
Eπιβάρυνση που σε ετήσια βάση θα φτάσει τα 1,5 δισ. ευρώ ως αποτέλεσμα των νέων «απαιτήσεων» της ΕΕ για τους κλιματικούς στόχους, αναμένει ο Όμιλος VW.
Το ποσό δεν είναι αυθαίρετο. Θα είναι η επιβάρυνση απο τα πιθανά πρόστιμα που θα οφείλονται εάν η VW δεν επιτύχει τον στόχο εκπομπών ρύπων, εξήγησε ο Ρολφ Γούλερ, επικεφαλής του τμήματος επενδύσεων της VW, σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές την Τετάρτη.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να χάσει κέρδη επειδή θα πρέπει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα σε βάρος των πιο κερδοφόρων μοντέλων κινητήρων εσωτερικής καύσης, αναφέρει η γερμανική οικονομική εφημεριδα Handelsblatt.
Η ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικά ο γίγαντας της VW βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση λόγω της απογοητευτικής ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και του κινεζικού ανταγωνισμού και δεν πρέπει να τεθεί υπό καμία πρόσθετη επιβάρυνση.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla είναι πιθανό να επωφεληθεί από τους κανόνες της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων. Πρόσφατα ανακοίνωσε συνεργασία με Toyota, Stellantis και Ford.
Η «σωτηρία»
Η VW, από την άλλη πλευρά, πρέπει να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων ηλεκτρικών οχημάτων. Ο όμιλος αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αναδιάρθρωση και θέλει να μειώσει σημαντικά το κόστος.
Σημειώνεται επίσης ότι η Volkswagen και τα συνδικάτα συνήψαν μια συμφωνία ορόσημο τον Δεκέμβριο για να μειώσουν το κόστος της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεσμευόμενοι να μειώσουν το προσωπικό κατά 35.000 έως το 2030 και να μειώσουν την παραγωγική ικανότητα στα γερμανικά εργοστάσιά της κατά 734.000 μονάδες.
Η ιστορική συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, που ονομάστηκε «Zukunft Volkswagen» (Μέλλον της Volkswagen), προβλέπει την περικοπή 35.000 θέσεων εργασίας και τη διατήρηση σε λειτουργία των εργοστασίων της VW στη Γερμανία.
Προβλέπει επίσης το «κλείδωμα» των υπολοίπων θέσεων εργασίας, αλλά και μείωση της παραγωγικής δυνατότητας στα εργοστάσια του κολοσσού σε γερμανικό έδαφος, ενώ ερμηνεύεται ως το σημαντικότερο βήμα για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας και μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της μάρκας.


Latest News

Εθνική Τράπεζα Ελβετίας: Όχι στο bitcoin ως συναλλαγματικό απόθεμα
Τι είπε για το Bitcoin ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελβετίας

Τραμπ: Ποια είναι ερώτηση που κάνει συχνά στον Όρμπαν
Ο Ούγγρος πρόεδρος Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ τον καλεί τακτικά για να τον ρωτήσει πότε θα αποχωρήσει η Ουγγαρία από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αναβρασμός με τους δασμούς Τραμπ - Μπορούν οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές να βγουν κερδισμένες;
Οι αναδυόμενες αγορές βρίσκονται ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα - Πώς θα ισορροπήσουν στον εμπορικό πόλεμο

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ
Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.

Το Πεκίνο εξετάζει εξαιρέσεις στους δασμούς 125% - Ποια προϊόντα αφορούν
Η Κίνα εξετάζει τώρα εξαιρέσεις από τους δασμούς, στο πνεύμα των αντίστοιχων πρόσφατων αμερικανικών ανακοινώσεων

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους