
Μετά τα τρόφιμα και τα προϊόντα κάθε είδους, τώρα η Amazon στέλνει στα σπίτια και… αυτοκίνητα. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου εγκαινίασε τη νέα του πλατφόρμα Amazon Autos και στέλνει τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής Hyundai ως… πακέτο στο σπίτι.
Οι αγοραστές σε 48 μητροπολιτικές περιοχές των ΗΠΑ μπορούν τώρα να ολοκληρώσουν ολοκληρωμένες αγορές αυτοκινήτων – συμπεριλαμβανομένης της ανταλλαγής, της χρηματοδότησης και του προγραμματισμού της παραλαβής του οχήματος – από τον τοπικό συνεργαζόμενο αντιπρόσωπο της Hyundai απευθείας στο Amazon.
Amazon Transcribe: Διαθέσιμη στα ελληνικά η ζωντανή μετατροπή ομιλίας σε κείμενο
Συνεργασία Amazon και Hyundai
Ο διαδικτυακός retailer σχεδιάζει να προσθέσει επιπλέον αντιπροσώπους Hyundai, περισσότερες μάρκες αυτοκινήτων και διευρυμένες επιλογές χρηματοδοτικής μίσθωσης και χρηματοδότησης. Το πρόγραμμα θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις το επόμενο έτος.
«Με το Amazon Autos, φέρνουμε την απλότητα και την ευκολία που περιμένουν οι πελάτες από το Amazon στις αγορές αυτοκινήτων, μια από τις μεγαλύτερες αγορές τους, ενώ προσφέρουμε στους εμπόρους ένα νέο κανάλι για να συνδεθούν με ένα ευρύ κοινό», εξήγησε στο Modern Retail η Fan Jin, παγκόσμιος επικεφαλής του Amazon Autos.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη Hyundai ως αποκλειστικό συνεργάτη έναρξης και ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε περισσότερες μάρκες και να επεκτείνουμε την επιλογή μας στους πελάτες καθώς το πρόγραμμα αναπτύσσεται», πρόσθεσε.
Για τους εμπόρους, το Amazon Autos προσφέρει ένα νέο κανάλι πωλήσεων που τους συνδέει με εκατομμύρια πελάτες της Amazon. Με τον εξορθολογισμό των αρχικών βημάτων περιήγησης και αγοράς στο διαδίκτυο, το Amazon Autos επιτρέπει στους εμπόρους να επικεντρωθούν στο πιο συναρπαστικό μέρος του ταξιδιού: τη στιγμή που οι πελάτες παραλαμβάνουν το νέο τους αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία. Αυτή η προσωπική εμπειρία θέτει τα θεμέλια για βαθιά αφοσίωση των πελατών και αξιόπιστες, μακροχρόνιες σχέσεις.
Το Amazon Autos ξεκινάει αρχικά με νέα οχήματα Hyundai και θα επεκταθεί για να συμπεριλάβει επιπλέον μάρκες αυτοκινήτων το επόμενο έτος, αυξάνοντας την επιλογή των οχημάτων που είναι διαθέσιμα στους πελάτες.
Μια βολική, εξορθολογισμένη εμπειρία
Με το Amazon Autos, οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν διαθέσιμα οχήματα από τους τοπικούς συμμετέχοντες εμπόρους με βάση το μοντέλο, τον εξοπλισμό, το χρώμα, τα χαρακτηριστικά και πολλά άλλα – όλα σε ένα μέρος. Μόλις οι πελάτες επιλέξουν ένα όχημα, μπορούν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση, να υπογράψουν ηλεκτρονικά τα χαρτιά και να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους με λίγα κλικ. Αφού οριστικοποιήσουν τις πληροφορίες πληρωμής τους, οι πελάτες θα επιλέξουν μια ημέρα και ώρα για να παραλάβουν το νέο τους αυτοκίνητο από την εν λόγω τοπική αντιπροσωπεία.
«Η καταχώριση του αποθέματός μας στο Amazon αλλάζει τα δεδομένα για τον τρόπο με τον οποίο συνδεόμαστε με τους αγοραστές αυτοκινήτων», σημείωσε και ο Στίβεν Σαχ, γενικός διευθυντής πωλήσεων της South Bay Hyundai. «Μας επιτρέπει να παρουσιάζουμε τα οχήματά μας σε εκατομμύρια καθημερινούς αγοραστές, ενώ παράλληλα καθορίζουμε εκ των προτέρων τις τιμές μας. Μπορούμε πλέον να προσεγγίσουμε ένα μεγάλο τοπικό κοινό με την άνετη και διαφανή εμπειρία που περιμένουν οι πελάτες όταν κάνουν αγορές από το Amazon. Οι πελάτες έρχονται ενθουσιασμένοι για να παραλάβουν το νέο τους αυτοκίνητο και μπορούμε να χτίσουμε αυτές τις πελατειακές σχέσεις από εκεί και πέρα. Αυτή η εμπειρία τοποθετεί πραγματικά τους εμπόρους για επιτυχία στην εκσυγχρονιζόμενη οικονομία».
Το Amazon Autos ξεκινάει αρχικά με νέα οχήματα Hyundai και θα επεκταθεί για να συμπεριλάβει επιπλέον μάρκες αυτοκινήτων το επόμενο έτος, αυξάνοντας την επιλογή των οχημάτων που είναι διαθέσιμα στους πελάτες. Θα προστεθούν επίσης λειτουργίες όπως η χρηματοδοτική μίσθωση και οι διευρυμένες επιλογές χρηματοδότησης, καθώς και η επέκταση της προσφοράς σε περισσότερες πόλεις των ΗΠΑ.


Latest News

Σχεδόν 4 στις 10 επιχειρήσεις θεωρούν την κυβερνοασφάλεια βασική πρόκληση - Τι δείχνει έρευνα
Σύμφωνα με τη μελέτη, το ένα τρίτο σχεδόν (31,1%) των επιχειρήσεων βασίζεται κυρίως ή εξ ολοκλήρου σε χειροκίνητες διαδικασίες ή βρίσκεται μόλις στο αρχικό στάδιο ενσωμάτωσης ψηφιακών τεχνολογιών

Καταφύγιο... στην Ινδία αναζητά η Apple - Τι σχεδιάζει για τα iPhone
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την Apple

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων