Η Lenovo Group ανακοίνωσε ότι για το οικονομικό έτος 2024/25 εμφάνισε σημαντικές αυξήσεις στα συνολικά έσοδα και κέρδη. Πιο συγκεκριμένα, ο κινεζικός όμιλος είχε έσοδα αυξημένα κατά 21% σε ετήσια βάση και ανήλθαν στα 69,1 δισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που σηματοδοτεί τα δεύτερα υψηλότερα ετήσια έσοδα στην ιστορία του. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 36% σε ετήσια βάση στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Οι διαφοροποιημένοι κινητήρες ανάπτυξης του ομίλου συνεχίζουν να αποδίδουν στο μέγιστο, με το μείγμα εσόδων εκτός των PC να αυξάνεται σχεδόν πέντε μονάδες σε ετήσια βάση, στο 47%.
Όλες οι επιχειρηματικές ομάδες απέδωσαν ισχυρά αποτελέσματα και πέτυχαν τους στρατηγικούς και τους οικονομικούς τους στόχους, ενώ όλες οι γεωγραφικές περιοχές πωλήσεων σημείωσαν διψήφια αύξηση εσόδων σε ετήσια βάση, αντανακλώντας τη δύναμη των διαφοροποιημένων επιχειρήσεων του Ομίλου και το ανθεκτικό παγκόσμιο αποτύπωμά του.
Τα αποτελέσματα δεν οφείλονταν μόνο στην εστίαση του Ομίλου στην εκτέλεση μιας σαφούς στρατηγικής, αλλά και στις end-to-end παγκόσμιες λειτουργίες του (σχεδιασμός, πρόβλεψη ζήτησης, προμήθειες, κατασκευή, μάρκετινγκ, πωλήσεις και υπηρεσίες), το μοντέλο κατασκευής ODM+ και το μοντέλο παγκόσμιας παροχής πόρων/τοπικής παράδοσης.
Κατά τα τελευταία 20 χρόνια λειτουργίας της σε παγκόσμιο επίπεδο, η Lenovo έχει δημιουργήσει ένα αποτύπωμα παραγωγής που διαθέτει 30+ μονάδες παραγωγής (υπολογίζοντας τόσο τις ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής όσο και τις συνεργασίες του Ομίλου) σε 11 διαφορετικές τοποθεσίες ανά τον πλανήτη. Ο συνδυασμός αυτός δίνει στον Όμιλο μέγιστη ευελιξία και ανθεκτικότητα ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει όποιες αβεβαιότητες και να είναι προσαρμοστικός στις συνθήκες της αγοράς.
Η Lenovo συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις στην καινοτομία, με τα έξοδα Έρευνας και Ανάπτυξης να αυξάνονται κατά 13% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Το περασμένο έτος, ο Όμιλος ανακοίνωσε σημαντικές επενδύσεις και ορόσημα στο πλαίσιο της στρατηγικής Υβριδικής Τεχνητής Νοημοσύνης που εκπονεί τα τελευταία χρόνια.
Αυτά περιλαμβάνουν την κυκλοφορία υπολογιστών AI PCs – όπου η Lenovo είναι πλέον ο Νο1 κατασκευαστής παγκοσμίως στην κατηγορία υπολογιστών με Windows AI, την κυκλοφορία του πρώτου αναδιπλούμενου τηλεφώνου με Moto AI, την υπερανάπτυξη στον τομέα των ΑΙ servers, τη δημιουργία ουσιαστικών λύσεων και υπηρεσιών με το Lenovo Hybrid AI Advantage και, πιο πρόσφατα, την κυκλοφορία των πρώτων προσωπικών και εταιρικών ΑΙ Agents του Ομίλου που ανακοινώθηκαν στην εκδήλωση Tech World της Lenovo στη Σαγκάη.
Για τις μελλοντικές της προοπτικές, η Lenovo ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να εστιάζει στην καινοτομία και την Υβριδική Τεχνητή Νοημοσύνη, σε συνδυασμό με την ισορροπημένη επιχειρηματική της δραστηριότητα με παγκόσμιο αποτύπωμα και μια ευέλικτη, ανθεκτική αλυσίδα εφοδιασμού, όχι μόνο θα διατηρήσει αλλά και θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στην αγορά.
«Η προηγούμενη χρονιά ήταν μια από τις καλύτερες μέχρι σήμερα, ακόμη και εν μέσω σημαντικής μακροοικονομικής αβεβαιότητας. Πετύχαμε ισχυρή ανάπτυξη εσόδων, με όλες τις επιχειρηματικές μας μονάδες να καταγράφουν διψήφια ποσοστιαία αύξηση, και τα καθαρά μας κέρδη να σημειώνουν επίσης σημαντική αύξηση. Η στρατηγική μας να επικεντρωθούμε στην Υβριδική Τεχνητή Νοημοσύνη έχει οδηγήσει σε ουσιαστική πρόοδο, τόσο στην προσωπική όσο και στην εταιρική Τεχνητή Νοημοσύνη, θέτοντας ισχυρά θεμέλια για την ηγετική θέση της εταιρείας στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης. Με ήδη 20 χρόνια ηγεσίας μιας παγκόσμιας επιχείρησης και αντιμετώπισης προκλήσεων, είμαι βέβαιος ότι η επιχειρησιακή μας αριστεία και οι συνεχείς επενδύσεις μας στην καινοτομία, όχι μόνο θα διατηρήσουν αλλά και θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά μας», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Γουανκινγκ Γιανγκ.