον Μασκ στην Αυστραλία
Η νομική διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί
Ο Σαμ Άλτμαν «επιλέγει» τον δρόμο της πυρηνικής ενέργειας για την AI
Αντί για συμβατικούς αντιδραστήρες, η εταιρεία Oklo, στην οποία είναι πρόεδρος ο Άλτμαν, στοχεύει να χρησιμοποιήσει μίνι πυρηνικούς αντιδραστήρες
Apple: Η πρέσα που συνθλίβει… την ανθρώπινη δημιουργικότητα – Η Silicon Valley φροντίζει για αυτό
Ένα έργο ιδιοφυΐας ή το σημάδι των δυστοπικών καιρών; Μια διαφήμιση της Apple άναψε φωτιές…
Επενδύσεις της Alibaba στην Κίνα για να κυριαρχήσει στην AI
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει πόρους με αντάλλαγμα συμμετοχή σε start up επιχειρήσεις