Η Microsoft προχώρησε σε μια πρώτη παρουσίαση ενός εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης προορισμένου για τα οικονομικά τμήματα των πελατών της, μέρος μιας στρατηγικής που προσαρμόζει το νέο λογισμικό σε βιομηχανίες, επαγγελματίες και τελικά ιδιώτες.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η αμερικανική εταιρεία το νέο εργαλείο, με την ονομασία Microsoft Copilot for Finance, βοηθά τους χρήστες να ελέγχουν σύνολα δεδομένων για κινδύνους, να παράγουν αναφορές από μη επεξεργασμένους αριθμούς και γενικά να χειρίζονται εργασίες που διαφορετικά θα έπρεπε να ανατεθούν σε τρίτους.
Έρευνα Microsoft: Πόσο αυξάνει την παραγωγικότητα η χρήση του Copilot
Ωστόσο, δεν ανακοινώθηκε τιμολογιακή πολιτική ή ημερομηνία εμπορικής διάθεσης.
Ουσιαστικά, το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης ακολουθεί τα βήματα της Microsoft για τα αντίστοιχα εργαλεία για πωλητές και εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυτά κοστίζουν συνήθως 20 δολάρια ανά χρήστη ανά μήνα, επιπλέον της συνδρομής που είναι απαραίτητη για τη χρήση αυτών των εργαλείων, όπως το 30 δολαρίων Copilot για το Microsoft 365.
Η Έμιλι Χε, μια εταιρική αντιπρόεδρος, δήλωσε ότι η Microsoft μπορεί να προσαρμόσει μελλοντικούς Copilot για εργασίες μάρκετινγκ και εφοδιαστικής αλυσίδας.
Οι προσπάθειες της εταιρείας να πουλήσει τεχνητή νοημοσύνη που χειρίζεται εργασίες πωλήσεων και υπηρεσιών ενισχύουν τον ανταγωνισμό της με την Salesforce, η οποία εστιάζει σε μεγάλο βαθμό σε αυτούς τους τομείς. Η Salesforce ανακοίνωσε την Τρίτη διαθεσιμότητα για έναν ανταγωνιστικό βοηθό AI που ονομάζεται Einstein Copilot.
Σύμφωνα με το Reuters, η Microsoft έδειξε πώς η εξειδικευμένη τεχνητή νοημοσύνη της θα μπορούσε να βοηθήσει τους πελάτες να δημιουργήσουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να εκτελέσουν εργασίες, ενώ αντλούσαν από συστήματα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) που κατασκευάζονται από αυτήν ή τη Salesforce.
O Τσαρλς Λαμανά, εταιρικός αντιπρόεδρος της Microsoft, είπε στους δημοσιογράφους ότι οι πωλητές θα πάνε σε ένα CRM «πολύ μικρότερο, ίσως και καθόλου στο μέλλον, επειδή το Copilot ουσιαστικά θα πάει για λογαριασμό τους και θα κρατήσει το CRM ενημερωμένο και θα αντλήσει τις πληροφορίες από εκεί» .
«Τέτοια συστήματα θα παραμείνουν σε ενεργή χρήση στο παρασκήνιο, αλλά τα επιχειρηματικά μοντέλα που τα υποστηρίζουν μπορεί κάλλιστα να αλλάξουν», κατέληξε ο Λαμανά.
Latest News
Η Σκάρλετ Γιόχανσον κατηγορεί το ChatGPT ότι της έκλεψε τη φωνή
Η απάντηση της εταιρείας και το tweet του Άλτμαν
Nvidia: Ποιος μπορεί να εκθρονίσει τη βασίλισσα;
Τα γλωσσικά μοντέλα και το στοίχημα των GPU
Πότε θα υιοθετήσουν πλήρως την AI οι επιχειρήσεις - Η έκθεση της KPMG
Σχεδόν τα τρία τέταρτα των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν ήδη την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) για τις χρηματοοικονομικές αναφορές τους
Ο CEO της Amazon συμβουλεύει: Το προσόν που οδηγεί τους υπαλλήλους στην επιτυχία
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ηγεσία της Amazon έχει δεχτεί πυρά για τη μεταχείριση των εργαζομένων στις αποθήκες
Αύξηση 7% στο παγκόσμιο ΑΕΠ από την ΑΙ - Τι «βλέπει» ο ΟΟΣΑ
Τι αλλαγές φέρνει στην αγορά εργασίας
Η παγίδα ενέργειας των data centers λόγω ΑΙ - Τι βλέπει η Goldman Sachs
Οι ανάγκες σε ενέργεια των κέντρων δεδομένων θα είναι ανάλογες με την τρέχουσα συνολική κατανάλωση της Πορτογαλίας, της Ελλάδας και της Ολλανδίας μαζί…
Με «χείρα βοηθείας» από Κίνα ο Μασκ αναπτύσσει την ΑΙ στην Tesla
ΗTesla αναπτύσσει σχέδια για ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα όπου θα εκπαιδεύει τον αλγόριθμο που απαιτείται για πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα
«Η τεχνητή νοημοσύνη ψεύδεται, κλέβει και μας εξαπατά»
Μελέτη του ΜΙΤ προειδοποιεί ακόμα και για τον κίνδυνο η ΑΙ να νοθεύει εκλογικά αποτελέσματα
Η τεχνητή νοημοσύνη, απαραίτητη δεξιότητα για εργαζόμενους και επιχειρήσεις
Το 71% των επιχειρηματιών λέει ότι προτιμά να προσλάβει έναν λιγότερο έμπειρο υποψήφιο με δεξιότητες AI παρά έναν πιο έμπειρο υποψήφιο χωρίς αυτές.
Τεχνητή Νοημοσύνη χρήσιμη για όλους οραματίζεται η Google
Οι χθεσινές ανακοινώσεις από το Google I/O ουσιαστικά υπογραμμίζουν την εστίαση του διαδικτυακού κολοσσού στην τεχνητή νοημοσύνη