Αισιόδοξος για την ανάκαμψη των πωλήσεων του Ομίλου L’Oreal στα επίπεδα που βρίσκονταν πριν την πανδημία εμφανίστηκε ο διευθύνων σύμβουλος του γαλλικού κολοσσού του κλάδου των καλλυντικών με όχημα τη διάθεση των γυναικών να «γιορτάσουν» την έξοδο τους από την κρίση με αυξημένη χρήση καλλυντικών και δη, σε φωτεινότερες αποχρώσεις.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters ο Νικολά Ιερόνυμους, ο οποίος αν και βετεράνος του Ομίλου μόλις πρόσφατα ανέλαβε το τιμόνι της L’Oreal, τα στοιχεία που συγκεντρώνει η εταιρεία δείχνει πως οι γυναίκες δείχνουν σαφή προτίμηση προς φωτεινότερα χρώματα, όπως οι αποχρώσεις του μπλε, καθώς θέλουν να αισθανθούν καλύτερα, πιο χαρούμενα και να εκφράσουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη διαφορετικότητα τους.
Πραγματικά, μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη περσινή χρονιά για τον κλάδο συνολικά, με κλεισμένα καταστήματα και τους καταναλωτές, κλεισμένους στο σπίτι, να μην χρειάζονται προϊόντα καλλυντικών (αν και οι κρέμες προσώπου και περιποίησης κινήθηκαν αρκετά ψηλά στις online πωλήσεις), οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν.
Την περσινή χρονιά οι πωλήσεις του γαλλικού Ομίλου, που περιλαμβάνει δημοφιλείς μάρκες όπως η Maybelline, υποχώρησαν κατά 6,3% στα 28 δισ. ευρώ, αν και το δεύτερο εξάμηνο κύλησε πολύ καλύτερα. Ωστόσο ήδη φέτος οι πωλήσεις σε χώρες όπως η Κίνα και το Ισραήλ, όπου τα καταστήματα έχουν ανοίξει και η κανονικότητα έχει αποκατασταθεί, είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Μάλιστα, αν και δεν έχουν φτάσει στα επίπεδα που βρίσκονταν το 2019, είναι πιθανό να τα φτάσουν μέσα στη χρονιά. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίστηκε ο CEO του Ομίλου στη συνέντευξη του στο πρακτορείο Reuters.
Για τον ίδιο λόγο ο Όμιλος σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τη νέα αυξημένη διάθεση των γυναικών για κατανάλωση προχωρώντας στην παρουσίαση νέων προϊόντων, όπως μια νέα γραμμή καλλυντικών υπό την ιταλική φίρμα του Valentino.
Επίσης στα σχέδια βρίσκονται και σημαντικές επενδύσεις στον τεχνολογικό τομέα, όπως με τις πλατφόρμες που επιτρέπουν στους πελάτες να δοκιμάζουν virtually προϊόντα και χρώματα πάνω τους ή μοντέλα αγορών που επιτρέπουν σε ειδικούς του κλάδου, κομμωτές ή δερματολόγους, να επικοινωνούν online και να δίνουν απευθείας συμβουλές στους καταναλωτές.
Latest News
Coinbase: Εξέπληξαν ευχάριστα τα κέρδη τριμήνου
Από την αρχή του έτους η μετοχή της έχει ενισχυθεί κατά 30%
Οι ταξιτζήδες του Λονδίνου τα έβαλαν με την Uber - Διεκδικούν 250 εκατ. λίρες
Η αγωγή φέρνει και πάλι στην επιφάνεια τη μακροχρόνια μάχη μεταξύ του γίγαντα των ΗΠΑ και του κλάδου ταξί του Λονδίνου
Επιστρέφουν οι Ρώσοι που εγκατέλειψαν τον Πούτιν μετά την εισβολή στην Ουκρανία
Για ορισμένους, η Ρωσία προσφέρει τώρα καλύτερες ευκαιρίες και συνθήκες εργασίας από ό,τι πριν από τον πόλεμο
Ρινγκ.. για δύο η Σελήνη – Ίλον Μασκ vs Τζεφ Μπέζος
Η Blue Origin και η SpaceX ιδρύθηκαν και οι δύο στις αρχές του αιώνα από μεγιστάνες της τεχνολογίας
Χρυσές δουλειές από δυτικές τράπεζες στη Ρωσία
Τα ευρωπαϊκά τραπεζικά ιδρύματα θα πληρώσουν τετραπλάσιο φόρο στη Μόσχα το 2023, σε σχέση με το 2021, λόγω υψηλών κερδών, παρά τις κυρώσεις
Παγκόσμια έκρηξη μετανάστευσης - Ποιες επιπτώσεις στα κράτη υποδοχής «βλέπει» ο Economist
Οι περισσότεροι από αυτούς που επιλέγουν να μεταναστεύσουν στις μέρες μας είναι χαμηλής ειδίκευσης
Η Τουρκία βάζει τέλος στο εμπόριο με το Ισραήλ - «Έτσι συμπεριφέρεται ένας δικτάτορας», απαντά το Τελ Αβίβ
Εντονη αντίδραση του Ισραήλ στην τουρκική απόφαση
Στο 50% ρίχνει τα επιτόκια η Αργεντινή - Υποχωρούν σε μηνιαία βάση οι τιμές
Η κυβέρνηση Μιλέι παλεύει με τις αυξήσεις στις τιμές
Επιστρέφουν τα «χρυσά» μπόνους των τραπεζιτών της Goldman στο Λονδίνο
Η εταιρεία προσπαθεί να προσελκύσει ταλέντα
Κόβει τους εμπορικούς δεσμούς με το Ισραήλ, η Τουρκία
Το διμερές εμπόριο ανήλθε το 2023 σε 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια