Αυξάνεται ο αριθμός των πλοίων που εισέρχονται στις δεξαμενές των Ναυπηγείων του Ομίλου ΟΝΕΧ, με τα μέχρι σήμερα πλοία κάθε είδους, ελληνικής και ξένης ιδιοκτησίας που έχουν ολοκληρώσει το σύνολο των επισκευαστικών εργασιών τους στα Ναυπηγεία Σύρου και Ελευσίνας, υπό τη διοίκηση του Ομίλου ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies να έχουν φτάσει στα 500.
Συγκεκριμένα, τα πλοία που προχώρησαν σε επισκευές στα Ναυπηγεία Σύρου φτάνουν τα 438 από τη στιγμή που η επιχείρηση πέρασε στον Όμιλο της ΟΝΕΧ.
Αντίστοιχα, στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, που μόλις πρόσφατα εγκαινιάστηκαν, έχουν επισκευαστεί ήδη 62 πλοία. Η πιο πρόσφατη έλευση στις δεξαμενές της είναι το Οlympic Glory, κατηγορίας Chemical Τanker. Το πλοίο είναι το 500οστό που εισέρχεται στις δεξαμενές του Ομίλου ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies.
«Το 83% των πλοίων που επισκευάστηκαν μέχρι σήμερα είναι ελληνικής ιδιοκτησίας, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες για ακόμα μια φορά εμπιστεύονται την εγχώρια Ναυπηγική Βιομηχανία και στηρίζουν στην πράξη την οικονομική και γεωστρατηγική αναβάθμιση της χώρας. Σημειώνεται πως ο αριθμός των πλοίων που έχουν επισκευαστεί στα δύο Ναυπηγεία, αποτελεί ρεκόρ για τον κλάδο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την απαξίωση στην οποία βρισκόταν επί σχεδόν τρεις δεκαετίες», σημειώνεται μεταξύ άλλων στη σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με το ενεργό επιχειρηματικό πλάνο του Ομίλου ΟΝΕΧ, θα πραγματοποιηθούν επενδύσεις αξίας 500 εκατ. ευρώ, ενώ φτάνοντας σε πλήρη δυναμική και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, θα υπάρχει η δυνατότητα υποστήριξης μέχρι και 300 πλοίων ετησίως.
Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο που έχει ανακοινώσει η εταιρεία, μέχρι την προσεχή άνοιξη θα έχουν ανακαινισθεί και τεθεί σε λειτουργία δύο ακόμη δεξαμενές των ναυπηγείων ενώ στα σχέδια της διοίκησης είναι να έρθει μέχρι το 2025 μία ακόμη μεγαλύτερη δεξαμενή για να εξυπηρετεί πλοία μεγέθους suezmax. Επίσης, μία δεξαμενή aframax θα εγκατασταθεί και στη Σύρο τον ίδιο χρόνο.
Latest News
Νέο χτύπημα Χούθι σε ελληνόκτητο πλοίο με βαλλιστικό πύραυλο
Επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο δέχθηκε ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά που πλέει στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων