
Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Icon of the Seas» που ανήκει στην Royal Caribbean International ολοκλήρωσε με επιτυχία τα πρώτα δοκιμαστικά στην ανοιχτή θάλασσα.
Σύμφωνα με τα ναυπηγεία Meyer Turku στη Φινλανδία, το θηριώδες πλοίο απέπλευσε για πρώτη φορά στις 19 Ιουνίου και μετά από τρεις ημέρες επέστρεψε στις εγκαταστάσεις.
Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 250.800 τόνων παρέμεινε στη θάλασσα τρία 24ωρα και σύμφωνα με τους ναυπηγούς «το πρώτο θαλάσσιο ταξίδι του Icon είναι ένα σημαντικό γεγονός και ένα από τα πιο σημαντικά στάδια στη ναυπηγική». Κατά τη διάρκεια της δοκιμής στη θάλασσα, ελέγχθηκαν οι επιδόσεις των συστημάτων πρόωσης του πλοίου, των συστημάτων πλοήγησης και άλλα χαρακτηριστικά, όπως η σταθερότητα.
Royal Caribbean International: «Θαύμα των θαλασσών»- Το νέο πλωτό παλάτι
«Επί του σκάφους βρέθηκαν πάνω από 450 ειδικοί πραγματοποιώντας κρίσιμες, προκαταρκτικές δοκιμές στις κύριες μηχανές, το κύτος, τις σωσίβιες λέμβους, τους προωθητήρες και άλλα κρίσιμα συστήματα του πλοίου», ανέφερε η Royal Caribbean International.
Το Icon of the Seas είναι το πρώτο μιας νέας κατηγορίας τριών κρουαζιερόπλοιων που κατασκευάζονται από το Meyer Turku. Μόλις παραδοθεί, θα είναι σχεδόν 6% μεγαλύτερο σε όγκο από το σημερινό μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Wonder of the Seas». Οι βασικές διαφορές, ωστόσο, είναι στο μηχανοστάσιο. Είναι ένα κρουαζιερόπλοιο διπλού καυσίμου – LNG με έξι κινητήρες Wärtsilä που παράγουν συνολικά ισχύ 67.500 kW.

Το νέο κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 365 μέτρα με μέγιστη χωρητικότητα επιβατών 7.600 άτομα. Διαθέτει πάνω από 2.800 καμπίνες για επιβάτες, ενώ το πλήρωμά του θα αποτελείται από 2.350 άτομα.
Η Royal Caribbean International αναφέρει ότι ο τεχνικός σχεδιασμός ενσωματώνει νέα χαρακτηριστικά για τη βελτίωση της απόδοσης του σκάφους και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Ενσωματώνει τεχνολογίες που είχε χρησιμοποιήσει η εταιρεία στο παρελθόν, όπως σύστημα λίπανσης αέρα για το κύτος και σύστημα ανάκτησης απορριμμάτων θερμότητας που θα παρέχει έως και 3 MW επιπλέον ενέργειας.
Το «Icon of the Seas» αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2023 και το παρθενικό ταξίδι από το Μαϊάμι έχει προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο του 2024.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα