Ενδιαφέρον προσελκύουν και τα επόμενα βήματα στην πολιτική ιδιωτικοποιήσεων της Αθήνας, με τη γερμανική Handelsblatt να τονίζει πως «πάνω από όλα, το ελληνικό κράτος θέλει να ιδιωτικοποιήσει έργα υποδομής όπως αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομους και ιαματικά λουτρά».
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, η ελληνική κυβέρνηση κάνει πίσω τώρα σε δύο προγραμματισμένες ιδιωτικοποιήσεις. Τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας θα παραμείνουν στα χέρια του κράτους, λόγω της γεωστρατηγικής τους σημασίας.
Ποια η επόμενη μέρα των ιδιωτικοποιήσεων – Το νέο πλάνο του ΤΑΙΠΕΔ
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι ιδιωτικοποιήσεις εντάσσονται στους όρους που επέβαλαν οι διεθνείς δανειστές την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης, με τα έσοδα θα διατίθενται για τη μείωση του χρέους. «Στην αρχή όμως υπήρχαν ψευδαισθήσεις για τα έσοδα. Το 2011, η τότε σοσιαλδημοκρατική ελληνική κυβέρνηση υποσχέθηκε έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις ύψους 50 δις ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια. Μέχρι σήμερα όμως, έντεκα χρόνια μετά, έχουν μπει στο ταμείο μόλις 8,2 δις ευρώ», ανέφερε η Handelsblatt.
Η Καλαμάτα
Αναφερόμενη στις επιμέρους κινήσεις της Αθήνας, η γερμανική εφημερίδα, στέκεται στην Καλαμάτα, όπου -όπως υπογραμμίζει- βρίσκεται το Costa Navarino, «ένα θέρετρο πέντε αστέρων στη δυτική ακτή της Πελοποννήσου. Πολλές διασημότητες όπως η Angelina Jolie, ο Robert De Niro και ο Cristiano Ronaldo έχουν χαλαρώσει εκεί, ενώ τα δύο γήπεδα γκολφ προσελκύουν παίκτες παγκόσμιας κλάσης».
«Αλλά το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, μέσω του οποίου φτάνουν τα αστέρια με τα ιδιωτικά τους τζετ καθώς και οι τουρίστες με πτήσεις τσάρτερ, αξίζει στην καλύτερη περίπτωση ένα αστέρι», σημειώνει η εφημερίδα. «Ενα ερειπωμένο κτίριο και ένας διάδρομος όπου μπορούν να σταθμεύσουν μόλις τέσσερα αεροσκάφη. Αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα».
«Η Ελλάδα παραχωρεί σε ιδιώτες επενδυτές, για περίοδο 40 ετών, τη λειτουργία του αεροδρομίου που διαχειριζόταν προηγουμένως το ίδιο κράτος. Η περίοδος υποβολής προσφορών έληξε στα μέσα Δεκεμβρίου», αναφέρει το άρθρο και επισημαίνει πως τέσσερις μνηστήρες εξέφρασαν ενδιαφέρον.
Latest News
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Η φορολογία κύρια πηγή εσόδων του προϋπολογισμού
H μοναδική πηγή που υπέρ-αποδίδει είναι αυτή του φόρου εισοδήματος, με την μερίδα του λέοντος να προέρχεται από τις επιχειρήσεις
Το θετικό αποτύπωμα της επενδυτικής βαθμίδας σε ομόλογα και μετοχές
Μία νέα γενιά επενδυτών περισσότερο "ποιοτικών" και μακροπρόσθεσμων, δημιουργείται για τα ελληνικά assets, μετά την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας
Γιατί «κόλλησε» πάνω από το 10% η ανεργία;
Ποιες είναι οι βασικές στρεβλώσεις στην ελληνική αγορά εργασίας
Μαζική πασχαλινή έξοδος με τα καύσιμα να «σουβλίζουν» την τσέπη
Ουρές στα διόδια και τα λιμάνια σχηματίζουν οι Έλληνες – Η ακρίβεια σε καύσιμα και τρόφιμα, όμως, δεν τους αφήνει να απολαύσουν ανέμελοι τις ημέρες αυτές