Η κυβέρνηση Μελόνι ενέκρινε διάταγμα, βάσει του οποίου αποφασίζεται η οικοδόμηση γέφυρας που θα ενώνει την Καλαβρία, με το νησί της Σικελίας.
Η εποπτεία, για την αποπεράτωση του έργου, θα είναι του υπουργείου υποδομών, επικεφαλής του οποίου είναι ο γραμματέας της Λέγκα, Ματέο Σαλβίνι.
Ιταλία: Κονδύλι 7,8 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας
Η γέφυρα του στενού της πόλης Μεσσίνα αποτελεί σχέδιο το οποίο στο παρελθόν συζητήθηκε αμέτρητες, σχεδόν, φορές, προκαλώντας κομματικές, αλλά και ενδοκυβερνητικές αντιπαραθέσεις. Αν το χρονοδιάγραμμα που μόλις εγκρίθηκε αυτή την φορά, μπορέσει όντως να τηρηθεί, τα έργα θα αρχίσουν τον Ιούλιο του 2024 και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα σε μια πενταετία.
Η καλωδιωτή αυτή γέφυρα θα είναι μήκους 3,3 χιλιομέτρων ( για την μετακίνηση ΙΧ αυτοκινήτων αλλά και τρένων) και, όπως τονίζεται «θα είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο». Κύριος στόχος, είναι να αντικατασταθεί η σημερινή σύνδεση -η οποία πραγματοποιείται με φέρυ- μποτ- και να ευνοηθεί η οικονομική ανάπτυξη της Κάτω Ιταλίας. Το σχετικό διάταγμα της κυβέρνησης της Ρώμης προβλέπει ότι ειδική εταιρία του δημοσίου (η Società Stretto di Messina) θα αναλάβει τον συντονισμό των αναγκαίων δράσεων, για την οικοδόμηση της γέφυρας.
Κόστος 7 δισ.
Το συνολικό κόστος, υπολογίζεται στα 7 δισεκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα καλυφθούν εξ ολοκλήρου από το ιταλικό κράτος. «Θα κάνουμε πραγματικότητα το μεγάλο αυτό έργο, θα εντυπωσιάσουμε τον κόσμο ολόκληρο», υπογραμμίζεται σε ανακοινωθέν του αρμόδιου υπουργείου. Η ιταλική εφημερίδα La Repubblica, όμως, γράφει ότι στο παρελθόν, για μελέτες και σύσταση ειδικών εταιριών με τον συγκεκριμένο στόχο, ξοδεύθηκαν πάνω από 300 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να παραδοθεί στους πολίτες ούτε ένα μέτρο της καλωδιωτής γέφυρας.
Παράλληλα, σύμφωνα με πολλούς ειδικούς, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι πρόκειται για σεισμογενή περιοχή, όπως και ότι υπό κακές καιρικές συνθήκες -ιδίως με σφοδρό άνεμο- η πρόσβαση στην «γέφυρα του στενού της Μεσσίνα» θα μπορούσε να μην είναι εφικτή. Για να μπορέσει, τέλος, να περιοριστεί το μήκος της στα 3,3 χιλιόμετρα θα πρέπει αναγκαστικά να επιλεγεί περιοχή η οποία απέχει αρκετά από τις πόλεις του Ρήγιου της Καλαβρίας και της Μεσσίνα της Σικελίας, με «κίνδυνο» να συνεχίσουν -ούτως ή άλλως- να λειτουργούν και οι σημερινές συνδέσεις, μέσω φέρυ μποτ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Τέλος στις συνομιλίες Paramount - Skydance - Η Sony αποκτά προβάδισμα
H Sony Pictures Entertainment και η Apollo Global Management, εξέφρασαν ενδιαφέρον για την εξαγορά της Paramount έναντι 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Πέθανε η Άννα Παναγιωτοπούλου
Θλίψη στον καλλιτεχνικό χώρο μετά την είδηση του θανάτου της αγαπημένης ηθοποιού.
Πρόοδος στις διαπραγματεύσεις για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα
Τι προβλέπει η πρόταση για κατάπαυση του πυρός – Όσα λέει υψηλόβαθμη πηγή
Ηχηρό «No» της Ιταλίας στην αποστολή στρατιωτών στην Ουκρανία
«Αποκλείουμε άμεση δραστηριοποίηση των στρατιωτών μας στην Ουκρανία», δήλωσε ο Ιταλός υπουργός άμυνας Γκουίντο Κροζέτο - Σε πλήρη αντιδιαστολή με τις επιθυμίες του Μακρόν
Η μεγαλύτερη έξοδος των τελευταίων ετών - Αναχωρούν οι τελευταίοι εκδρομείς για το Πάσχα
Πάνω από 420.000 οχήματα πέρασαν τα διόδια στις εθνικές οδούς
Tι πρόκειται να δούμε στις ευρωεκλογές – Το φάντασμα της αποχής και το μαύρο μπλοκ
Στο φουλ δουλεύουν οι μηχανές στα κομματικά επιτελεία για τις ευρωεκλογές με το μεγάλο στοίχημα να είναι η συμμετοχή των πολιτών και ο μεγάλος φόβος η άνοδος της ακροδεξιάς.
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ τις ημέρες του Πάσχα
Πώς θα κινηθούν μετρό, λεωφορεία, τραμ
Πώς θα λειτουργήσουν σήμερα Μ. Σάββατο καταστήματα και σούπερ μάρκετ
Μεγάλο Σάββατο σήμερα με ανοιχτά μαγαζιά για τις τελευταίες αγορές
Με τι καιρό θα κάνουμε Πάσχα - Οι τελευταίες προβλέψεις
Αναλυτικά τα τελευταία προγνωστικά στοιχεία της ΕΜΥ
Τι προκάλεσε την έκρηξη της Γενιάς Ζ στις ΗΠΑ;
Απογοητευμένοι νεαροί Αμερικανοί πρωταγωνιστούν σε αυτό που περιγράφεται ως το πιο σημαντικό, ενδεχομένως, φοιτητικό κίνημα μετά τις διαμαρτυρίες κατά του Βιετνάμ