Κατά σχεδόν 30% έχει υποχωρήσει από την αρχή του έτους η μετοχή της Tesla, πιεζόμενη στις «συμπληγάδες» της αρνητικής δημοσιότητας γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα και των ιδιοτροπιών του ιδρυτή και CEO της εταιρείας, Ίλον Μασκ.
Tesla: Η αύξηση τιμών σε Ευρώπη και ΗΠΑ «ανέβασε» την μετοχή
Μάλιστα, όπως αναφέρει το Business Insider, τα πράγματα για την Tesla είναι τόσο άσχημα που η διοίκησή της έχει καταφύγει στη διαφήμιση, πρακτική που ο Ίλον Μασκ απεχθάνεται.
Η στροφή
Παρά λοιπόν την αποστροφή του Μασκ προς τις διαφημιστικές εκστρατείες, η Tesla δαπάνησε περίπου 6,4 εκατ. δολάρια για προωθητικές καμπάνιες στις ΗΠΑ το 2023, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Πρόκειται για μια θεαματική αύξηση του σχετικού μπάτζετ, δεδομένου ότι το 2022 η εταιρεία είχε ξοδέψει μόλις 175.000 δολάρια στη διαφήμιση.
Τώρα όμως η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από αγοραστές που προτιμούν ένα υβριδικό όχημα από ένα πλήρες EV, καθώς και από εταιρείες που προσφέρουν κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος, όπως η ενίσχυση ύψους 1.000 δολαρίων που προσφέρει η BMW σε πελάτες που επιλέγουν δικά της EVs.
«Θα δοκιμάσουμε και θα δούμε πώς θα πάει»
Ο Μασκ συναίνεσε στην εκπόνηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας τον προηγούμενο Μάιο, καθώς οι επενδυτές έμοιαζαν να χάνουν την υπομονή τους με τις αρνητικές επιδόσεις και το διαχειριστικό χάος στην Tesla.
«Θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει», δήλωσε τότε ο Μασκ, καθησυχάζοντας έναν συμμετέχοντα στη συνάντηση που υπογράμμιζε ότι η Tesla δεν έχει απήχηση στους πλούσιους οδηγούς που αναζητούν ένα πιο σπορ αυτοκίνητο.
Latest News
Το Λονδίνο παραμένει ο βασιλιάς των χρηματιστηριακών συναλλαγών
Από την αρχή του έτους στο Λονδίνο έχουν πραγματοποιηθεί συναλλαγές μετοχών αξίας 11,3 δισ. δολαρίων
Άνοιξε η όρεξη των επενδυτών για Crypto startup
Η χρηματοδότηση κατανεμήθηκε σε 518 συμφωνίες
JP Morgan: Μετά τον Ντίμον ποιος; - Τι λέει ο «στρατηγός» του κολοσσού για την διαδοχή του
«Νομίζω ότι όταν δεν μπορώ να φορέσω τη φανέλα και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, θα πρέπει να φύγω», ανέφερε ο CEO της JP Morgan
Γιατί «πικρίζει» το κακάο - Η νέα απειλή που θα αυξήσει την τιμή της σοκολάτας
Σε αναβρασμό παραγωγοί και καταναλωτές
Μειώνουν οι καταναλωτές τις δαπάνες τους; Εξαρτάται από ποιον CEO θα ρωτήσεις
Εταιρείες όπως η PepsiCo, μιλούν για έναν αδύναμο καταναλωτή χαμηλού εισοδήματος, ενώ η Delta Air Lines και η Chipotle Mexican Grill για πελάτες υψηλότερου εισοδήματος
Μια Ιαπωνία σε θέσεις εργασίας έχει ανάγκη η Ινδία
Τι προβλέπει η μελέτη της Natixis SA
Κάντο όπως ο Αρμάνι - Τα σχέδια και οι αντιθέσεις της Prada
Η Prada αποφάσισε να βελτιώσει το μερίδιο αγοράς της στις ΗΠΑ και να διατηρήσει την ισχυρή ανάπτυξή της στην Ασία - Ερωτηματικό για εξαγορές
Ο χρησμός της Ryanair: Ερχονται φθηνότερα εισιτήρια το καλοκαίρι
Οι τιμές θα είναι χαμηλότερες από ό,τι περιμέναμε, δήλωσε ο CEO της Ryanair Μάικλ Ο' Λίρι
Το αφεντικό της Prada αποκλείει εξαγορές: «Δεν θέλουμε νέους ανταγωνιστές»
Ο όμιλος Prada είναι από τους λίγους ιταλικούς οίκους μόδας που παραμένει οικογενειακή επιχείρηση και δεν έχει πωληθεί σε γαλλικούς ομίλους
Πώς ένα πάγκος καφέ εξελίχθηκε σε μονόκερο -Η απίστευτη ιστορία του Έντουαρντ Τιρτανάτα
Αν και ποτέ δεν του άρεσαν οι σπουδές, φαίνεται ότι είχε DNA επιχειρηματία