
Στον κλάδο των δεξαμενοπλοίων επεκτείνεται η United Maritime Corporation, η spin off εταιρεία που δημιούργησε η Seanergy.
Η United Maritime προχώρησε στην αγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων, δύο Aframax μεταφοράς αργού πετρελαίου και δύο LR2 product tankers. Η συνολική αξία της αγοράς για την United ανήλθε στα 79,5 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε επίσης: Δεξαμενόπλοια: Νέος ναυτιλιακός γίγαντας
Τα δύο Aframax δεξαμενόπλοια (crude tankers) ναυπηγήθηκαν το 2006 σε ναυπηγείο της Νότιας Κορέας και έχουν χωρητικότητα περίπου 114.000 dwt το κάθε ένα. Τα δύο LR2 κατασκευάστηκαν το 2008 σε ναυπηγείο της Κίνας και έχουν χωρητικότητα περί τους 109.000 dwt το κάθε ένα. Η παράδοση τους στην United αναμένεται άμεσα.
Η αγορά αυτή έχει εξασφαλιστεί από υφιστάμενη χρηματοδοτική πηγή και ίδια κεφάλαια.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Βρισκόμαστε σε πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την πρώτη μας συναλλαγή στο χώρο των δεξαμενοπλοίων που αυξάνει τη μεταφορική δύναμη του στόλου της United στους 620.000 dwt περίπου. Η αξία αγοράς του στόλου ήταν ιδιαίτερα ελκυστική, ενώ η προοπτική του κλάδου των δεξαμενόπλοιων έχει ανοδική πορεία. Η τελευταία υποστηρίζεται τόσο από τη χαμηλή ανάπτυξη του παγκόσμιου στόλου, όσο και την σταθερά αυξανόμενη ζήτηση για πετρέλαιο και προϊόντα πετρελαίου.
»Παραμένουμε προσηλωμένοι στην δημιουργία μιας ισχυρής Εταιρείας με ένα διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο σε κραταιούς τομείς της ναυτιλίας, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τους μετόχους μας.»
Υπενθυμίζεται ότι η United Maritime Corporation είναι μια διεθνής ναυτιλιακή εταιρία, η οποία με την παράδοση των νεοαποκτηθέντων πλοίων θα έχει ένα στόλο από 1 πλοίο ξηρού φορτίου capesize και 4 δεξαμενόπλοια, με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 617.014 dwt.
Η United Maritime Corporation είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό «USEA».


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες