
Μετρούν δεκαετίες επιτυχημένης λειτουργίας στην ελληνική αγορά, εξελίσσοντας το μεταποιητικό μοντέλο που αποτελούσε για δεκαετίες τον πυρήνα της ελληνικής επιχειρηματικότητας και επενδύοντας στο σχεδιασμό και την εμπορία σε τσάντες, για να βρουν τη δική τους θέση στην γκαρνταρόμπα των Ελληνίδων.
Μέσα σε ένα κατακερματισμένο εμπορικό περιβάλλον και με ολοένα και μεγαλύτερο ανταγωνισμό από ξένα brands και πλατφόρμες, οι ελληνικές αλυσίδες με τσάντες και αξεσουάρ έχουν πετύχει να εδραιώσουν τη δική τους θέση στην αγορά, να κερδίσουν το μερίδιό τους και πρωτίστως το brand awareness από τους καταναλωτές. Η KEΜ, η Thiros και η Doca επένδυσαν από νωρίς στην ψηφιακή τους παρουσία και παράλληλα με την ανάπτυξη του φυσικού τους δικτύου, έχουν το δικό τους, πιστό κοινό.

Η διαχρονική KEM
Με τα θρυλικά backpacks σε ουδέτερα και σταδιακά σε πιο μοντέρνα χρώματα και τις shoulder bags που είναι διαχρονικά best sellers, η ΚΕΜ κατέκτησε από νωρίς τη δική της θέση στην καταναλωτική συνείδηση.
Η βιοτεχνία μικρής εμβέλειας που ειδικευόταν στα γυναικεία αξεσουάρ από το 1985, συμφερόντων Γιώργου Μιχαηλίδη εξελίχθηκε με το πέρασμα των χρόνων σε καθετοποιημένη εταιρεία παραγωγής και διάθεσης δερμάτινων ειδών που διεύρυνε σταδιακά την προϊοντική της γκάμα από γυναικείες τσάντες σε ανδρικά, παιδικά αξεσουάρ, υποδήματα αλλά και είδη σπιτιού και δώρου.
Με πάνω από 300 σημεία πώλησης και 44 καταστήματα παρουσιάζει επιτυχημένη πορεία σε Ελλάδα, Κύπρο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ δίνει σταθερά έμφαση στο ανταγωνιστικό ψηφιακό περιβάλλον, παρουσιάζοντας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα αύξηση των πωλήσεων -ήδη από το 2020- και συμβάλλοντας σημαντικά στην τόνωση του κύκλου εργασιών, κάτι που η εταιρεία αναμένει να ενισχυθεί και στο μέλλον.
Το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε € 7.094.572,34, ενώ ο αντίστοιχος του 2021 ήταν € 7.180.912,87, παρουσιάζοντας οριακή μείωση ποσοστού 1,20%, λόγω της αβεβαιότηταςπου προκλήθηκε μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, την αύξηση του ενεργειακού κόστους και την εμφάνιση πληθωριστικών τάσεων, που επηρέασαν την αγοραστική δύναμη.

Thiros: Με έμπνευση… γραφίστα
Από τον Σεπτέμβριο του 2000 όταν ο Θεόδωρος – Θύρος εξού και το όνομα του brand – Κανελλόπουλος δημιούργησε την εταιρεία Thiros Δερμάτινα Είδη-Αξεσουάρ Α.Ε. στο Κουκάκι, εστίαση στη λιανική και τη χονδρική εμπορία δερμάτινων ειδών. Μέσα σε περισσότερο από δύο δεκαετίες δραστηριότητας, κατάφερε να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στην εγχώρια σκηνή, δημιουργώντας ένα δίκτυο φυσικών καταστημάτων σε όλη τη χώρα και δρομολογώντας εξαγωγές στο εξωτερικό.
Το brand Thiros ταυτίστηκε με το μοναδικό σχέδιο -που έφερε τη σφραγίδα του εμπνευστή της εταιρείας ως γραφίστας- τα ποιοτικά υφάσματα και τη διαχρονικότητα. Χαρακτηριστικά που κράτησαν ζωντανή την εταιρεία και όταν το σχέδιο με το project για τη δημιουργία της ετικέτας υποδημάτων Paolo Sardini δεν προχώρησε αλλά και εν μέσω της υγειονομικής κρίσης.
Μέσα σε ένα κατακερματισμένο εμπορικό περιβάλλον και με ολοένα και μεγαλύτερο ανταγωνισμό από ξένα brands και πλατφόρμες, οι ελληνικές αλυσίδες με τσάντες και αξεσουάρ έχουν πετύχει να εδραιώσουν τη δική τους θέση στην αγορά, να κερδίσουν το μερίδιό τους και πρωτίστως το brand awareness από τους καταναλωτές.
Κατά το 2022 η εταιρεία πραγµατοποίησε κύκλο εργασιών 924.404,38 έναντι πωλήσεων της προηγουµένης χρονιάς 949.507,25 (με ελαφρά µείωση κατά 2,65%), διατήρησε μηδενικό δανεισμό, ενώ ενίσχυσε τις συνεργασίες της για την προμήθεια πρώτων υλών από την ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά.
Με όχημα τις προσιτές belt bags, τα σακίδια πόλης, τις crossbody bags και τις handbags από τις best sellers σειρές Bella, Aurora και Olivia, η Thiros σήμερα πλέον διατηρεί 4 own branded σημεία, 10 corner shops, παρουσία σε 20 διαφορετικά σημεία στην ελληνική περιφέρεια και ένα δυναμικό e-shop που φέρεται να δουλεύει τριπλάσια από όσο όλα τα φυσικά καταστήματα μαζί.
Η Doca από τη Θεσσαλονίκη
Κάνοντας τα πρώτα της βήματα το 1989, η εταιρεία της Στέλλας Ντόκα ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2006 στη Θεσσαλονίκη με κύριο αντικείμενο την εισαγωγή και εμπορία ειδών μόδας, ένδυσης, αλλά και αξεσουάρ όπως τσάντες.
Σύντομα η εταιρεία βγήκε από τα όρια της Βόρειας Ελλάδας, δημιουργώντας ένα δίκτυο πωλήσεων με φυσικά καταστήματα, φτάνοντας σήμερα τα 34 Doca Shops και Corners σε Ελλάδα και εξωτερικό, με τα 15 να λειτουργούν με franchise, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να προστίθενται συνεχώς καινούργια σε όλο τον κόσμο.
H Doca καθιέρωσε το δικό της στιλ με signature σχέδια, όπως τις ευπώλητες τσάντες πλάτης και τις τσάντες φακέλους, με γνώμονα το «value for money».
Οι ολοκληρωμένες συλλογές που παρουσιάζει κάθε σεζόν βασίζονται 100% στην έρευνα, την μελέτη και το σχεδιασμό των προϊόντων από το εξειδικευμένο τμήμα σχεδιασμού, που στεγάζεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη.
Κυρίαρχο ρόλο ωστόσο στην ανάπτυξή της έχει το ηλεκτρονικό κατάστημα που με σήμα-κατατεθέν το χαρακτηριστικό τετράφυλλο τριφύλλι (ένδειξη τύχης) έχει πάρει ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων, όπως αναφέρει η εταιρεία στις οικονομικές καταστάσεις του 2022.
Ο κύκλος εργασιών για τη συγκεκριμένη χρονιά έκλεισε στα 8.849.296,35€ σε σύγκριση με τα 7.828.292,09€ τη χρήσης του 2021, εμφανίζοντας αύξηση της τάξης του 13,04%.


Latest News

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank

Πώς ολοκληρώνουν τον κύκλο ζωής τους τα αιολικά πάρκα - Τι αναφέρει η ΔΕΗ
H ΔΕΗ έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο Repowering Αιολικών Πάρκων στην Ελλάδα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αντικαθιστώντας παλιές ανεμογεννήτριες που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους με νέες

JP Morgan για ΟΠΑΠ: Στα 22,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο για τη μετοχή
Μετά από μια πολύ ισχυρή χρονιά το 2024, ο ΟΠΑΠ ξεκινά με ακόμη ένα δυνατό τρίμηνο σημειώνει η JP Morgan για τον ΟΠΑΠ

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος