Με δεδομένη την κλιμάκωση των γεωπολιτικών εντάσεων, αλλά και τον έντονο ανταγωνισμό της αγοράς, οι Γερμανοί κατασκευαστές οχημάτων υπολογίζουν στους Κινέζους τεχνολογικούς συνεργάτες τους για την ταχεία μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων τους, αλλά και τη χρήση έξυπνης τεχνολογίας.
Στην τριήμερη παγκόσμια διάσκεψη 2025 World New Energy Vehicle Congress (WNEVC), η οποία άρχισε το Σάββατο στην πρωτεύουσα Χαϊκού της νησιωτικής επαρχίας Χαϊνάν, ο Σον Γκριν, πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της BMW Group Region China, παρουσίασε τις συνεργασίες της αναφερόμενης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με κινεζικές εταιρίες που έχουν ηγετική θέση στην παραγωγή μπαταριών, στα συστήματα οδικής υποβοήθησης, αλλά και στα βασικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).
Παρουσίαση
Στη διάρκεια μιας σεμιναριακής παρουσίασης στους συμμετέχοντες από όλο το φάσμα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Γκριν έδωσε έμφαση στην υλοποίηση κοινών προγραμμάτων με τον κολοσσό CATL στον τομέα των μπαταριών, σε μία συνεργασία με τη νεοφυή κινεζική επιχείρηση στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης Momenta για την ανάπτυξη λογισμικού υποβοήθησης της οδήγησης, αλλά και σε μία συνεργασία για την ενσωμάτωση του βασικού μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης της Alibaba, αλλά και έξυπνου λογισμικού της Huawei, στα οχήματα της BMW.