
Σε πάνω από 70 εκατ. ευρώ υπολογίζεται η συνολική συνεισφορά των Ποσειδωνίων 2022 στην ελληνική οικονομία, σε κατασκευές περιπτέρων, μεταφορές, συναντήσεις και εταιρικές εκδηλώσεις, διαμονή και εστίαση, φορολογικά έσοδα και άμεσες ξένες επενδύσεις.
Τα παραπάνω περιλαμβάνονται στο Event Sustainability Report για τα φετινά, 27α Ποσειδώνια, που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε., διοργανωτές της κορυφαίας ναυτιλιακής έκθεσης στον κόσμο. Τα φετινά Ποσειδώνια ήταν όχι μόνο τα μεγαλύτερα, αλλά και τα πλέον περιβαλλοντικά και κοινωνικά βιώσιμα στην 50χρονη ιστορία του θεσμού, με το ευρύτερο έως τώρα όφελος για την Ελληνική οικονομία, τονίζεται στο report.
Ρεκόρ επισκεπτών
Έχοντας καταρρίψει κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε έκταση εκθεσιακού χώρου, σε αριθμό επισκεπτών αλλά και σε δημοσιότητα, με 1.964 εκθέτες από 88 χώρες και επικράτειες, 24 εθνικές συμμετοχές, 28.892 επισκέπτες από 103 χώρες και συνολικά 40.950 συμμετέχοντες συμπεριλαμβανομένων εκθετών, επισκεπτών και εκπροσώπων του Τύπου, τα Ποσειδώνια 2022 έβαλαν ψηλά τον πήχη και στο επίπεδο της βιωσιμότητας, καθώς έγιναν η πρώτη Πιστοποιημένη Βιώσιμη Έκθεση στην Ελλάδα λαμβάνοντας την πιστοποίηση ISO 20121,αναφέρεται.
Βιωσιμότητα
Η δέσμευση της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε. να ενσωματώσει πτυχές βιωσιμότητας σε όλα τα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης των Ποσειδωνίων 2022 αποτυπώνεται στα στοιχεία του Event Sustainability Report, τα οποία μεταξύ άλλων δείχνουν ότι στη φετινή έκθεση καταγράφηκε:
• 11,25% μείωση στην κατανάλωση ρεύματος από τους εκθέτες
• 21,25% μείωση της συνολικής κατανάλωσης νερού
• 18,33% αύξηση επαναχρησιμοποιούμενων περιπτέρων σε σύγκριση με την έκθεση του 2018
• 55% των εκθετών εφάρμοσε πρακτικές βιωσιμότητας στη συμμετοχή του, κατόπιν σχετικών προτροπών και καθοδήγησης από τους διοργανωτές
• 90% μείωση εταιρικών εκτυπώσεων & ψηφιοποίηση όλου του προωθητικού υλικού.
Παράλληλα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, πάνω από 200.000 ευρώ διατέθηκαν για την υποστήριξη οργανισμών, ΜΚΟ και δράσεων από την Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε. Το παραπάνω ποσό διατέθηκε, άμεσα ή έμμεσα, για την υποστήριξη εκπαιδευτικών, περιβαλλοντικών και πολιτισμικών πρωτοβουλιών, καθώς και δράσεων στον τομέα της υγείας.
«Είμαστε υπερήφανοι για αυτές τις επιδόσεις, που πιστοποιούν την επιθυμία μας να παράγουμε υψηλής ποιότητας, διεθνώς αναγνωρισμένες εκθέσεις με τις οποίες τα Ποσειδώνια έχουν γίνει συνώνυμο» δήλωσε ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε. Ο ίδιος, και με την ιδιότητα του Προέδρου του νεοσύστατου Συνδέσμου Οργανωτών και Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος, πρόσθεσε: «Αυτές οι επιδόσεις δείχνουν το δρόμο που χαράζει η εκθεσιακή βιομηχανία για το μέλλον: βιώσιμες εκδηλώσεις, με έμφαση στο περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμά τους, προς όφελος όλων».
Ολόκληρο το Event Sustainability Report των 27ων Ποσειδωνίων είναι διαθέσιμο εδώ
Η Έκθεση Ποσειδώνια 2022 τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, με την υποστήριξη του Δήμου Πειραιά και της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες