Η μεγαλύτερη εταιρεία liners στον κόσμο, η MSC έσπασε ακόμη ένα νέο ορόσημο στην ναυπήγηση containerships, καθώς παρουσίασε τον νέο «γίγαντα» των θαλασσών.

Συγκεκριμένα, η Mediterranean Shipping Company παρουσίασε το «MSC Michel Cappellini» το οποίο κατέπλευσε στην πόλη Μπρεμερχάβεν της Γερμανίας και χθες έλαβε χώρα η τελετή ονοματοδοσίας του.

Το γιγάντιο containership έχει μήκος 400 μ. και μεταφορική ικανότητα 24.346 εμπορευματοκιβωτίων. Ανήκει στην νέα κλάση Celestino Maresca, η οποία διαδέχεται και ξεπερνά την κλάση Gülsün, ως η επόμενη -όπως χαρακτηρίζεται- καινοτόμος κατηγορία υπερμεγεθών containerships.

«Εκρυψε» το λιμάνι του Πειραιά το γιγάντιο containership «OOCL Piraeus» [εικόνες]

«Ανοίγει η διαφορά» μεταξύ της MSC και της Maersk

Στο μεταξύ, ολοένα και περισσότερο μεγαλώνει το χάσμα των δύο κορυφαίων liner εταιρειών σε ό,τι αφορά τη μεταφορική τους ικανότητα, καθώς -σύμφωνα με δεδομένα της Αlphaliner- η MSC επέκτεινε το προβάδισμά της σε σχέση με τη Maersk.

Πιο συγκεκριμένα, 1,5 χρόνο αφότου ξεπέρασε τον ανταγωνιστή από τη Δανία, ως η μεγαλύτερη εταιρεία τακτικών γραμμών, η Mediterranean Shipping Company κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά της από τη δεύτερη Maersk κατά 1 εκατ. TEUs. Αυτό σημαίνει ότι η MSC, κάθε εβδομάδα από τον Ιανουάριο του 2022, αυξάνει το «προβάδισμα» έναντι της Maersk κατά 12.800 TEUs.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, μετά από επιθετικές παραγγελίες νεότευκτων, μακροχρόνιες ναυλώσεις πλοίων και εξαγορές μεταχειρισμένων containerships, η χωρητικότητα του στόλου της MSC ανέρχεται πλέον σε περίπου 5,13 εκατομμύρια TEUs, σχεδόν 1 εκατομμύριο περισσότερα από τα 4,14 εκατομμύρια TEUs της Maersk Line.

Ρεκόρ παραδόσεων τον Ιούνιο

Ενθαρρυνμένη από την έκρηξη που προκλήθηκε από τον Covid-19, η υπερπαραγγελία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2021 και το 2022 αρχίζει να εκδηλώνεται με διαρκώς αυξανόμενες παραδόσεις, με τον Ιούνιο να καταγράφεται ρεκόρ παραδόσεων σε έναν μόνο μήνα. Από τα 277.873 TEUs που παραδόθηκαν τον Ιούνιο, μόνο η MSC αντιπροσώπευε το 39% αυτού με 111.474 TEUs, συμπεριλαμβανομένων δύο πλοίων χωρητικότητας 24.000 TEUs και πέντε πλοίων 15.000-16.000 TEUs.

Όπως ανέφερε η Alphaliner «Όχι μόνο η MSC έχει το μεγαλύτερο βιβλίο παραγγελιών πλοίων (1,5 εκατομμύρια TEUs) από όλους τους μεταφορείς, αλλά απέκτησε επίσης πολύ περισσότερα μεταχειρισμένα πλοία από οποιαδήποτε άλλη ναυτιλιακή εταιρεία. Η MSC αγόρασε πάνω από 300 πλοία τα τελευταία τρία χρόνια».

Tέλος, η Alphaliner εκτιμά ότι η MSC θα αυξήσει τη διαφορά της με τον δανέζικο κολοσσό τις επόμενες εβδομάδες, βάσει του orderbook της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»
Ακτοπλοΐα |

«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης

Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά