
Με επιτυχία παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) η Capital Product Partners, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη. Πρόκειται για το LNGC «Adamastos» μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάσθηκε το 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Διαθέτει τις πιο σύγχρονες κύριες μηχανές διπλού καυσίμου Hyundai WinGD 5X72DF, με δυνατότητα να αναπτύσσουν ταχύτητα 19,5 κόμβων. Συγκριτικό πλεονέκτημα των μηχανών αποτελούν οι μειωμένες εκπομπές καυσαερίων, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου (NOx) και του θείου (SΟx). Επιπλέον, το σύστημα διοχέτευσης αέρα στη γάστρα (air lubrication) μειώνει την τριβή με το νερό και επιτυγχάνει σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας και καυσίμων, ενώ η δυνατότητα επανυγροποίησης του φυσικού αερίου επιτρέπει τη μεγιστοποίηση του μεταφερόμενου φορτίου με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Το ADAMASTOS είναι χρονοναυλωμένο στην Engie για περίοδο έως επτά χρόνια. Το πλοίο αποκτήθηκε έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλαίσιο της συμφωνίας άσκησης του δικαιώματος αγοράς τριών πλοίων μεταφοράς LNG που ανακοινώθηκε στις 4 Νοεμβρίου 2021.
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει ένα στόλο από 21 πλοία εκ των οποίων 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 12 τύπου Neo-Panamax και 3 τύπου Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize και 5 πλοία μεταφοράς LNG ενώ έχει συμφωνήσει την αγορά ενός ακόμη πλοίου LNG


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών