Πότε πετάει για ΧΑ το Ελ. Βενιζέλος, ο γόρδιος δεσμός της Avramar και οι 350 που κρατάνε Θερμοπύλες

Με φόρα και με ρεκόρ προς το ΧΑ το Ελ Βενιζέλος

Πότε πετάει για ΧΑ το Ελ. Βενιζέλος, ο γόρδιος δεσμός της Avramar και οι 350 που κρατάνε Θερμοπύλες

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

· Τις καλύτερες προϋποθέσεις στήνει σταδιακά για την εισαγωγή του στο ελληνικό χρηματιστήριο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Ελ. Βενιζέλος.

· Πάνω από 24 εκατ. επιβάτες που πέρασαν από αυτό το δεκάμηνο του 2023. Δεν τους λες και λίγους.

· Με τις πολλά υποσχόμενες επιδόσεις στο πλευρό του, λοιπόν, το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να ελπίζει ότι θα βρει ορθάνοιχτες τις πόρτες των κεφαλαίων για το 30% που κατέχει στον ΔΑΑ.

· Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για άντληση περίπου 800 εκατ. ευρώ με 1 δισ. ευρώ, αλλά το timing θα είναι κρίσιμο.

· Γι’ αυτό άλλωστε, υπάρχει και μια βιασύνη από την κυβέρνηση να κλείσει το θέμα των πακέτων των τραπεζών.

· Αλλά και των warrants της Aegean, προκειμένου να είναι ελεύθερος ο «διάδρομος» της Λ. Αθηνών για τον αερολιμένα.

· Κάτι που εκτιμάται πως θα συμβεί στις αρχές του 2024…

———–

Έρχεται κούρεμα (;) για την Avramar

· Πολλά και διάφορα είναι τα σχέδια που επεξεργάζονται οι τράπεζες για την επόμενη μέρα της Avramar.

· Την ναυαρχίδα της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας που φαίνεται πως έχει πέσει σε… ξέρα.

· Πέρα από την κεφαλαιακή «ένεση» των περίπου 25 εκατ. ευρώ, που θα δώσουν ως δάνειο γέφυρα για να μην σκάσει, στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχει μπει και το… «κούρεμα».

· Αν και κάποιοι στην αρχή δεν ήθελαν να ακούσουν για ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τώρα φαίνεται πως ξαναμπαίνει και μάλιστα δυνατά στο κάδρο της λύσης.

· Και φυσικά και η πώληση σε νέο επενδυτή, ως σύνολο ή και τμηματικά.

· Κάποιες πληροφορίες λένε πως δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια και εισηγούνται να τελειώσει το θέμα μέσα στο 2023.

· Κάτι που για κάποιες άλλες πηγές φαντάζει απίθανο λόγω των μερών που εμπλέκονται.

· Σε κάθε περίπτωση, το καλό είναι ότι η εταιρεία δεν φαίνεται προς στιγμήν να χρειάζεται περισσότερα κεφάλαια από τα περίπου 25 εκατ. ευρώ…

· Μείνετε συντονισμένοι…

——————-

Οι 350 που φυλάνε «θερμοπύλες»

· Μια είναι η λύση για την κακοδαιμονία της ελληνικής οικονομίας.

· Γενναία φορολογικά κίνητρα, ώστε οι χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις να συγχωνευθούν.

· Οποιοδήποτε άλλο μέτρο σύμφωνα με τον πρώην τραπεζίτη και νυν επικεφαλής fund, Απόστολο Ταμβακάκη θα έχει την ίδια κατάληξη, με όσα ελήφθησαν στο πρόσφατο παρελθόν.

· Καθησύχασε μάλιστα την κυβέρνηση, λέγοντας πως τα χρήματα που θα δοθούν υπό μορφή ενίσχυσης θα επιστρέψουν πολλαπλάσια σε λίγα χρόνια ως έσοδα στα Δημόσια Ταμεία .

· Αυτή στιγμή, όπως είπε ο κ. Ταμβακάκης ο αριθμός των μεγάλων επιχειρήσεων στην χώρα είναι δραματικά μικρός.

· Υπάρχουν περίπου 350 επιχειρήσεις με τζίρο άνω το 100 εκατ. ευρώ και περίπου 180 με τζίρο μεταξύ 50 εκατ. ευρώ και 100 εκατ. ευρώ.

———————

Ένα βήμα πάντα μπροστά ο ιδιώτης…

· Η φοροδιαφυγή, ή και η φοροαποφυγή, είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση.

· Και καλό είναι οι προσδοκίες για την πάταξή της από το οικονομικό επιτελείο να είναι ρεαλιστικές.

· Όπως σχολιάζει στη στήλη μεγάλο γραφείο λογιστικών υπηρεσιών στην Αθήνα, η νέα στόχευση για τους ελεύθερους επαγγελματίες προφανώς θα βρει το ΥΠΟΙΚ προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

· Και αυτό γιατί μια μετατροπή της ατομικής επιχείρησης σε ΙΚΕ, ή κάποιο άλλο νομικό πρόσωπο, είναι το μόνο εύκολο για την αποφυγή των τεκμηρίων.

· Εύκολο είναι και το κλείσιμο το βιβλίων, ή η «συγκέντρωση» σε ένα πολλών επαγγελματιών.

· Ακόμη και αν υπάρξουν δικλείδες και πρόβλεψη στο νομοσχέδιο ο ιδιώτης θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά.

· Περισσότεροι φόροι, δεν σημαίνουν και περισσότερα έσοδα για το κράτος.

· Έπρεπε να το θυμούνται οι ιθύνοντες αυτό το μάθημα που παίρνουν όλοι οι πρωτοετείς των οικονομικών σχολών του κόσμου…

—————————

Τι συμβαίνει με τα πλοία στη Λεμεσό

· Κάποιοι έστειλαν πλοία στη Λεμεσό για να μεταφέρουν κόσμο από τη Γάζα.

· Σε περίπτωση βέβαια που θα άνοιγε κάποιος ανθρωπιστικός διάδρομος.

· Τελικά όμως, φαίνεται ότι θα γυρίσουν πίσω καθώς οι τελευταίες πληροφορίες από την Ακτή Μιαούλη λένε ότι τα σχέδια αυτά πάνε πίσω αν δεν ακυρώθηκαν.

· Βέβαια ποτέ κανείς δεν ξέρει πάντως προς το παρόν το σχέδιο φαίνεται να μην έχει πλέον επείγοντα χαρακτήρα.

· Από την Ελλάδα θα μπορούσαν πέντε—έξι ταχύπλοα να συμμετάσχουν σε ένα διάδρομο απεγκλωβισμού ανθρώπων από την εμπόλεμη περιοχή.

· Και ορισμένα από αυτά είχαν ετοιμαστεί για ένα τέτοιο ρόλο.

Περισσότερα από Il Postino

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433