Η Qantas Airways Ltd. και η Air New Zealand Ltd. εντάχθηκαν στον αυξανόμενο κατάλογο των αεροπορικών εταιρειών που πλήττονται από καθυστερήσεις παράδοσης αεροσκαφών, καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας συνεχίζουν να πλήττουν τον κλάδο.
Η Qantas δήλωσε την Πέμπτη ότι το πρώτο της Airbus SE A350 υπερμεγάλων αποστάσεων θα φτάσει στα μέσα του 2026, έξι μήνες αργότερα από ότι προγραμματιζόταν. Αυτό θα δρομολογηθεί στη συνέχεια σε απευθείας πτήσεις που συνδέουν το Σίδνεϊ με τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, που πρόκειται να είναι οι μεγαλύτερες απευθείας εμπορικές πτήσεις στον κόσμο, αναφέρει το Bloomberg.
Πολιτική αεροπορία: Η κρίση του Boeing 737 MAX προσθέτει στην υψηλή ζήτηση για παλαιότερα αεροπλάνα
Η αναμονή προέρχεται από τον επανασχεδιασμό της επιπλέον δεξαμενής καυσίμου που απαιτείται για το μαραθώνιο ταξίδι, δήλωσε στο Bloomberg ο Κριστιάν Σκέρερ, επικεφαλής εμπορικών αεροσκαφών της Airbus, σε συνέντευξή του κατά τη διάρκεια του Singapore Airshow την Πέμπτη.
Καθυστερήσεις παραδόσεων
Εν τω μεταξύ, η Air New Zealand δήλωσε ότι το νέο της Boeing 787 Dreamliner είναι απίθανο να είναι διαθέσιμο τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του 2025, καθυστερώντας την ανάπτυξη κουκέτας-ορόσημο στην οικονομική θέση που επρόκειτο να είναι διαθέσιμα τον Σεπτέμβριο σε πτήσεις προς Νέα Υόρκη και Σικάγο.
Η Boeing και η Airbus αγωνίζονται και οι δύο να αυξήσουν την παραγωγή αρκετά γρήγορα ώστε να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για νέα αεροσκάφη μετά την πανδημία. Η αλυσίδα εφοδιασμού πιέζεται για διάφορους λόγους – έλλειψη εξαρτημάτων ή δεξιοτήτων, καθυστερήσεις πιστοποίησης και ρυθμιστικός έλεγχος της Boeing. Αλλά το αποτέλεσμα είναι σαφές: οι αεροπορικές εταιρείες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια, περιορίζοντας την ανάπτυξη και αυξάνοντας τους ναύλους.
«Το παγκόσμιο αεροπορικό οικοσύστημα παραμένει υπό τεράστια πίεση», δήλωσε στο Bloomberg ο Διευθύνων Σύμβουλος της Air New Zealand, Γκρεγκ Φόραν.
Κρίση στην αεροπορική εφοδιαστική Αλυσίδα
Τα slots παραγωγής για τη δημοφιλή οικογένεια Airbus A320neo, για παράδειγμα, έχουν εξαντληθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας, εξοργίζοντας τις αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να επεκταθούν.
«Ακόμα κι αν έχεις χρήματα, είναι δύσκολο να πάρεις αεροπλάνο», δήλωσε την Τετάρτη στη Σιγκαπούρη ο Τσανγκ Κουό-γουέι. πρόεδρος της Starlux Airlines. Η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Ταϊπέι έχει παραγγείλει πολλά επιβατικά και εμπορευματικά αεροπλάνα ευρείας ατράκτου Airbus, αλλά εξακολουθεί να αναζητά μια συμφωνία για τα δημοφιλή αεροσκάφη στενής ατράκτου.
Νωρίτερα στην έκθεση, η κατασκευάστρια κινητήρων CFM International είπε ότι προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας θα ταλανίσουν την αεροπορία τουλάχιστον για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους. Ο Γενικός Διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών, Γουίλι Γουόλς, προβλέπει ότι τα προβλήματα θα παραμείνουν για περισσότερο διάστημα και είπε ότι σημαντικός αριθμός αεροσκαφών θα καθηλωθεί το 2024 και το 2025.
Η Ryanair Holdings είπε στα τέλη του περασμένου έτους ότι οι καθυστερήσεις παράδοσης των αεροσκαφών Boeing 737 Max είχαν επιδεινωθεί και τον Ιανουάριο προειδοποίησε ότι ενδέχεται να μην εκτελεστούν επτά συμβατικές παραδόσεις μέχρι το καλοκαίρι.
Τα τελευταία δεινά με το 737 Max έχουν προστεθεί σε αυτή την αναστάτωση. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει περιορίσει την παραγωγή του αεροπλάνου καθώς αξιολογεί τις διαδικασίες κατασκευής της Boeing μετά από έκρηξη πάνελ σε πτήση της Alaska Airlines τον Ιανουάριο.
Εκτός από το καθυστερημένο Boeing 787, η Air New Zealand ανέφερε ότι η πρόσθετη συντήρηση στους κινητήρες Pratt & Whitney στα αεροπλάνα A321neo θα καθηλώσει πέντε από τα αεροσκάφη ανά πάσα στιγμή για τουλάχιστον τους επόμενους 18 μήνες.
Latest News
Παραίτηση δια... αντιπροσώπου - Τι συμβαίνει στην Ιαπωνία
Ένα κύμα ακτιβισμού έρχεται από εκεί που δεν περίμεναν οι ιαπωνικές εταιρείες
Boeing: Οι μέτοχοι ψήφισαν υπέρ της παραμονής του απερχόμενου CEO στο διοικητικό συμβούλιο
Ο Ντέιβ Κάλουν δήλωσε ότι η εταιρεία θα συναντηθεί με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
Ο άνθρωπος που έσωσε την Nvidia από βέβαιη καταστροφή
Η Nvidia έφτασε να είναι η εταιρεία με την υψηλότερη κεφαλαιοποίηση παγκοσμίως
Γιατί «πεθαίνουν» οι μικρές αμερικανικές τράπεζες
Οι περιφερειακές τράπεζες σημείωσαν απότομη μείωση των κερδών τους το α' τρίμηνο του 2024
Τα μαθήματα του Ντιέγκο Μαραντόνα στους κεντρικούς τραπεζίτες
Πώς το γκολ ενάντια στην Αγγλία στο Μιουντιά του 1986, ενέπνευσε την άσκηση νομισματικής πολιτικής
«Ανάρπαστα» κρεματόρια και γραφεία κηδειών για Ευρωπαίους επενδυτές
Η γαλλική Funecap έχει αγοράσει περισσότερα από 300 κρεματόρια και γραφεία κηδειών κυρίως στην Ευρώπη
Στη Moderna κατοχυρώθηκε η πατέντα για το εμβόλιο της Covid-19 - Κέρδισε την Pfizer και την BioNTech
Η Moderna διεκδικεί από την Pfizer και την BioNTech μερίδιο των κερδών τους από τα εμβόλια Covid-19 σε διάφορα δικαστήρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ
H Μόσχα δεσμεύει assets της Unicredit, μετά από αξίωση της Gazprom
Τι απαντά η ιταλική τράπεζα
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple