
Η αισιοδοξία για μία πολύ καλή χρονιά φέτος στο Yachting, εκτός συνταρακτικού απροόπτου, επιβεβαιώθηκε και στις πρώτες ημέρες της έκθεσης επανδρωμένων επαγγελματικών θαλαμηγών στο Ναύπλιο (7ο Mediterranean Yacht Show-MEDYS 2022) που διοργανώνει για το διάστημα 30/4-4/5 ο Ελληνικός Συνδέσμου Θαλάσσιου Τουρισμού (GYA) σε συνεργασία με τον Δήμο Nαυπλιέων.
Όπως τόνισε μιλώντας στα εγκαίνια της έκθεσης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Θαλασσίου Τουρισμού κ. Μιχάλης Σκουλικίδης το 7ο MEDYS είναι μια μεγάλη διοργάνωση, η μεγαλύτερη charter έκθεση στο κόσμο όσον αφορά τον αριθμό και το μήκος των σκαφών που συμμετέχουν. Στην Ελλάδα η βαριά βιομηχανία είναι ο τουρισμός και ευτυχώς αναπτύσσεται. Η αιχμή του δόρατος, που είναι ο θαλάσσιος τουρισμός, επωφελείται από τα νησιά , τις ακτές, τις μοναδικές θάλασσες και τον καταπληκτικό καιρό. Για αυτό και η Ελλάδα δικαίως θεωρείται ο παράδεισος του yachting από όλον τον κόσμο, πρόσθεσε ο ίδιος.
Στην συνέχεια εξήγησε ότι στο Ναύπλιο συμμετέχουν 90 σκάφη πολύ μεγάλα και επειδή, γέμισε το λιμάνι, 20 σκάφη μπήκαν σε λίστα αναμονής. Έχουμε 550% περισσότερα σκάφη, μεγαλύτερα σε μήκος και καλύτερα από όλα τα σκάφη που κατόρθωσαν να εκθέσουν Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία μαζί, στην αντίστοιχη έκθεση MYBA στην Βαρκελώνη που τελείωσε λίγες ημέρες πριν αρχίσει η MEDYS στο Ναύπλιο και η οποία με μόνο 16 σκάφη καλύπτει τη Κεντρική και Δυτική Μεσόγειο.
Επάρκεια
Αυτό δείχνει τόνισε ο κ. Σκουλικίδης και την απόλυτη επάρκεια των σκαφών με Ελληνική Επαγγελματική Άδεια σε ποσότητα και ποιότητα και ότι δεν έχουμε καμία ανάγκη βοήθειας από σκάφη με ξένη σημαία.
Στο σημείο αυτό ο πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Θαλάσσιου Τουρισμού υπογράμμισε για μία ακόμη φορά την αντίθεση του σε ρυθμίσεις του προσφάτου νόμου για τα σκάφη αναψυχής που δημιουργούν όπως υποστήριξε αθέμιτο ανταγωνισμό από τα σκάφη με ξένη σημαία προς τα σκάφη με Ελληνική Επαγγελματική Άδεια. Θα υπάρξει φυγή σκαφών άνω των 35 μέτρων από την Ελληνική επαγγελματική άδεια και την Ελληνική σημαία, εκτίμησε
Τέλος σύμφωνα με τον κ. Σκουλικίδη, για την περαιτέρω ανάπτυξη του θαλασσίου τουρισμού θα πρέπει να υπάρξουν πρόσθετες προωθητικές ενέργειες όπως η συμμετοχή του ΕΟΤ σε κλαδικές εκθέσεις του εξωτερικού για επανδρωμένα σκάφη, η διαφήμιση του Ελληνικού Θαλάσσιου Τουρισμού σε διεθνή εξειδικευμένα έντυπα από τον ΕΟΤ, η ενεργή συμμετοχή του Συνδέσμου Θαλασσίου Τουρισμού που έχει και τη γνώση της διεθνούς αγοράς yachting, στις αποφάσεις για την κατανομή αυτής της διαφήμισης. Προτείνουν ακόμη την δημιουργία Εθνικού Συμβουλίου Yachting, την πάταξη των παράνομων ναυλώσεων, την αποφυγή λήψης αποσπασματικών και μη τεκμηριωμένων αποφάσεων κ.λ.π.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες