Twitter: Βυθίσθηκαν τα διαφημιστικά έσοδα μετά την έλευση του Μασκ

Η μαζική φυγή των διαφημιστών, έχει θέσει σε κατάσταση συναγερμού το μέσο κοινωνικής δικτύωσης

Twitter: Βυθίσθηκαν τα διαφημιστικά έσοδα μετά την έλευση του Μασκ

Η άφιξη του Ίλον Μασκ στο Twitter μετά την εξαγορά από τον ισχυρό άνδρα της Tesla, εκτός από επεισοδιακή αποδείχθηκε και ζημιογόνα για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Κι αυτό διότι οι μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ γύρισαν την πλάτη στο Twitter, βλέποντας τα έσοδά του να κατακρημνίζονται κατά 71% τον περασμένο Δεκέμβριο.

Αυτό δείχνουν τα στοιχεία τα οποία παραθέτει σήμερα Τετάρτη η Standard Media Index (SMI), η οποία επίσης αναφέρει ότι τον Νοέμβριο του 2022 όταν και η εξαγορά του Twitter από τον Μασκ είχε ολοκληρωθεί, τα διαφημιστικά έσοδα κατρακύλησαν κατά 55%. Να σημειωθεί ότι αυτή η βουτιά των διαφημιστικών εσόδων συνέβη στην πιο αποδοτική περίοδο κάθε έτους, καθώς οι διαφημίσεις ενόψει των εορτών παραδοσιακά αυξάνονται. Με δημοσίευμά της η ιστοσελίδα theinformation.com κι επικαλούμενη στέλεχος του Twitter, υποστηρίζει ότι το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του 2022 τα έσοδα του μέσου κοινωνικού δικτύωσης θα συρρικνωθούν κατά 35% σε ετήσια βάση.

Στα 11 δολάρια το μήνα το Blue του Twitter

Η μαζική αυτή φυγή των διαφημιστών, έχει θέσει σε κατάσταση συναγερμού το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς περί του 90% των εσόδων του προέρχεται από τις διαφημίσεις. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αρχίσει μια προσπάθεια να επιστρέψουν οι διαφημιστές με μια σειρά προσφορών, όπως κάποιες δωρεάν διαφημίσεις, τη άρση της απαγόρευσης πολιτικών διαφημίσεων και την παροχή μεγαλύτερου ελέγχου στους διαφημιζόμενους αναφορικά με την τοποθέτηση των διαφημίσεών τους.

Σύμφωνα με διαφορετική έρευνα της εταιρείας ερευνών Pathmatics, οι περισσότερες εταιρείες διέκοψαν τις διαφημίσεις τον Νοέμβριο, τον μήνα κατά τον οποίο ο Μασκ ενεργοποίησε τους αποκλεισμένους λογαριασμούς και ανακοίνωσε την επί πληρωμή πιστοποίηση των λογαριασμών. Μια ανακοίνωση η οποία πυροδότησε ένα κύμα δημιουργίας ψεύτικων λογαριασμών από πολιτικούς και διάσημους, έως λογαριασμούς κομμάτων και επιχειρήσεων.

Βάσει των ίδιων στοιχείων, από τις 27 Οκτωβρίου όταν ο Μασκ απέκτησε το Twitter, οι 14 εκ των 30 μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών απέσυραν όλες τις διαφημίσεις τους από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ίδιος ο Μασκ θέλοντας να δικαιολογήσει την κατάσταση, δήλωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης ότι καταλαβαίνει αν οι διαφημιστές θέλουν κάποιο χρόνο. Ωστόσο, στοχοποίησε τις ομάδες ακτιβιστών, υποστηρίζοντας ότι ασκούν πιέσεις στις διαφημιστικές να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το Twitter.

Περισσότερα από Διεθνή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο