Με 30 νέα αεροσκάφη στοχεύει να πετά η AEGEAN από το καλοκαίρι του 2023, μετά τη νεότερη αναπροσαρμογή στη μεγάλη παραγγελία από την Airbus.
Η εξέλιξη της φετινής σεζόν, η οποία έδωσε και τα πρώτα σημάδια σταθερής ανάκαμψης στην αεροπορική αγορά μετά το χτύπημα της πανδημίας, φέρνει τελικά νωρίτερα από το μέχρι σήμερα αναμενόμενο την παραλαβή του μεγαλύτερου μέρους της παραγγελίας συνολικά 46 αεροσκαφών της οικογένειας A320neo.
Ο μεγάλος όγκος των νέων παραλαβών επιταχύνεται για τα έτη 2022 και 2023, σε σχέση με την αναπροσαρμογή που είχε γίνει στο πικ της καθήλωσης ελέω Covid-19 και έφτανε στα έτη 2025-2026.
Όπως είπε κατά τη διάρκεια της σημερινής τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές για τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου, ο πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, η αρχική απόφαση για επέκταση της παραλαβής με το μεγαλύτερο βάρος να πέφτει στα έτη 2025 και 2026, αναθεωρείται και πάλι.
«Στόχος μας είναι ο πυρήνας των αεροσκαφών με τα οποία θα πετάμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, να περιλαμβάνει 30 νέα αεροσκάφη το συντομότερο δυνατόν» ανέφερε, τονίζοντας ότι ως το καλοκαίρι του 2023 αυτό θα έχει επιτευχθεί.
Αυτό σημαίνει βεβαίως ότι επιταχύνονται και οι εκροές της εταιρείας για τα νέα αεροσκάφη. Το σύνολο των καθαρών εκροών σε προκαταβολές από το δεύτερο εξάμηνο του 2021 μέχρι και το πρώτο τρίμηνο του 2022 θα ανέλθει σε περίπου 115 εκατ. ευρώ.
Όπως εξήγησε ο κ. Βασιλάκης, με την ανανέωση του βασικού πυρήνα του στόλου της εταιρείας, η AEGEANθα καταφέρει να μειώσει τα λειτουργικά της κόστη καθώς τα A320neo είναι πιο αποδοτικά. Συγχρόνως, θα επεκταθεί και ο χρόνος ζωής των παλαιότερων αεροσκαφών, ενώ θα περιοριστεί το κόστος συντήρησης συντήρησής τους, καθώς θα πετούν λιγότερους μήνες και θα πραγματοποιούν λιγότερα μίλια κάθε χρόνο. Η AEGEANπετά κατά τους χειμερινούς μήνες με συνολικά 55 αεροσκάφη και κατά τη θερινή σεζόν ο στόλος ενισχύεται.
Ο συνολικός χρόνος παράδοσης πάντως παραμένει το 2026, οι νέες όμως παραλαβές θα γίνουν εμπροσθοβαρώς. Εφέτος, η AEGEANπαρέλαβε μόνο ένα νέο αεροσκάφος, ενώ στην αρχική συμφωνία με την Airbus, προ πανδημίας, προβλέπονταν 8 deliveriesγια το 2021. Υπενθυμίζεται ότι η αρχική συμφωνία θα ολοκληρωνόταν το 2024.
Latest News
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Bloomberg: Στο Ελληνικό η μεγαλύτερη «έξυπνη» πόλη της Ευρώπης
Τι αναφέρει ο CEO της Lamda Οδυσσέας Αθανασίου για το έργο
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda