
Η «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.» (ΟΛΘ Α.Ε.) ανακοίνωσε ότι ενημερώθηκε για την απόφαση που πάρθηκε από τις 19/2/2025 από το Υπερταμείο, ότι ματαιώθηκε ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ για την απόκτηση του πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου Α.Ε., στον οποίο διαγωνισμό, είχε ανακηρυχθεί ως Προτιμητέος Επενδυτής.
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες, πάντα στο πρίσμα της βέλτιστης δυνατής προάσπισης των συμφερόντων, τόσο του νομικού προσώπου, όσο και των μετόχων της.
Όπως είχε αναφέρει ο ΟΤ, πηγές που βρίσκονται κοντά στο Υπερταμείο, εξηγούν πώς για το λιμάνι του Βόλου έχει διαμορφωθεί μία ιδιάζουσα κατάσταση μετά τις καταστροφές του Daniel και του Elias.
Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν την κυβέρνηση και το Υπερταμείο να αναμένουν την αποκατάσταση των ζημιών που έχει υποστεί το λιμάνι του Βόλου. Τον Ιούλιο το ΤΑΙΠΕΔ είχε εγκρίνει έργο 9,9 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση των ζημιών. Όπως δείχνουν τα πράγματα το Υπερταμείο προφανώς αναμένει μετά την αποκατάσταση των ζημιών αναμένει μεγαλύτερη υπεραξία.
Θα επαναξιολογηθεί η αξία του λιμανιού του Βόλου
Πηγές αναφέρουν ότι η αξιοποίηση του περιουσιακού στοιχείου θα επαναξιολογηθεί και κατά πάσα πιθανότητα θα οδηγηθεί σε νέο διαγωνισμό. Να σημειωθεί πώς αντίστοιχη απόφαση υπήρχε και με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, όπου η κυβέρνηση ματαίωσε τον διαγωνισμό επικαλούμενη για το συγκεκριμένο περιουσιακό στοιχείο εθνικούς λόγους. Τότε υπενθυμίζεται ότι είχε ξεκινήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία.
Υπενθυμίζεται ότι στην απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ για την ανακήρυξη του ΟΛΘ ως προτιμητέτου επενδυτή είχε προκαλέσει την προσφυγή του έτερου επιχειρηματικού σχήματος που μειοδότησε στον διαγωνισμό.
Πρόκειται για την «Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.», η οποία είχε προσφέρει τίμημα 25 εκατ. ευρώ. Αρχικά είχε προσφύγει στην ΕΑΔΗΣΥ κατά της διαδικασίας πώλησης του 67% του λιμανιού του Βόλου από το ΤΑΙΠΕΔ, κάνοντας λόγο για «σύγκρουση συμφερόντων», με την Αρχή να δηλώνει αναρμόδια για να εκδικάσει την ένσταση. Σε επόμενο χρόνο, το ΣτΕ ανέπεμψε στην ΕΑΔΗΣΥ τη λήψη απόφασης για την προσφυγή της Goldair, με τη σχετική απόφαση να λαμβάνεται προ ημερών.
Υπενθυμίζεται πως για τη μεταβίβαση του 67% του ΟΛΒ στον ΟΛΘ εκκρεμούσε η υπογραφή της σχετικής σύμβασης και η κύρωσή της από τη Βουλή.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)