Η τραγωδία που πλήττει την Ινδία με την σαρωτική εξάπλωση του κορωνοϊού επηρεάζει και τη διεθνή ναυτιλία. Ήδη δυο χώρες, η μία μάλιστα παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο, η Σιγκαπούρη και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα απαγορεύουν στα λιμάνια τους τις αλλαγές πληρωμάτων με ναυτικούς που έρχονται από την Ινδία, ενώ πολλοί είναι αυτοί που προειδοποιούν ότι αν δεν μπει φρένο στην εξάπλωση της ινδικής παραλλαγής του κορωνοϊου μέσω του εμβολιασμού των ναυτικών πολλά πλοία θα αρχίσουν να «δένουν».
Προς το παρόν πάντως η διεθνής κοινότητα καθυστερεί να λάβει μέτρα για τον εμβολιασμό των ναυτικών εντάσσοντας τους στις ομάδες που έχουν μια προτεραιότητα. Μολις δυο χώρες, το Βέλγιο και η Ινδία, ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν κατά προτεραιότητα στον εμβολιασμό των ναυτικών άμεσα.
Στην Ινδία οι ναυτικοί θα εμβολιάζονται στο Mumbai Port Trust Hospital, ενώ στο Βέλγιο πάνω στο πλοίο τους σύμφωνα με την Ένωση Εφοπλιστών Βελγίου.
Το πρόβλημα με τους ναυτικούς είναι ότι ένας μεγάλος αριθμός αυτών προέρχεται από υπό ανάπτυξη χώρες όπου το εμβολιαστικό πρόγραμμα βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα. Όπως επισημαίνει η LloydsList, το International Maritime Employers’ Council σε συνεργασία και με άλλους διεθνείς φορείς «τρέχουν» προγράμματα ελέγχου των ναυτικών (tests) στη Μανίλα ενώ διαπραγματεύονται με τη διεθνή πρωτοβουλία ανταλλαγής εμβολίων Covax, για να εξασφαλίσουν δόσεις εμβολίων για τους ναυτικούς.
Τέλος να σημειωθεί ότι ο Ινδός Rajesh Unni διευθύνων σύμβουλος της Synergy Marine δηλωσε στο Tradewinds, ότι η ινδική μετάλλαξη τα κορωνοϊού αποτελεί συνταγή καταστροφής για τη ναυτιλία καθώς εξαπλώνεται πολύ πιο γρήγορα πάνω στα πλοία. Αν δεν εμβολιασθούν τα πληρώματα πολλά πλοία θα ακινητοποιούνται για τουλάχιστον δυο εβδομάδες προειδοποίησε.
Latest News
Πως θα γίνει πιο φιλικό για τους επιβάτες το λιμάνι του Πειραιά
Στο επίκεντρο τα έργα βελτίωσης του λιμανιού
Οι νέοι δασμοί των ΗΠΑ σε κινεζικά προϊόντα, η ναυτιλία και τα οφέλη για Βιετνάμ και Μεξικό
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού προετοιμάζονται για μια νέα διαταραχή
Σχεδόν 150.000 containers έχασε ο Πειραιάς λόγω Χούθι
Τα σχέδια των Κινέζων για στήριξη του λιμανιού
Νέο χτύπημα Χούθι σε ελληνόκτητο πλοίο με βαλλιστικό πύραυλο
Επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο δέχθηκε ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά που πλέει στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης