Την αύξηση των παραδόσεων αεροπλάνων και των νέων παραγγελιών, ανακοίνωσε η Boeing την Τρίτη.
Ο κολοσσός των αιθέρων παρέδωσε 480 αεροπλάνα και κέρδισε 774 καθαρές νέες παραγγελίες το 2022, μετά από μια ισχυρή επίδοση τον Δεκέμβριο.
Παγκόσμια Τράπεζα: Στα όρια της ύφεσης η παγκόσμια οικονομία το 2023
Μείωσε το χάσμα από την Airbus
Τον περασμένο μήνα, η Boeing παρέδωσε 69 αεροπλάνα, συμπεριλαμβανομένων 53 αεροπλάνων MAX 737 και 15 αεροπλάνων ευρείας ατράκτου και έκλεισε 203 νέες παραγγελίες χωρίς ακυρώσεις.
Η εταιρεία τον Νοέμβριο παρέδωσε 48 αεροπλάνα και είχε μόλις 21 νέες παραγγελίες, αποτελούμενες από 18 MAX 737 και 3 ΜΑΧ 767. Η Boeing ανέφερε τον Νοέμβριο ότι η μείωση των παραδόσεων MAX 737 ήταν το αποτέλεσμα του συστήματος διαχείρισης ποιότητας που «έπιασε» ένα ελάττωμα στην άτρακτο.
Η Boeing σε όλο το 2021 παρέδωσε 340 αεροπλάνα και ανέφερε 479 καθαρές νέες παραγγελίες.
Η ανταγωνίστρια Airbus είχε παραδώσει 563 αεροπλάνα μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου 2022, πράγμα που σημαίνει ότι ο ευρωπαϊκός όμιλος παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αεροπλάνων στον κόσμο για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Ο νόμος Μπάιντεν
Οι παραδόσεις της Boeing το 2022 περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, 31 Dreamliners 787, συμπεριλαμβανομένων 10 που παραδόθηκαν τον Δεκέμβριο.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) ενέκρινε τον Αύγουστο τα πρώτα 787 για παράδοση από το 2021. Η Boeing διέκοψε τις παραδόσεις τον Μάιο του 2021 αφού η FAA εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την προτεινόμενη μέθοδο επιθεώρησης.
Τον περασμένο μήνα, ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν υπέγραψε νόμο που άρει την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις σύγχρονες ειδοποιήσεις πιλοτηρίου για τα MAX 7 και MAX 10 – δύο νέες εκδόσεις των Η.Π.Α.,το best seller του κατασκευαστή αεροπλάνων 737 MAX.
Χωρίς δράση από το Κογκρέσο, οι δύο νέες εκδόσεις MAX θα χρειάζονταν σύγχρονα συστήματα ειδοποίησης πιλοτηρίου για να πιστοποιηθούν από την FAA. Η Boeing έχει ήδη περισσότερες από 1.000 παραγγελίες για τις δύο εκδόσεις MAX.
Τον Δεκέμβριο,αμέσως μετά από την ψήφιση του νόμου Μπάιντεν, η United Airlines ανακοίνωσε ότι παρήγγειλε 100 ΜΑΧ 787 και 100 ΜΑΧ 737.
Latest News
Πώς έχασε 16 εκατ. λίρες σύμβουλος του Φάρατζ
Ο τραπεζίτης πιστεύεται ότι έπαιζε εναντίον Κινέζων δισεκατομμυριούχων
Τι πάει λάθος σε μία φωτογραφία της Σελήνης που τράβηξε το τηλεσκόπιo James Webb;
Η εν λόγω εικόνα τις τελευταίες ημέρες κάνει τον γύρο του διαδικτύου με αρκετούς να δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι μιλάμε πράγματι για τη Σελήνη
Ο κίνδυνος ενός… γκρεμού στην Ευρωζώνη μετά το 2026 - Η ανάλυση της HSBC
Η επιστροφή των δημοσιονομικών κανόνων και οι προοπτικές
Τουρκία: Ο Μεχμέτ Σιμσέκ ποντάρει κατά του πληθωρισμού με τριετές μνημόνιο στο δημόσιο τομέα
O πληθωρισμός καλπάζει με ποσοστό που φτάνει το 70% σε ετήσια βάση
Ο EQT σε προχωρημένες συνομιλίες για την αγορά της Keywords Studios
Το τίμημα της αγοράς ανέρχεται σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια
HΠΑ: Σχέδιο των ρυθμιστικών αρχών για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των μεγάλων τραπεζών
Τι αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal
Τα κρατικά ΜΜΕ της Κίνας προειδοποιούν για αντίποινα την ΕΕ μετά τις έρευνες σε κινεζικές εταιρείες
Η ΕΕ έχει ξεκινήσει φέτος τρεις έρευνες υψηλού προφίλ με στόχο κινεζικές εταιρείες
Οι Big Tech κυνηγούν μεγάλα κέρδη με «μικρά» γλωσσικά μοντέλα AI
Λανσάρουν γλωσσικά μοντέλα ΑΙ «τσέπης» για να προσεγγίσουν νέους πελάτες
«Παγιδευμένα» σε επενδύσεις τα ευρωπαϊκά ιδιωτικά κεφάλαια λόγω ανυπαρξίας αγοραστών
Επενδύσεις από ιδιωτικά funds μένουν στο απούλητο για περισσότερα χρόνια από ότι παλιότερα δυσκολεύοντας τις αποπληρωμές σε επενδυτές
Ο CEO της Lamborghini λέει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά supercars βρίσκονται ακόμη μακριά
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars "δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής", δήλωσε ο Στέφαν Βίνκελμαν.