Ενώ για 20 ολόκληρα χρόνια η ηλεκτρονική σελίδα του Σκλαβενίτη ήταν «υπό κατασκευή», μέσα στη χρονιά της πανδημίας η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ έκανε ψηφιακά άλματα, θέτοντας σε λειτουργία 4 ηλεκτρονικά καταστήματα, σε Αττική, Λάρισα, Πάτρα και από τις 18 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, ενώ θα συνεχίσει να αναπτύσσει το eMarket μέσω ενεργοποίησης του σε νέες πόλεις από το 2022.
Διαβάστε επίσης: Μάχη Σκλαβενίτη – Βασιλόπουλου με φόντο το ηλεκτρονικό εμπόριο
Το νέο dark store συνολικής επιφανείας 3.200 τ.μ. που θα εξυπηρετεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στην Πυλαία, ενώ όπως επισημαίνουν πηγές κοντά στην εταιρεία συνολικά για τη διανομή των ηλεκτρονικών παραγγελιών η αλυσίδα σούπερ μάρκετ διαθέτει πάνω από 60 οχήματα και έχει ήδη προχωρήσει σε προσλήψεις ανθρώπινου δυναμικού.
Στο eMarket της Θεσσαλονίκης οι καταναλωτές της συμπρωτεύουσας μπορούν να βρουν πάνω από 10.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης και να προμηθευτούν τα βασικά αγαθά που χρειάζονται εύκολα, γρήγορα και απλά.
Επιπλέον, μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, με όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας (κάρτα, μετρητά, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).
Οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα, ενώ οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται τις ημέρες Δευτέρα έως Σάββατο από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ.
Η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη» διαθέτει 430 καταστήματα και 6 κέντρα διανομής στην Ελλάδα, εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 460.000 πελάτες καθημερινά, απασχολεί πάνω από 27.000 εργαζομένους και συνεργάζεται με περισσότερους από 3.000 προμηθευτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Για εφέτος ο τζίρος της, εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 4 δισ. ευρώ.
Latest News
Το «DNA» ενός προϊόντος σε μία πλατφόρμα - Η startup που ψηφιοποιεί το λιανεμπόριο
Μιλούν στον ΟΤ τα 2 αδέρφια που έχτισαν την πλατφόρμα της Keyvoto
ΔΕΗ: «Ψηλώνει» τα EBITDA, επελαύνει στα Βαλκάνια και χτίζει σχέσεις με ΗΠΑ
Κλειδώνει EBITDA στα 1,8 δισ. - Πάνω από τις προβλέψεις για το 2024
Ανεβάζουν… γράδα τα αδέλφια Γεωργιάδη στην αγορά του κρασιού
Προχωρά το οινοποιείο της κοινής επένδυσης ΤΕΜΕΣ με Premia Properties στο Costa Navarino - Τα σχέδια για τον οινικό τουρισμό
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργίες
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού