Την τεχνολογία του Picarro Surveyor, την πιο προηγμένη τεχνολογία που διατίθεται επί του παρόντος για τον έλεγχο του δικτύου φυσικού αερίου, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, παρουσίασε η ΔΕΠΑ Υποδομών –η οποία πρόσφατα εντάχθηκε στον όμιλο της Italgas– στη ΡΑΕ.
Το σύστημα αποτελείται από μια εξελιγμένη τεχνολογία ανίχνευσης που, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές λύσεις, παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την ταχύτητα εκτέλεσης των ελέγχων καθώς και το εύρος των περιοχών που εποπτεύονται.
Ενσωμάτωση στο δίκτυο της ΔΕΠΑ Υποδομών
Ο Όμιλος Italgas έχει υιοθετήσει την τεχνολογία Picarro από το 2018 για την εποπτεία περίπου 75.000 χιλιομέτρων δικτύων φυσικού αερίου που διαχειρίζονται στην Ιταλία, επιτυγχάνοντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα στον έλεγχο αλλά και τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Η ΔΕΠΑ Υποδομών στοχεύει στην εισαγωγή του ίδιου συστήματος ελέγχου των 7.500 χιλιομέτρων δικτύων που διαχειρίζονται σήμερα οι θυγατρικές της εταιρείες (ΕΔΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΔΕΔΑ και ΕΔΑ ΘΕΣΣ).
Η τεχνολογία του Picarro αποτελεί μέρος της ευρύτερης δράσης για τη μεταφορά τεχνογνωσίας που ο Όμιλος Italgas έχει ήδη ξεκινήσει μετά την εξαγορά της ΔΕΠΑ Υποδομών. Τις τελευταίες εβδομάδες, οχήματα εξοπλισμένα με τεχνολογία Picarro και εξειδικευμένοι τεχνικοί ήταν παρόντες στην Αθήνα για να εκπαιδεύσουν τους έλληνες συναδέλφους τους σε έναν αρχικό έλεγχο του δικτύου της πόλης.
Η τεχνολογική καινοτομία, επιβεβαίωσε η κα Barbara Morgante, CEO της ΔΕΠΑ Υποδομών, είναι ένας από τους πυλώνες στους οποίους βασίζεται το αναπτυξιακό σχέδιο που σκοπεύουμε να εφαρμόσουμε στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να παρέχουμε στη χώρα υποδομές διανομής προηγμένης τεχνολογίας, υποστηρίζοντας την επίτευξη των στόχων κατάργησης της χρήσης άνθρακα και λιγνίτη που έχει θέσει η ελληνική κυβέρνηση, σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς στόχους. Επέκταση του υφιστάμενου δικτύου, πρόσβαση σε περιοχές που δεν εξυπηρετούνται ακόμη με έξυπνα και ευέλικτα δίκτυα, ενισχύοντας την ανάπτυξη ανανεώσιμων αερίων. Αυτοί είναι οι κύριοι στόχοι που σκοπεύουμε να επιτύχουμε στην Ελλάδα, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία και ενισχύοντας την περαιτέρω ανάπτυξη της εγχώριας οικονομίας.
Τι είναι το σύστημα Picarro Surveyor
Το σύστημα Picarro Surveyor αποτελεί την πιο προηγμένη τεχνολογία που διατίθεται σήμερα για την εποπτεία των δικτύων διανομής φυσικού αερίου. Έχει εισαχθεί στις δραστηριότητες της Italgas από το 2018 και χάρη στην καινοτομία του έχει συμβάλλει στον περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κοντά στο 0,1%.
Το σύστημα Picarro χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη τεχνολογία ανίχνευσης που ονομάζεται CRDS (Cavity Ring-Down Spectroscopy), η οποία, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές τεχνολογίες, προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την ταχύτητα εκτέλεσης των ελέγχων, καθώς και το εύρος των περιοχών που εποπτεύονται.
Το σύστημα τοποθετείται σε ειδικά οχήματα τα οποία είναι εξοπλισμένα με συσκευές προσδιορισμού της ταχύτητας και της κατεύθυνσης του ανέμου, ενώ είναι επίσης διαθέσιμο σε μορφή «σακιδίου πλάτης» για την πεζή ανίχνευση ενδεχόμενων διαρροών σε περιοχές όπου απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων. Προσφάτως, εγκαταστάθηκε επίσης σε σκάφη της Italgas που δραστηριοποιούνται στη λιμνοθάλασσα της Βενετίας.
Latest News
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος