Στα 28 ανέρχονται τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που περιλαμβάνονται στο στόλο της Costamare εκ των οποίων έχει παραλάβει τα τρία. Αυτό προκύπτει από σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η οποία αναφέρεται στη διανομή μερίσματος για τις προνομιούχες μετοχές και κοινές μετοχές της.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση περιγράφοντας στην συνέχεια τον στόλο της Costamare αναφέρει ότι αποτελείται από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 581.000 TEU στα οποία περιλαμβάνονται δυο πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς και δυο containerships που έχουν πωληθεί. Επίσης περιλαμβάνονται στο στόλο και 28 dry bulk πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 1.496.000 dwt στα οποία περιλαμβάνονται 25 second hand πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς τους.
Επισημαίνεται ότι η Costamare έχει ανακοινώσει επίσημα στα μέσα Ιουνίου, την απόκτηση 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια. Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε τότε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Από τα μέσα Ιουνίου η Costamare συνέχισε τις αγορές πλοίων και πληροφορίες της αγοράς ανέφεραν ότι ήδη έχει προσθέσει πάνω από 10 πλοία στον στόλο της κάτι που τελικά επιβεβαιώθηκε έμμεσα με την ανακοίνωση για την διανομή μερίσματός.
Η Costamare δίνει έμφαση στην αγορά μεσαίας μεταφορικής ικανότητας και τα μέχρι τώρα δεδομένα στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου φαίνεται να δικαιώνουν αυτή την επιλογή της καθώς ναύλοι και αξίες στα πλοία Panamax, supramax και handy κινούνται έντονα ανοδικά.
Latest News
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό