Λιμενεργάτες σε λιμάνι στη βορειοδυτική Αγγλία αρνήθηκαν να εργασθούν για να ξεφορτώσει το φορτίο του (προϊόντα πετρελαίου) ένα γερμανικής πλοιοκτησίας δεξαμενόπλοιο τύπου MR.
Το υπό γερμανική σημαία μεταφορικής ικανότητας 40.600 dwt «Seacod» (κατασκευής 2006) ήταν αγκυροβολημένο κοντά στο διυλιστήριο πετρελαίου Stanlow στο Ellesmere Port, Cheshire, αλλά απομακρύνθηκε την Κυριακή, με κατεύθυνση βόρεια, ανέφερε η βρετανική εφημερίδα The Guardian.
Την Παρασκευή, το συνδικάτο Unite ανακοίνωσε ότι ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη του διυλιστηρίου, την ινδική Essar Group, ότι τα μέλη του δεν θα ξεφορτώσουν οποιοδήποτε ρωσικό πετρέλαιο ανεξάρτητα από την εθνικότητα του πλοίου που το παραδίδει.
Η Essar Oil UK ανέφερε σε δήλωσή της ότι παραμένει «βαθιά ανήσυχη για την ανθρωπιστική κρίση που εκτυλίσσεται στην Ουκρανία και συμμορφώνεται πλήρως με το νομοθετικό πλαίσιο που εφαρμόζει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου όσον αφορά τις οντότητες που σχετίζονται με τη Ρωσία».
Στο πλαίσιο αυτό όπως αναφέρει το Tradewinds η ινδική πετρελαϊκή εταιρεία δήλωσε ότι απομάκρυνε δύο φορτία αργού πετρελαίου μη ρωσικής προέλευσης που θα είχαν παραδοθεί με δεξαμενόπλοια υπό ρωσική σημαία την περασμένη εβδομάδα.
Η Essar θα συνεχίσει να συμμορφώνεται πλήρως και θα ανταποκριθεί άμεσα σε οποιεσδήποτε αλλαγές μπορεί να κάνει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου στο νομοθετικό πλαίσιο των κυρώσεων, πρόσθεσε η Ινδική εταιρεία στη δήλωση της.
Το διυλιστήριο Stanlow, κοντά στο Λίβερπουλ, έχει μια εμπορική σχέση με τη Litasco, μια εταιρεία εμπορίας καυσίμων που ανήκει στη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαίου της Ρωσίας, τη Lukoil, ανέφερε ο Guardian.
Ο υπουργός Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, Grant Shapps, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι πλοία που συνδέονται με τη Ρωσία απαγορεύεται να εισέρχονται σε λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Όμως η απαγόρευση αυτή δεν αφορά φορτία και η γενική γραμματέας της Unite, Sharon Graham, προέτρεψε τον Υπουργός να κινηθεί αμέσως για να καλυφθεί αυτό το κενό.
“Τα βρετανικά συνδικάτα ισχυρίζονται επίσης ότι λιμενεργάτες αρνήθηκαν να ξεφορτώσουν φορτία LNG από πλοία μεταφοράς αερίου που επρόκειτο να ελλιμενιστούν στο Ηνωμένο Βασίλειο την περασμένη εβδομάδα.
Πρόκειται για τα πλοία The Fedor Litke και Boris Vilkitsky τα οποία διαχειρίζεται η ελληνικών συμφερόντων Dynagas, φέρουν κυπριακή σημαία και μετέφεραν ρωσικό φυσικό αέριο. Υπενθυμίζεται ότι το φορτίο δεν εμπίπτει στις κυρώσεις που ανακοίνωσε ο βρετανός Υπουργός μεταφορών ενώ και τα πλοία δεν ανήκουν σε ρωσικές οντότητες”
Latest News
Νέο χτύπημα Χούθι σε ελληνόκτητο πλοίο με βαλλιστικό πύραυλο
Επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο δέχθηκε ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά που πλέει στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων