Στην αχαϊκή εταιρεία αναψυκτικών Λουξ κατέληξε το πακέτο 42,34% της βιομηχανίας εμφιαλώσεως νερού Δίρφυς, που βρήκε σε πλειστηριασμό τις προηγούμενες μέρες με επισπεύδουσα την Intrum.
Από το υπόλοιπο 58% της εταιρείας Δίρφυς, το 51% παραμένει στον επικεφαλής της, Νικόλαο Σέρρα, καθώς και σε μικρομετόχους.
Το συγκεκριμένο μετοχικό πακέτο που εκπλειστηριάστηκε κατείχε η Νίκας Συμμετοχών. Η τιμή της πρώτης προσφοράς είχε οριστεί στα 766.427,64 ευρώ, με τη συναλλαγή να αφορά πακέτο 1.741.881 κοινών ονομαστικών μετοχών της Δίρφυς.
Με βάση τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που αφορούν το 2019, η Νίκας Συμμετοχών δεν πραγματοποίησε καμία δραστηριότητα και είχε μηδενικά έσοδα.
Η αξία του μετοχικού κεφαλαίου της «Δίρφυς Ανώνυμη Εταιρεία Παραγωγής και Εμφιαλώσεως Νερού και Αναψυκτικών», που εδρεύει στο Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων της Εύβοιας, ανέρχεται σε 4,114 εκατ. ευρώ.
Είσοδος της Λουξ στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού
Με την κίνηση αυτή, η εταιρεία αναψυκτικών της οικογένειας Μαρλαφέκα, που έχει καταφέρει τη δεκαετία της κρίσης να διπλασιάσει τις πωλήσεις της, αλλά και να αυξήσει σημαντικά της εξαγωγές της, αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην αγορά εμφιαλωμένου νερού.
Όπως δήλωσε ο κ. Γιάννης Μαρλαφέκας στον Οικονομικό Ταχυδρόμο, το επιχειρηματικό σχέδιο για τη νέα επένδυση θα συναποφασιστεί με τον μέτοχο της εταιρείας όταν ολοκληρωθούν οι απαραίτητες τυπικές διαδικασίες για την απόκτηση των μετοχών.
Η ιστορία του νερού Δίρφυς
1975 – Οι μετέπειτα ιδρυτές της εταιρείας, ξεκινούν διανομές πόσιμου νερού στη Χαλκίδα από πηγές της περιοχής της Δίρφυς με βυτιοφόρα.
1980 – Ιδρύεται με τη μορφή ομόρρυθμης εταιρείας η Κ. Γερακίνης & ΣΙΑ ΟΕ, εταιρεία εμφιάλωσης νερού και αεριούχων ποτών (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, σόδα).
1990 – Πραγματοποιούνται αγορές νέων μηχανημάτων με παραγωγικότητα 7.000 φιάλες του 1,5lit ανά ώρα και 10.000 φιάλες του 0,5lit ανά ώρα.
1990 – Η εταιρεία καταγράφει σημαντικές πωλήσεις στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό (Αυστραλία, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Σαουδική Αραβία και Γερμανία).
2001 – Εκσυγχρονισμός της παραγωγικής διαδικασίας με αγορά νέων μηχανημάτων και αντικατάσταση των παλαιών (αντικατάσταση PVC με PET).
2007 – Η εταιρεία εξαγοράζεται από την Νίκας Συμμετοχών και μετατρέπεται σε Ανώνυμη Εταιρεία.
2007-2009 – Πλήρης ανακατασκευή του κτιρίου του εργοστασίου και αγορά νέου σύγχρονου εξοπλισμού από την γαλλική εταιρεία Sidel και πλήρης αντικατάσταση του παλαιού. Το ύψος της επένδυσης ξεπερνάει τα 13.000.000 ευρώ.
2010 – Η εταιρεία Δίρφυς ΑΕ αρχίζει εκ νέου την λειτουργία της, με πωλήσεις σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Από το 2010 η εταιρεία εφαρμόζει το σύστημα HACCP, καθώς και το πιστοποιημένο σύστημα διασφάλισης ποιότητας τροφίμων και ποτών σύμφωνα με το πρότυπο ISO 2200.
Από το 2015 παρέχεται πιστοποίηση ποιότητας IFS.
2019 – η Δίρφυς αποτελεί Μέλος της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μιας κοινότητας αμιγώς ελληνικών επιχειρήσεων, στα πλαίσια της οποίας ενισχύεται η φωνή της ελληνικής επιχειρηματικότητας και πραγματοποιούνται δράσεις και πρωτοβουλίες για το δύσκολο εγχείρημα της ανασυγκρότησης της ελληνικής Οικονομίας.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας