
Τέλος στην προώθηση και στη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάζει η Unilever, επικαιροποιώντας τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της για το marketing που απευθύνεται σε παιδιά.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία προχωράει σε αυτή την κίνηση, θέτοντας τα πρότυπα για τον διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο. Οι δεσμεύσεις θα ισχύουν σε όλο το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και αναψυκτικών της Unilever και η εφαρμογή τους θα καθοδηγείται από την ομάδα παγωτού.
Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, στηρίζοντας αυτήν την παγκόσμια πρωτοβουλία, συμμετέχει στο Ελληνικό PLEDGE, που υλοποιείται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος. Κύριος στόχος του είναι η ανάδειξη του ενδιαφέροντος και της ουσιαστικής συμβολής της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία.
Το Ελληνικό PLEDGE αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, έναν Κώδικα Αυτοδέσμευσης, από επιχειρήσεις προϊόντων διατροφής με στόχο τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας έτσι στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.


Latest News

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank