Ανήσυχος για την πορεία της πανδημίας στην Ευρώπη εμφανίστηκε σε συνέντευξη του στο CNBC ο πρόεδρος της Emirates, επισημαίνοντας πως «βλέπει» ένα τέταρτο κύμα κορωνοϊού που προφανώς θα επηρεάσει τον αεροπορικό κλάδο.
«Βλέπω ένα τέταρτο κύμα να έρχεται και ανησυχούμε για πολλούς λόγους για το τι θα συμβεί» τόνισε ο Τιμ Κλαρκ, στο περιθώριο του Dubai Air Show.
«Θα πρέπει να το παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά, διότι αν οι ευρωπαϊκές αγορές που έχουν ήδη ανοίξει για τα καλά, ξεκινούν να πηγαίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, θα πρέπει να δούμε πως θα διαχειριστούμε το θέμα» επεσήμανε ο πρόεδρος της Emirates.
To σόου στο Ντουμπάι επρόκειτο να έχει έναν πιο… πανηγυρικό χαρακτήρα σηματοδοτώντας τη στροφή της ταξιδιωτικής βιομηχανίας μετά την καταστροφική περίοδο που έχει προηγηθεί. Είναι δε, η πρώτη μεγάλη έκθεση του είδους από την έναρξη της πανδημίας. Όμως, όλοι όσοι εμπλέκονται σε αυτή δεν μπορούν να κρύψουν την ανησυχία τους για την πιθανότητα η ανάκαμψη που έχει ξεκινήσει να… «ξεφουσκώσει» λόγω της αναζωπύρωσης των κρουσμάτων κυρίως σε Ευρώπη και Ασία.
Θυμίζουμε πως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προειδοποίησε πρόσφατα πως η Ευρώπη βρίσκεται και πάλι στο επίκεντρο της πανδημίας. Μάλιστα, η κυριότερη οικονομία της περιοχής, η Γερμανία αριθμεί πάνω από 50.000 νέα κρούσματα ημερησίως και την ερχόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσει νέα μέτρα. Αντιστοίχως η Αυστρία σήμερα ανακοίνωσε πως μπαίνει σε μίνι lockdown από αύριο για τους ανεμβολίαστους, οι οποίοι θα μπορούν να βγουν από τα σπίτια τους μόνο για μη βασικές δραστηριότητες.
Με δεδομένα τα στοιχεία αυτά ο ταξιδιωτικός κλάδος αναμένεται να συνεχίσει να πιέζεται. Η ίδια η ΙΑΤΑ, τον περασμένο μήνα, υποστήριξε πως ο παγκόσμιος αεροπορικός κλάδος θα παρουσιάσει ζημιές ύψους περίπου 12 δισ. δολαρίων και την επόμενη χρονιά, καθώς και οι ζημιές της φετινής χρονιάς θα είναι υψηλότερες από ότι αρχικά αναμενόταν, γύρω στα 137,7 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με τον κύριο Κλάρκ, ανασχετικός παράγοντας για την ανάκαμψη του κλάδου είναι και το υψηλό κόστος των καυσίμων, καθώς το πετρέλαιο έχει «πιάσει» ταβάνι στα επίπεδα των 80 δολαρίων το βαρέλι.
Οι ελλείψεις σε προσωπικό και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα έχουν, εξάλλου, επηρεάσει και τον αεροπορικό κλάδο. Η ίδια η Emirates δηλώνει επίσης δυσκολίες να βρει νέο προσωπικό, μετά τις περικοπές που αναγκάστηκε να κάνει κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας η επιστροφή στην κανονικότητα θα έρθει προς τα τέλη του 2022 και τις αρχές του 2023.
Latest News
ΕΚΤ: Tι θα συμβεί αν μειώσει τα επιτόκια πριν από τη Fed
Ο επικεφαλής οικονομολόγος της Tressis Gestion εκτιμά ότι θα πλήξει το ευρώ
Η ζήτηση εκτόξευσε τις απάτες - Σαρώνει ο ψεύτικος χρυσός
Η Κίνα είναι η πρώτη χώρα σε ζήτηση για χρυσό, έχοντας ξεπεράσει την Ινδία το 2023 και έγινε ο μεγαλύτερος αγοραστής χρυσών κοσμημάτων στον κόσμο
Societe Generale: Mικρότερη απ΄ ότι αναμενόταν η υποχώρηση των κερδών της
Την κερδοφορία της γαλλικής τράπεζας στήριξε η επενδυτική τραπεζική
Πώς η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Μία ακόμη αλλαγή φέρνει η διάδοση της τηλεργασίας
Σε ποια πόλη μια θέση πάρκινγκ κοστίζει μέχρι και 495.000 ευρώ
Η τιμή πώλησης της θέσης στάθμευσης είναι υψηλότερη από τον μέσο όρο μιας κατοικίας
Τα χάπια αδυνατίσματος έφεραν... παχυλά κέρδη για την Novo Nordisk
Οι πωλήσεις του δημοφιλούς φαρμάκου απώλειας βάρους Wegovy υπερδιπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 9,38 δισεκατομμύρια κορώνες.
Οι χρυσοί «κληρονόμοι» της Dassault - Δύο 30άρηδες στο ΔΣ της εταιρείας
Εντείνεται η μάχη της διαδοχής
Ευρωπαίοι vs Αμερικανοί – Ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι κάνουν διακοπές;
Στην Αμερική εργάζονται σύμφωνα με τα αμερικανικά πρότυπα - Στην Ευρώπη συμμορφώνονται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα - Τι σημαίνει αυτό;
Coinbase: Εξέπληξαν ευχάριστα τα κέρδη τριμήνου
Από την αρχή του έτους η μετοχή της έχει ενισχυθεί κατά 30%
Οι ταξιτζήδες του Λονδίνου τα έβαλαν με την Uber - Διεκδικούν 250 εκατ. λίρες
Η αγωγή φέρνει και πάλι στην επιφάνεια τη μακροχρόνια μάχη μεταξύ του γίγαντα των ΗΠΑ και του κλάδου ταξί του Λονδίνου