
Στην εξαγορά της Altera Shuttle Tankers L.L.C. (AST) μιας ναυτιλιακής εταιρείας με στόλο shuttle δεξαμενοπλοίων (δεξαμενόπλοια που έχουν τη δυνατότητα να φορτώνουν πετρέλαιο από τις πλωτές μονάδες εξόρυξης) προχώρησε η Maistros Shiptrade Limited, εταιρεία συνδεδεμένη με τον Όμιλο Αγγελικούση.
Η Altera Shuttle Tankers L.L.C., θυγατρική της Altera Infrastructure L.P., είναι ένας κορυφαίος πάροχος δεξαμενόπλοιων μεταφοράς, κατέχοντας και εκμεταλλευόμενη 18 δεξαμενόπλοια μεταφοράς στη Βραζιλία, τον Καναδά και τη Βόρεια Θάλασσα, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο του Οσλο Altera Infrastructure.
Τι στόλο διαθέτει ο Όμιλος Αγγελικούση
Ο Όμιλος Αγγελικούση, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, είναι ένας από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς ναυτιλιακούς ομίλους στον κόσμο, με 144 πλοία στο νερό και 23 πλοία (συμπεριλαμβανομένων τριών δεξαμενόπλοιων) υπό παραγγελία.
Η συναλλαγή αυτή φέρνει σε επαφή την επιχείρηση δεξαμενόπλοιων shuttle της Altera Infrastructure και τον όμιλο Αγγελικούση, ενισχύοντας την επιχείρηση μέσω μιας κοινής βάσης ναυτιλιακής τεχνογνωσίας και βιομηχανικής κληρονομιάς, αναφέρει η Altera στην ανακοίνωση της.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι μία από τις συνδεδεμένες εταιρείες μας υπέγραψε συμφωνία για την εξαγορά της Altera Shuttle Tankers», δήλωσε η Μαρία Αγγελικούση, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Αγγελικούση.
«Οι μακροχρόνιες σχέσεις της AST και ο εξαιρετικά εξελιγμένος στόλος δεξαμενόπλοιων, σε συνδυασμό με την κοινή κουλτούρα αριστείας και τη δέσμευση για ένα βιώσιμο μέλλον, σημαίνουν ότι από κοινού, η AST και ο Όμιλός μας είναι σταθερά τοποθετημένοι για να προσφέρουν τις καλύτερες στην κατηγορία τους υπηρεσίες στους πελάτες σε όλη την αναπτυσσόμενη αγορά των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς.»
Αναπτυσσόμενος κλάδος
Ο Duncan Donaldson, εκτελών χρέη διευθύνοντος συμβούλου της Altera Infrastructure, σχολίασε: «Αυτή η συμφωνία σηματοδοτεί την έναρξη ενός συναρπαστικού νέου κεφαλαίου για την επιχείρησή μας στα δεξαμενόπλοια με έναν αγοραστή που μοιράζεται τις βασικές μας αξίες, ιδίως όσον αφορά την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα, την ομαδική εργασία και την καινοτομία. Πιστεύουμε ότι υπό τη νέα ιδιοκτησία, ο τομέας αυτός θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, υποστηριζόμενος από ένα ισχυρό στρατηγικό όραμα και βαθιά τεχνογνωσία στον κλάδο. Καθώς προχωράμε σε αυτή τη μετάβαση, η εστίασή μας παραμένει στην παροχή ασφαλών και αξιόπιστων λειτουργιών και στη διασφάλιση μιας απρόσκοπτης παράδοσης».
Πότε θα ολοκληρωθεί η συναλλαγή
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής εξαρτάται από τη λήψη των σχετικών κανονιστικών εγκρίσεων. Με την επιφύλαξη της λήψης των εν λόγω εγκρίσεων, η ολοκλήρωση αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Η Jefferies ενήργησε ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος, η Rystad Energy ως εμπορικός σύμβουλος, οι Kirkland & Ellis και Schjødt ως νομικοί σύμβουλοι και η PwC ως φορολογικός σύμβουλος της Altera.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών