
Μερικοί ακόμη δύσκολοι μήνες ήταν οι προηγούμενοι για τους γίγαντες του φαστ φουντ.
Η Red Lobster υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον Μάιο. Η TGI Fridays έκλεισε σχεδόν 50 τοποθεσίες απότομα τον Οκτώβριο και στη συνέχεια υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στις αρχές Νοεμβρίου.
Η Hooters έκλεισε δεκάδες καταστήματα τον Ιούνιο, ενώ η Buca di Beppo κήρυξε πτώχευση τον Αύγουστο.
Ακόμη και η φτηνή Denny’s είπε τον Οκτώβριο ότι θα κλείσει περίπου 150 καταστήματα τα επόμενα δύο χρόνια, επικαλούμενη τις «ταλαντευόμενες οικονομικές συνθήκες» και τον γρήγορο ρυθμό του πληθωρισμού για φαγητό εκτός σπιτιού, σημειώνει το Time.
Φαστ φουντ: Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων για να κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Η McDonald’s ξεκίνησε τις αναφορές αποτελεσμάτων την περασμένη εβδομάδα αναφέροντας πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις για το πιο πρόσφατο τρίμηνο. Την Τρίτη, ο ιδιοκτήτης του Burger King Restaurant Brands International και η μητρική εταιρεία του KFC ακολούθησαν τα βήματά της.

Πωλήσεις εντός καταστημάτων φαστ φουντ
Πωλήσεις εντός καταστημάτων παγκοσμίως για το Yum!, στην οποία ανήκουν οι KFC, Taco Bell και Pizza Hut, σημείωσαν πτώση 2% σε ετήσια βάση.
Η μεγαλύτερη μάρκα της, η KFC, σημείωσε ότι οι πωλήσεις εντός καταστημάτων στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 5%, αναφέρει το Business Insider.
Οι αυξήσεις των τιμών έχουν απογοητεύσει ολοένα και περισσότερο ορισμένους καταναλωτές
Εν τω μεταξύ, η Restaurant Brands International, η οποία κατέχει αλυσίδες συμπεριλαμβανομένων των Burger King, Tim Hortons και Popeyes, ανέφερε μια ασθενέστερη από την αναμενόμενη αύξηση 0,3% στις πωλήσεις εντός καταστημάτων σε όλο τον όμιλο για το τρίτο τρίμηνο.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,4% για το Burger King και 3,8% στο Popeyes στις ΗΠΑ. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,7% και 4%, αντίστοιχα.
Οι Tim Hortons και Taco Bell ήταν φωτεινά σημεία και για τις δύο μητρικές εταιρείες στις ΗΠΑ, ωστόσο, αναφέροντας άνοδο στις πωλήσεις. Το τελευταίο έχει κερδίσει τα εστιατόρια με φθηνότερα φαστ φουντ και ποιοτικά μενού.
Οι καταναλωτές δεν έχουν χρήμα
Οι αλυσίδες φαστ φουντ έχουν δυσκολευτεί πρόσφατα, καθώς οι αυξήσεις των τιμών απογοητεύουν ολοένα και περισσότερο τους καταναλωτές.
Οι αλυσίδες αύξησαν τις τιμές του μενού τους για να λάβουν υπόψη το αυξανόμενο κόστος τροφίμων και εργασίας τα χρόνια μετά την πανδημία.
Τα McDonald’s, το KFC και το Burger King είναι μεταξύ εκείνων που προσπαθούν να δελεάσουν τους επισκέπτες με νέες προσφορές μενού αξίας. Αλλά φαίνεται ότι δεν ήταν αρκετό.
Ορισμένοι καταναλωτές λένε ότι στρέφονται όλο και περισσότερο σε ανεξάρτητα εστιατόρια, αλυσίδες casual τραπεζαρίας ή μαγειρική στο σπίτι για να έχουν καλύτερη προσφορά.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια