
Το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγραερίου (LPG Carrier) SeaGemini παρέλαβε τις πρώτες ημέρες του νέου έτους από τα ναυπηγεία η Thenamaris η οποία έχει ήδη στο στόλο της άλλα έξι LPG Carriers.
Το SeaGemini είναι μεταφορικής ικανότητας 38.000 κυβικών μέτρων, 27.985 dwt και το τρέχον βύθισμά του αναφέρεται ότι είναι 7,8 μέτρα. Το ολικό μήκος του (LOA) είναι 180 μέτρα και το πλάτος του είναι 28 μέτρα. Το πλοίο θα φέρει σημαία Μάλτας.
Η Thenamaris αναμένεται να παραλάβει ένα ακόμη νεότευκτο LPG Carrier το 2022 σύμφωνα με την ιστοσελίδα της
Ο στόλος της Thenamaris που ανήκει στην Οικογένεια Ντίνου Μαρτίνου και διοικείται από τον Νικόλα Μαρτίνο, αποτελείται συνολικά από 102 πλοία εκ των οποίων τα 65 είναι δεξαμενόπλοια (τα πέντε υπό ναυπήγηση), 22 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου εκ των οποίων δυο υπό ναυπήγηση, δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πέντε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) και οκτώ LPG Carriers εκ των οποίων το ένα υπό ναυπήγηση.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες