
Ο όμιλος MSC Group έγινε η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην ιστορία που διαχειρίζεται στόλο 900 πλοίων.
Η Alphaliner υπολόγισε ότι η εταιρεία του Gianluigi Aponte διαθέτει 609 ιδιόκτητα πλοία και 291 ναυλωμένα πλοία. Η MSC έφτασε το όριο των 900 πλοίων με την παράδοση του MSC Germany χωρητικότητας 16.000 τόνων από την Yangzijiang Shipbuilding στην Κίνα.
Η MSC και η καταμέτρηση της Alphaliner
Η καταμέτρηση της Alphaliner περιλαμβάνει τα πλοία του γίγαντα των γραμμών MSC Mediterranean Shipping Company, καθώς και τις μικρότερες ναυτιλιακές επωνυμίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Medlog, Log-In Logistica και WEC Lines του Aponte.
Με 132 πλοία σε παραγγελία, η MSC θα μπορούσε να πλησιάσει το όριο των 1.000 πλοίων τα επόμενα χρόνια, δήλωσε η Alphaliner.
Η εταιρεία ανέφερε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk. Η Alphaliner σημειώνει ότι στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, η MSC ελέγχει το 20,3% της αγοράς.
Στα 790 τα ιδιόκτητα πλοία
Η βάση δεδομένων Shipping Intelligence Network της Clarksons καταγράφει την MSC ως τη δεύτερη μεγαλύτερη πλοιοκτήτρια εταιρεία στον κόσμο, σε όλους τους ναυτιλιακούς κλάδους, με βάση τον αριθμό των πλοίων, πίσω μόνο από την China Cosco Shipping.
Υπολογίζεται ότι ο όμιλος της MSC διαθέτει 790 ιδιόκτητα πλοία στα οποία περιλαμβάνεται και ο στόλος κρουαζιερόπλοιων, ο οποίος είναι ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο στον τομέα αυτό.
Από καπετάνιος στους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου
Ο Aponte, πρώην καπετάνιος, ξεκίνησε την εταιρεία το 1970 στις Βρυξέλλες, με ένα φορτηγό πλοίο, το Patricia, αναφέρει το Tradewinds.
Τα τελευταία χρόνια ο στόλος της αυξήθηκε μέσω μιας εκστρατείας αγοράς μεταχειρισμένων πλοίων και ενός προγράμματος νεότευκτων πλοίων, με τη ναυλωμένη χωρητικότητα να αποτελεί μικρό μερίδιο της ανάπτυξής της, σύμφωνα με την Alphaliner.
Σύμφωνα με το Forbes, ο Aponte και η σύζυγός του Rafaela Aponte-Diamant, η οποία κατέχει το 50% της MSC, κατέχουν τις θέσεις 43 και ο 44 στη λίστα των πιο πλούσιων ανθρώπων στον κόσμο με αξία περιουσίας 35,8 δισ. δολάρια ο κάθε ένας.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες