Τριετή ναύλωση για πλοίο κατασκευής του 1997, εξασφάλισε η Euroseas του Αριστείδη Πίττα αξιοποιώντας τις εξαιρετικές συνθήκες στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία ναύλωσε το «Mv Aegean Express» μεταφορικής ικανότητας 1.439 Teu και ναυπήγησης του 1997, ναυλώθηκε για μια περίοδο 36-39 μηνών έναντι 41 000 δολαρίων την ημέρα.
Η νέα συμφωνία θα ξεκινήσει στις αρχές Απριλίου του 2022.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αριστείδης Πίττας το «Aegean Express» είναι το παλαιότερο και το μικρότερο στον στόλο της Euroseas και με την ναύλωση του ο στόλος της εταιρείας καλύπτεται από συμβόλαια ναύλωσης σε ποσοστό 96% για το 2022, 67% για το 2023 και 45% για το 2024. Ο κ. Πίττας πρόσθεσε ότι ο ημερήσιος ναύλος του «Aegean Express» είναι κοντά στα υψηλότερα επίπεδα που έχουν επιτευχθεί από οποιοδήποτε άλλο
πλοίο του στόλου της εταιρείας για τριετή ναύλωση και αναδεικνύει τη δύναμη των αγορών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το εν λόγω συμβόλαιο αναμένεται να συνεισφέρει στα EBITDA της Euroseas πάνω από 32 εκατ. δολ.
Latest News
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές