Με αυξημένους ρυθμούς κινούνται τον Μάιο οι πωλήσεις φορτηγών πλοίων Capesizes. Σύμφωνα με τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, η Formosa Plastics Group, αποφάσισε να πουλήσει ένα από τα τρία πλοία του τύπου που κατείχε, κατασκευής του 2011. Το πλοίο αγόρασε για 24,8 εκατ. δολάρια η Landseadoor Shipping, μια εταιρεία με έδρα την Ινδονήσια που διαθέτει ήδη στον στόλο της δύο panamaxes και ένα post-panamax.
Την ίδια ώρα, οι συζητήσεις για τις πωλήσεις Capesizes περιλαμβάνουν επίσης ένα vintage πλοίο του 2004 που πωλήθηκε από την Prima Shipmanagement της Μαλαισίας, με αναφορές ότι το ιαπωνικής κατασκευής Tasik Melati απέφερε 16 εκατομμύρια δολάρια. Άλλες πωλήσεις αφορούν δύο πλοία 170.000 dwt, με τους αγοραστές να έχουν έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ο ρόλος της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία – Τι αναφέρει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Ανοδος στις αξίες
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της VesselsValue, οι αξίες των φορτηγών αυτού του μεγέθους έχουν καταγράψει σημαντική άνοδο, ανεξαρτήτως της ηλικίας τους. Σε κάθε περίπτωση, η μεγαλύτερη άνοδος έχει καταγραφεί στα πιο σύγχρονα πλοία.
Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, οι αξίες των Capesizes χωρητικότητας 180.000 dwt έχουν καταγράψει άνοδο 16,4%, από τα 53,1 εκατ. στα 61,74 εκατ. δολάρια, δηλαδή στα υψηλότερα επίπεδά τους από τον Αύγουστο του 2022.
Παράλληλα, η ανοδική πορεία στις αξίες των Capesizes αναμένεται να επιμείνει, τόσο λόγω της εποχικής ζήτησης όσο και λόγω της επιστροφής της Κίνας στην αγκαλιά του αυστραλιανού άνθρακα. Σύμφωνα με τη VesselsValue, η αναθέρμανση των εμπορικών σχέσεων Κίνας-Αυστραλίας θα οδηγήσει σε άνοδο της ζήτησης για Capesizes και, συνεπώς, σε άνοδο της κερδοφορίας.
Latest News
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα