Στη γαλλική L’Oréal περνά έναντι 2,53 δισεκατομμυρίων δολαρίων η εταιρεία καλλυντικών πολυτελείας Aesop, η οποία ιδρύθηκε στη Μελβούρνη της Αυστραλίας και κατόπιν επεκτάθηκε παγκοσμίως.
L’Oréal – Η μετοχή χτυπάει στο άνω όριο του ανοδικού σχηματισμού της
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η συναλλαγή ήρθε μετά από μήνες διαπραγματεύσεων καθώς και άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου του private equity fund Permira και της κινεζικής επενδυτικής εταιρείας Primavera Capital, είχαν επίσης επιδείξει ενδιαφέρον για την αυστραλιανή εταιρεία που ανήκε στη βραζιλιάνικη Natura & Co.
Για τη L’Oreal, η απόκτηση της Aesop εντάσσεται στο πλαίσιο μιας σειράς εξαγορών πολυτελών brands όπως η Lancome και η Yves Saint Laurent, καθώς η γαλλική εταιρεία ποντάρει στη συνεχή ανάπτυξη των καλλυντικών υψηλής ποιότητας.
«Η συμφωνία σηματοδοτεί μια στροφή στη στρατηγική συγχωνεύσεων και εξαγορών της L’Oreal, η οποία συνήθως στόχευε μάρκες σε προηγούμενο στάδιο της ανάπτυξής τους για να αποκομίσει σημαντικές συνέργειες εσόδων», σημείωσε η Molly Wylenzek, αναλύτρια της Jefferies, σε σημείωμα προς τους πελάτες της. «Η ανάπτυξη της Aesop βρίσκεται ήδη σε καλό δρόμο», πρόσθεσε.
«Ανάσα» για τη Natura
Η συμφωνία θα βοηθήσει τον βραζιλιάνικο γίγαντα του τομέα των προϊόντων ομορφιάς «Natura» να μειώσει το βάρος του χρέους του. Γνωστή για τα φυσικά καλλυντικά της, η Natura με έδρα το Σάο Πάολο αντιμετώπισε μια δύσκολη περίοδο προσπαθώντας να επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, με τις διαταραχές που προκάλεσαν η πανδημία και η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία να οδηγούν σε απώλειες λόγω αύξησης του κόστους.
«Με ενισχυμένη χρηματοοικονομική δομή και απομόχλευση του ισολογισμού, η Natura, ασκώντας αυστηρή χρηματοοικονομική πειθαρχία, θα μπορέσει να εστιάσει περισσότερο στις στρατηγικές της προτεραιότητες, ιδίως στο επενδυτικό μας σχέδιο στη Λατινική Αμερική», δήλωσε ο Fabio Barbosa, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του έτους.
Η Aesop
Η Aesop, που ιδρύθηκε το 1987, έχει αποκτήσει υψηλή φήμη μεταξύ των οπαδών της περιποίησης του δέρματος με τη σειρά ακριβών κρεμών και λοσιόν για το δέρμα, τα μαλλιά και το σώμα που έχει κυκλοφορήσει, που παρασκευάζονται από φυσικά συστατικά όπως φύλλα γερανιού και φλοιός μανταρινιού. Από το πρώτο της κατάστημα σε έναν υπόγειο χώρο στάθμευσης στο προάστιο St. Kilda της Μελβούρνης το 2003, κατάφερε να επεκταθεί παγκοσμίως, διαθέτοντας μεταξύ άλλων δεκάδες σημεία πώλησης σε Νέα Υόρκη και Λονδίνο. Η Natura απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της το 2013.
Καθώς η μάρκα αναπτυσσόταν, ξεπερνώντας τις άλλες επιχειρήσεις της Natura, όπως η Avon και το Body Shop, οι επενδυτές την έβλεπαν όλο και περισσότερο ως κόσμημα του στέμματος του ομίλου. Η Aesop ανέφερε έσοδα ύψους 537 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι. Ήταν η πιο κερδοφόρα επιχείρηση της Natura, σύμφωνα με την Lucror Analytics.
Latest News
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...
Οι 4 συμβουλές του Μπάφετ που «ξεκλειδώνουν» πετυχημένες επενδύσεις
Τα 4 βήματα που ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού