Περίπου δέκα πλοία τον μήνα αγόρασε από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και το τέλος Ιουνίου του 2022 η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου η MSC της οικογένειας Απόντε.
Η MSC που πήρε την πρώτη θέση από την Δανική Maersk τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους αγόρασε συνολικά 220 πλοία από τον Αύγουστο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Ναυπηγεία Ελευσίνας: Σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για την εξυγίανση
Σε ορισμένες περιπτώσεις, αναφέρει η Alphaliner, η MSC κατέβαλε πολύ περισσότερα για την αγορά των second hand (δεύτερο χέρι) πλοίων από την αρχική αξία τους ως νεότευκτα. Όπως προσθέτει η Alphaliner το μεγάλο πλεονέκτημα που προσφέρει η αγορά μεταχειρισμένων πλοίων είναι ότι η χωρητικότητα είναι άμεσα διαθέσιμη, γεγονός που επέτρεψε στην MSC να αποκτήσει ένα πλεονέκτημα κατά την περίοδο που η ζήτηση για πλοία ήταν μεγάλη και οι ναύλοι κινούνταν έντονα ανοδικά.
Διαβάστε επίσης: DBX: Η νέα εταιρία ανάλυσης της αγοράς ξηρού φορτίου που εισέρχεται στην αγορά
Στα 220 πλοία από δεύτερο χέρι πρέπει να προστεθούν και άλλα 112 πλοία υπό ναυπήγηση που αντιπροσωπεύουν μία μεταφορική ικανότητα που φτάνει τα 1,47 εκατ. teu.
Mε βάση αυτές τις επιδόσεις εκτιμά η Alphaliner, η MSC θα παραμείνει για το άμεσο μέλλον ο ηγέτης της αγοράς ενώ θα μεγαλώσει την διαφορά από την δεύτερη Maersk και τις υπόλοιπες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου η MSC αύξηση τον στόλο της κατά 4,2% ενώ η Maersk κατέγραψε μικρή μείωση του στόλου της κατά 0,6%.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2022 η μεταφορική ικανότητα του στόλου των δέκα μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 1,7%, στα 25,4 εκατ. teu.
Στις κερδισμένες σε χωρητικότητα η CMA CGM η οποία παρέλαβε εννέα νεότευκτα containerships μεταφορικής ικανότητας 15.000 teu το καθένα και αύξησε την μεταφορική της ικανότητα κατά 4%. Επίσης η ΖΙΜ που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση χωρητικότητας κατά 16,8%, η Evergreen με αύξηση μεταφορικής ικανότητας 5,2% η Hapag Lloyd με 0,8% και η Yang Ming με 1,7%. Χαμένες η Maersk με μείωση της μεταφορικής ικανότητας κατά 0,6% η Cosco με 1% η ONE με 1,2% και η HMM με 0,6%.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία