Γερμανία: Νωρίτερα θα τερματίσουν οι μηχανοδηγοί την απεργία στα τρένα – Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις

Το συνδικάτο των μηχανοδηγών διεκδικεί αυξήσεις στους μισθούς και μείωση των ωρών εργασίας σε 35 την εβδομάδα

Γερμανία: Νωρίτερα θα τερματίσουν οι μηχανοδηγοί την απεργία στα τρένα – Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις

Την πρόωρη διακοπή των απεργιακών κινητοποιήσεων ανακοίνωσε το συνδικάτο μηχανοδηγών GDL της Γερμανίας, καθώς οι διαπραγματεύσεις με τον σιδηροδρομικό φορέα Deutsche Bahn συνεχίζονται, όπως ανακοίνωσαν και οι δύο πλευρές το Σάββατο.

Η απεργία, η οποία αποτελεί την κορύφωση της πολύμηνης αντιπαράθεσης των δύο πλευρών για το ύψος των μισθών και τις ώρες εργασίας, ξεκίνησε στις 2 τα ξημερώματα της Τετάρτης και επρόκειτο να διαρκέσει μέχρι το βράδυ της Δευτέρας.

Γερμανία: Πόσo θα αντέξουν οι απεργοί μηχανοδηγοί;

Ωστόσο, το συνδικάτο ανακοίνωσε το απόγευμα του Σαββάτου ότι θα τερματιστεί η απεργία στις εμπορευματικές μεταφορές την Κυριακή στις 6 μ.μ. και στις επιβατικές μεταφορές τη Δευτέρα στις 2 μ.μ..

Οι εργαζόμενοι στις μεταφορές σε όλη την Ευρώπη έχουν πραγματοποιήσει αρκετές ημέρες απεργίας για να απαιτήσουν υψηλότερους μισθούς ώστε να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις του πληθωρισμού.

«Οι διαπραγματεύσεις επιστρέφουν επιτέλους σε καλό δρόμο. Οι πελάτες μας έχουν ασφάλεια προγραμματισμού και οι υπάλληλοί μας έχουν την προοπτική πρόωρων αυξήσεων στους μισθούς», δήλωσε ο Μάρτιν Σέιλερ, διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού της Deutsche Bahn.

Και τα δύο μέρη συμφώνησαν να διαπραγματευτούν κατ’ ιδίαν τις επόμενες πέντε εβδομάδες και δεν θα υπάρξουν απεργίες τουλάχιστον μέχρι τις 3 Μαρτίου.

Οι συνομιλίες θα είναι αυστηρά εμπιστευτικές και τα μέρη δεν θα προβούν σε δημόσιες ανακοινώσεις μέχρι να ολοκληρωθούν, ανακοίνωσαν οι δύο πλευρές.

«Όλα τα θέματα συζητήθηκαν σε μια εποικοδομητική ατμόσφαιρα και διαμορφώθηκαν σε έναν οδικό χάρτη για τις τελικές διαπραγματεύσεις», πρόσθεσε ο Σέιλερ.

Ένα από τα βασικά αιτήματα του συνδικάτου GDL είναι η μείωση των ωρών εργασίας σε 35 ώρες την εβδομάδα, από τις 38 ώρες που είναι σήμερα, χωρίς μείωση αμοιβής για τους εργαζόμενους

Η Deutsche Bahn είχε απορρίψει αυτό το αίτημα ως πολύ δαπανηρό και επισήμανε ότι θα χρειαστεί να απασχολήσει 10% περισσότερους εργαζομένους για να καλύψει το κενό, όταν οι αναλυτές του κλάδου προειδοποιούν για ελλείψεις ειδικευμένου εργατικού δυναμικού.

«Η προθυμία της DB να διαπραγματευτεί τη μείωση των ωρών εργασίας για τους εργαζόμενους σε βάρδιες είναι κεντρικής σημασίας», δήλωσε ο επικεφαλής του GDL Claus Weselsky.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο