Την προετοιμασία των επόμενων επεκτάσεων του Μετρό και προς το αεροδρόμιο και προς τα δυτικά ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, επισημαίνοντας παράλληλα ότι γίνονται δοκιμές στους συρμούς στην κύρια γραμμή, σε λίγες μέρες θα υποβληθούν οι προσφορές για τον φορέα λειτουργίας ενώ προχωρά η επέκταση προς την Καλαμαριά.
Μιλώντας στην ημερίδα με θέμα «Δυτική Θεσσαλονίκη, η πρόκληση της ισόρροπης ανάπτυξης», ο κ. Καραγιάννης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ήδη ετοιμάζουμε τις επόμενες επεκτάσεις και προς το Αεροδρόμιο και προς τα Δυτικά, έτσι ώστε δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας από το Κορδελιό, τους Αμπελοκήπους, τον Εύοσμο και τις άλλες περιοχές της Δυτικής Θεσσαλονίκης να μπορούν να έχουν γρήγορη και ασφαλή δυνατότητα μετακίνησης σε όλη την πόλη».
Πότε θα μπει σε ράγες λειτουργίας το Μετρό της Θεσσαλονίκης
Νέα έργα
Παράλληλα γνωστοποίησε ότι «εντός του 2023 αναμένεται και η υπογραφή της σύμβασης για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο στη Δυτική Θεσσαλονίκη και επί υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών και με την κατασκευή νέων τμημάτων γραμμών». Όπως είπε, το δίκτυο αυτό θα έχει τη μορφή Χ, με δύο διασταυρούμενες γραμμές και κοινό ενδιάμεσο τμήμα ενώ τερματικοί σταθμοί στα δυτικά θα είναι η Σίνδος και τα Διαβατά και τερματικοί σταθμοί προς το κέντρο της πόλης θα είναι ο σταθμός του ΟΣΕ και ένας ακόμα στην περιοχή του Λιμένα, πλησίον στην Προβλήτα 1. Αυτό, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, πρακτικά σημαίνει ότι οι φοιτητές του Διεθνούς Πανεπιστημίου στη Σίνδο, οι εργαζόμενοι της Βιομηχανικής Περιοχής και χιλιάδες κάτοικοι και επισκέπτες της περιοχής θα μπορούν να έχουν τη καλύτερη δυνατή πρόσβαση στο κέντρο της πόλης και μετέπειτα στο αεροδρόμιο.
Επιπλέον ο ίδιος τόνισε ότι εντός του 2023 αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης για το έργο που αφορά τη νέα δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του λιμένα με την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή, που θα συνδέσει το Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τον Εμπορικό Σταθμό και τον λιμένα.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι υλοποιούνται στη βόρεια Ελλάδα έργα ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ τόνισε ότι η δυτική Θεσσαλονίκη διαθέτει το συγκριτικό πλεονέκτημα του μεγάλου ποσοστού νέων ανθρώπων που κατοικούν σε αυτήν. Στο πλαίσιο αυτό εκτίμησε ότι αφού η περιοχή αποκτήσει τις βασικές υποδομές που αξίζει, μπορεί να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο στην ανάπτυξη που έρχεται.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών: 50 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel
H Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της ΕΕΕ, συμμετείχε στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την παρουσίαση του σχεδίου αποκατάστασης ζημιών
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου – Παιανίας
Το ΚΕΛΚΠ, προϋπολογισμού 106.836.936 Ευρώ (προ ΦΠΑ), κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία της Περιφέρειας Αττικής
Εργα 1,4 δισ. για την αποκατάσταση της Θεσσαλίας από τις κακοκαιρίες Daniel - Elias
Τα 900 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και τα 463 εκατ. ευρώ σιδηροδρομικά έργα
Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Ε65 - Αθήνα-Γρεβενά σε 4 ώρες
Από την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας έως την Καλαμπάκα, παραδόθηκαν 136 συνεχή χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου