Όλο και περισσότερους ευρωπαίους καταναλωτές κερδίζουν οι ηλεκτρονικές αγορές που μπήκαν για τα καλά στη ζωή μας την περίοδο της πανδημίας, όπως αποτυπώνεται στα τελευταία στοιχεία της Eurostat για τη χρήση τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ) σε νοικοκυριά και μεμονωμένα άτομα.
Ενοίκια: Το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει τις τιμές των καταστημάτων
Το 2022, το 91% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ χρησιμοποίησε το Διαδίκτυο. Από αυτούς, το 75% παρήγγειλε αγαθά ή υπηρεσίες, με το ποσοστό των ηλεκτρονικών αγορών να αυξάνεται κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε μια δεκαετία, από 55% το 2012 σε 75% το 2022.
Τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του Διαδικτύου που έκαναν χρήση του e-commerce το 2022 καταγράφτηκαν στην Ολλανδία (92%), στη Δανία (90%) και στην Ιρλανδία (89%). Από την άλλη πλευρά, λιγότερο από το 50% είναι το ποσοστό των χρηστών που έκανε ηλεκτρονικές αγορές στη Βουλγαρία (49%).
Αλματώδης ήταν η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ 2012 και 2022 στην Εσθονία (+47 ποσοστιαίες μονάδες), στην Ουγγαρία (+43 ποσοστιαίες μονάδες), στην Τσεχία και στη Ρουμανία (+41 ποσοστιαίες μονάδες).
Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ
Οι πιο συνηθισμένες ηλεκτρονικές αγορές αγαθών το 2022 ήταν ρούχα (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (παραγγελίες από το 42% των χρηστών του Διαδικτύου).
Μετά τα είδη ένδυσης-υπόδησης, οι 5 πιο συνηθισμένες ηλεκτρονικές αγορές ήταν από εστιατόρια, αλυσίδες fast-food και υπηρεσίες catering (19%), καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (17%), έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού ή προϊόντα κηπουρικής (16%), βιβλία, περιοδικά ή εφημερίδες και αθλητικά είδη εκτός αθλητικών ενδυμάτων (και οι δύο τελευταίες κατηγορίες 14%).
Προϊόντα VS υπηρεσιών στη συνεργατική οικονομία
Η συνεργατική οικονομία άνοιξε έναν νέο τρόπο ανταλλαγής αγαθών και υπηρεσιών μέσω ψηφιακών τεχνολογιών.
Το 2022, μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου στην ΕΕ, το 21% χρησιμοποίησε πλατφόρμες συνεργατικής οικονομίας για να παραγγείλει ή να αγοράσει αγαθά από άλλα άτομα, ενώ το 6% νοίκιασε καταλύματα, το 1% χρησιμοποίησε κάποια υπηρεσία μεταφοράς και κάτω από το 1% παρήγγειλε οικιακές υπηρεσίες μέσω τέτοιων πλατφορμών.
Τα άτομα ηλικίας 25-34 ετών και 35-44 ετών είχαν μεγαλύτερη από το μέσο όρο τάση για αγορά αγαθών από άλλους ιδιώτες πωλητές το 2022 με μερίδιο 29% των χρηστών του διαδικτύου το καθένα.
Latest News
Στο περίμενε... η δημοπρασία για τα ρολόγια του Σουμάχερ - Γιατί ο οίκος Christie's την ανέβαλε
Ο οίκος δεν έχει διευκρινίσει εάν έπεσε θύμα κυβερνοεπίθεσης
Πώς ξοδεύει ο Μπιλ Γκέιτς την περιουσία του ύψους 153 δισ. δολαρίων
Bon viveur και φιλάνθρωπος - Από τα πανάκριβα supercars μέχρι την πρωτοβουλία για τη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης
Αδειες από το Ιράκ σε κινεζικές εταιρείες για έρευνες πετρελαίου
Οι κινεζικές εταιρείες διευρύνουν σταθερά το αποτύπωμά τους στο Ιράκ
Νέες θέσεις εργασίας στο Παρίσι απο τη Morgan Stanley
Αλλες 1.000 θέσεις εργασίας απο τις επενδύσεις μιας γερμανικής και μιας ελβετικής εταιρείας ανακοίνωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομίας
Όλα δείχνουν πρώτη μείωση επιτοκίων των Ιούνιο από την ΕΚΤ
Το σήμα που έστειλε ο Φϊλιπ Λέιν και τα στοιχεία για τον πληθωρισμό
Το αφεντικό της Μάντσεστερ Γιουνάιντεντ διαμηνύει: γυρίστε στο γραφείο ή αλλάξτε δουλειά
Ο δισεκατομμυριούχος εμφανίζεται αποφασισμένος να καταργήσει την ευέλικτη πολιτική εργασίας
Τα νέα σχέδια ψηφιακού μάρκετινγκ της McDonald's
Η McDonald's θα απαιτήσει από τους δικαιοδόχους της στις ΗΠΑ να πληρώσουν σε ένα νέο ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ από το επόμενο έτος
Η ιταλική μαφία αφήνει τη βία για πιο επικερδείς μπίζνες
Ο φόνος και η προστασία πέφτουν σε δυσμένεια - Οι νέες πηγές εσόδων
O δσεκατομμυριούχος Γκρίφιν κατακεραυνώνει τις κινητοποιήσεις στα αμερικανικά πανεπιστήμια
Ο Γκρίφιν έχει δωρίσει πάνω από μισό δισεκατομμύριο δολάρια στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ
Ποιο νόμισμα των 2 ευρώ έχει εκτοξεύσει την αξία του στα ύψη
Τι ωθεί ορισμένα κέρματα των 2 ευρώ να φτάσουν σε τόσο υψηλές αξίες;