Η ελληνική αγορά εστίασης βρίσκεται σε περίοδο δυναμικής ανάπτυξης, με διεθνή brands να επενδύουν στην Αθήνα και τα προάστιά της. Από τα βόρεια προάστια με Pizza Hut και Taco Bell στο Χαλάνδρι, μέχρι τα νότια με Jackaroo στη Γλυφάδα, από τα Σπάτα μέχρι τον Πειραιά με τα TGI Friday’s, και με το mega project στο Ελληνικό της Hard Rock, η πρωτεύουσα μετατρέπεται σε στρατηγική αγορά για τα κορυφαία concepts γρήγορου και casual dining. O ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά γίνεται πιο έντονος ενώ ενισχύεται η ποικιλία για τους καταναλωτές.
Η νέα γενιά καταναλωτών, η Gen Z, έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της ελληνικής αγοράς εστίασης, φέρνοντας μαζί της διαφορετικές συνήθειες και γευστικές προτιμήσεις. Η διάθεση των νεότερων καταναλωτών να είναι ανοιχτοί σε διεθνείς κουζίνες, όπως η μεξικάνικη Taco Bell, η ιταλική La JacKa ή το street food της Jackaroo, έχει ενισχύσει την ανάπτυξη μεγάλων διεθνών brands στην Ελλάδα.
Αυτό που έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι φαίνεται ότι η Gen Z έχει εκπαιδεύσει τους καταναλωτές να δοκιμάζουν νέα concepts και διαφορετικά είδη κουζίνας, δημιουργώντας μια αγορά πιο απαιτητική και ποικιλόμορφη, όπου η καινοτομία, η ποικιλία και η εμπειρία γεύσης αποτελούν βασικούς παράγοντες επιλογής.
Pizza Hut: Και στα Νότια και στα Βόρεια
Η Pizza Hut συνεχίζει τη νέα της πορεία στην ελληνική αγορά, εγκαινιάζοντας το δεύτερο κατάστημά της στη Νέα Σμύρνη. Το νέο σημείο βρίσκεται στη λεωφόρο Ελευθερίου Βενιζέλου 71, σηματοδοτώντας τη στροφή της αλυσίδας προς τα νότια προάστια, λίγους μήνες μετά το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στο Παγκράτι, τον Δεκέμβριο του 2024.
To τρίτο της κατάστημα πρόκειται να ανοίξει προσεχώς στο Χαλάνδρι
Η επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα υλοποιείται μέσω συμφωνίας με τη Yum! Brands, τον παγκόσμιο όμιλο που έχει στο χαρτοφυλάκιό του ισχυρά brands εστίασης. Την ανάπτυξη έχει αναλάβει ο κυπριακός όμιλος PHC, με πολυετή παρουσία στον κλάδο και περισσότερα από 120 καταστήματα σε διάφορες αγορές.
Το επενδυτικό πλάνο της PHC δεν περιορίζεται μόνο στην Pizza Hut. Ο ίδιος όμιλος προωθεί και τη δυναμική επέκταση της Burger King στην Αθήνα, μεταφέροντας το brand εκτός αεροδρομίων και ενισχύοντας τον ανταγωνισμό στην αγορά γρήγορης εστίασης.
Στην Πανόρμου το τρίτο κατάστημα του Taco Bell
Με σταθερά βήματα συνεχίζει την παρουσία της στην ελληνική αγορά η Taco Bell, εγκαινιάζοντας το τρίτο της κατάστημα, αυτή τη φορά στην Πανόρμου. Το νέο εστιατόριο άνοιξε τις πόρτες του στη Λουίζης Ριανκούρ 73, ενισχύοντας το αποτύπωμα της αλυσίδας σε μια από τις πιο ζωντανές περιοχές της Αθήνας.
Το άνοιγμα του καταστήματος στην Πανόρμου έρχεται λίγους μόλις μήνες μετά το ντεμπούτο της Taco Bell στην Ελλάδα. Η αρχή έγινε τον Σεπτέμβριο με το πρώτο κατάστημα στο Χαλάνδρι, στην οδό Κολοκοτρώνη 13, ενώ στα τέλη Οκτωβρίου ακολούθησε το δεύτερο σημείο στο The Mall Athens. Με το άνοιγμα στην Πανόρμου, το δίκτυο αριθμεί πλέον τρία καταστήματα στη χώρα, επιβεβαιώνοντας τα σχέδια ταχείας επέκτασης.
Και η Taco Bell Corp αποτελεί μέλος του ομίλου Yum! Brands και συγκαταλέγεται στα κορυφαία brands γρήγορης εστίασης παγκοσμίως, με έμπνευση από τη μεξικάνικη κουζίνα. Το δίκτυό της ξεπερνά τα 8.500 εστιατόρια διεθνώς, ενώ περισσότερα από 1.000 λειτουργούν σε 31 χώρες εκτός Ηνωμένων Πολιτειών. Η αλυσίδα ιδρύθηκε το 1962 από τον Glen Bell στην Καλιφόρνια και από το 2002 ανήκει στον όμιλο Yum! Brands, Inc.
Στην ελληνική αγορά, την ανάπτυξη της Taco Bell έχει αναλάβει η Food Plus ΑΕΒΕ, η οποία δραστηριοποιείται ως franchisee της Yum International. Η Food Plus ιδρύθηκε το 1989 και είχε τότε το σήμα της Pizza Hut, η οποία έκλεισε μέσα στην πανδημία.
Από το 1997 η εταιρεία αναπτύσσει στην Ελλάδα και τα εστιατόρια KFC και πρόσφατα άνοιξε το 22ο κατάστημα στη Λάρισα.
Hard Rock: Από το Μοναστηράκι στο Ελληνικό, η Αθήνα γίνεται rock
Με αιχμή το mega project στο Ελληνικό, το Hard Rock ενισχύει δυναμικά την παρουσία του στην Ελλάδα, επενδύοντας σε τουρισμό, ψυχαγωγία και λιανεμπόριο. Το Hard Rock Hotel & Casino Athens, μια επένδυση άνω του 1 δισ. ευρώ σε σύμπραξη Hard Rock International (51%) και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (49%), φιλοδοξεί να μετατρέψει το Ελληνικό σε νέο διεθνή προορισμό, δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας και προστιθέμενη αξία για την οικονομία.
Παράλληλα, το brand έχει ήδη εδραιωθεί στο κέντρο της Αθήνας, με το Hard Rock Cafe στο Μοναστηράκι να αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς για τους ξένους επισκέπτες, αξιοποιώντας τη γειτνίαση με την Ακρόπολη και τα ιστορικά μνημεία. Η τουριστική δυναμική της πόλης αποτυπώνεται και στον Πειραιά, όπου λειτουργούν δύο Hard Rock Shops: στο σημείο άφιξης των κρουαζιερόπλοιων και κάτω από την Cosco, λειτουργώντας ως «πρώτη επαφή» των ταξιδιωτών με το brand.
TGI Fridays επεκτείνεται: Smart Park τώρα, Πειραιάς προσεχώς – και η άφιξη της P.F. Chang’s
Με ένα νέο κατάστημα στο Smart Park στα Σπάτα, τα TGI Fridays ενισχύουν δυναμικά την παρουσία τους στην ελληνική αγορά του casual dining. Πρόκειται για το 10ο εστιατόριο του brand στη χώρα και ένα ακόμη βήμα στο επενδυτικό πλάνο της Pax Hospitality, σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά το πρώτο άνοιγμα στην Κηφισιά.
Η ανάπτυξη όμως δεν σταματά εκεί. Σύμφωνα με τις τελευταίες κινήσεις του ομίλου, το επόμενο TGI Fridays ετοιμάζεται να «κατέβει» στον Πειραιά, με νέο κατάστημα που αναμένεται να ανοίξει στη Μαρίνα Ζέας, ενισχύοντας την παρουσία του brand σε κομβικά σημεία της Αττικής.
Παράλληλα, η Pax Hospitality φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα ακόμη διεθνές όνομα: την P.F. Chang’s. Η αλυσίδα premium ασιατικής εστίασης, με εκατοντάδες καταστήματα παγκοσμίως, προγραμματίζει το ελληνικό της ντεμπούτο το 2026, στα Βόρεια Προάστια, προσθέτοντας ένα νέο, ισχυρό concept στο χαρτοφυλάκιο του ομίλoυ.
Jackaroo: Νέο κατάστημα στη Γλυφάδα και επιθετική ανάπτυξη με street food brands
Σε τροχιά δυναμικής επέκτασης παραμένει η Jackaroo, η αλυσίδα street food που ξεκίνησε από τον Πειραιά και εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα της νέας γενιάς εστίασης.
Το επόμενο άνοιγμα τοποθετείται στη Γλυφάδα, όπου μέσα στον Μάρτιο θα λειτουργήσει νέο κατάστημα στη θέση πρώην La Pasteria, σηματοδοτώντας τη στρατηγική στροφή του brand σε ώριμες και εμπορικά ισχυρές περιοχές της Αττικής. Λίγες εβδομάδες αργότερα, τον Απρίλιο, ακολουθεί η Πάτρα, ενισχύοντας την παρουσία της αλυσίδας εκτός Αττικής.
Η Jackaroo αριθμεί σήμερα εννέα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πλειοψηφικός μέτοχος είναι πλέον η Vivartia με ποσοστό 60%, ενώ ο ιδρυτής της, Μιχάλης Μαντζουράνης, διατηρεί το 40% και τον κεντρικό ρόλο στη διοίκηση. Η συνεργασία αυτή έχει επιταχύνει τη μετάβαση της Jackaroo από ένα niche concept τηγανητού κοτόπουλου και burgers σε έναν ευρύτερο όμιλο urban street food.
Παράλληλα, χτίζεται ένα οικοσύστημα brands με κοινό DNA. Το Krispy’s επικεντρώνεται αποκλειστικά στο τηγανητό κοτόπουλο και επεκτείνεται προς την Κρήτη με καταστήματα σε Χανιά και Ηράκλειο. Το La JacKa, που μόλις άνοιξε στον Πειραιά, φέρνει ιταλικό street food με φρέσκα ζυμαρικά και πίτσες, ενώ το Pizzaroo σηματοδοτεί την είσοδο στην αγορά της αμερικανικού τύπου πίτσας, αρχικά ως ghost brand μέσω delivery, με πρώτο φυσικό κατάστημα να σχεδιάζεται στο Χαλάνδρι.
View this post on Instagram

![Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/12/taxes-740202_1280.jpg)



































